Hey,
Wij hebben zo'n fritzbox met draadloos signaal.
Op m'n kamer heb ik dus een draadloze verbinding, ik begin me af en toe bezig te houden met computers herstellen, netwerken ... maar iedere keer usb stick installeren, wireless opstarten ... is ambetant!
m'n vraag:
Is er een mogelijkheid om een soort switch te plaatsen die het draadloos signaal opvangt en daarna omzet naar kabel met 4 poorten.
Eigenlijk zoals een gewone switch doet, maar dan zonder verplichting van binnenkomende kabel.
Ik zou het heel handig vinden mocht dit kunnen.
switch die draadloos signaal kan omzetten naar kabel.
Ik heb ff gekeken, ik koop dus best gewoon een router bij, deze zet ik in bridge mode zodat hij gaat ontvangen ipv uitzenden en klaar is kees?
M'n fritzbox heeft een is een 802 n, das 1Gbit heb ik verstaan, zal ik een gigabit netwerken en moet ik uitzien voor een n router?
alvast bedankt
M'n fritzbox heeft een is een 802 n, das 1Gbit heb ik verstaan, zal ik een gigabit netwerken en moet ik uitzien voor een n router?
alvast bedankt
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Of een Wireless Network bridge
een linksys WET54g kan dat bijv.
Wel oppassen met de afstand Wireless G reikt niet zover als Draft-N
Trobbelke heeft het ook over een Accesspoint , da's niet 't zelfde als een router.
Niet alle apparaten kunnen dat .. best goed informeren voor je iets koopt.
Trobbelke heeft het ook over een Accesspoint , da's niet 't zelfde als een router.
Floris Bakker for president!
- trobbelke
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
inderdaad, informeer u eerst goed over de mogelijkheden, voordat ge een aankoop doet.cavecat schreef:Of een Wireless Network bridge
Zelf heb ik dit alleen maar met Cisco AP's gedaan, en ik kan me wel voorstellen dat ge geen $600 wilt uitgeven, maar ik heb het al gezien met D-Link, Linksys en andere merken.