Het grote Cityconnect topic - Deel2

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Braaf zijn de Goendi.
Braaf zijn de deej.
Braaf zijn iedereen.
Dit ging over cityconnect en niks anders.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Goendi is ook operator van topradio channel op irc


Ik ben ook een IRC operator op Undernet. En dan?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Fluppeke schreef:Goendi heeft een groot ego probleem ..weet ik al zeer lang en je kan hem op zijn plaats zetten zoals ik deed ... maar dan zal hij gewoon naast de kwestie beginnen lullen...
Goendi is ook operator van topradio channel op irc ...wrs ook om het een en ander te compenseren en mensen lastig te vallen.

Mensen met een probeel willen raad en mogelijke oplossingen ... iemand die op een normale manier een oplossing aanbied die achteraf niet blijkt te werken heeft toch zn best gedaan ... hoeft zichzelf niets te verwijten.

Goendi denkt alleswetende god te zijn ... iemand van de admins die hem eens kunnen waarschuwen?
Anders vrees ik dat er nog veel mensen problemen gaan krijgen met die gast.

Ik vind het erg dat (nieuwe) mensen die hier op het forum komen kijken op zoek naar info met zo iemand worden geconfrontreerd


LOLOLOL :P Een op op todradio ! OMG goendi gij gij ... PHEAR :p
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Komaan mannekes, negeer nu toch de voorbije 10 berichten of zo en ga verder over cityconnect :evil:
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Ok,
ik zal beginnen,welke mensen worden er volgende week aangesloten op dommel cityconnect,ik ben eindelijk bij de gelukkigen , mijn aansluitingsdatum is 31 januari tussen 1400 uur en 1800 uur,van wodra ik aangesloten ben zal ik hier mijn eerste indrukken posten.
tarzan1990
Plus Member
Plus Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 07 aug 2005, 19:07
Contacteer:

Om voor een beetje afleiding te zorgen :roll:
Ik hoop dat de bestaande netconnecters in het Leuvense sneller zullen aangesloten worden dan de nieuwe cityconnecters.
Gebruikersavatar
uwmoeder
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 jan 2008, 18:11
Locatie: Leuven/Wezembeek-Oppem
Contacteer:

Ik ben nieuw bij dommel en ben de 22ste aangesloten op cityconnect in Heverlee.
Ik weet niet of bestaande dommelaars ook al aangesloten zijn.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

uwmoeder schreef:Ik weet niet of bestaande dommelaars ook al aangesloten zijn.
nee, die moeten wachten... in de wandelgangen doet een gerucht dat overstappen net-city mogelijk zou worden vanaf half februari
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Volgens mij probeert dommel toch eerst de nieuwe klanten aan te sluiten ;) Lijkt me het meest logisch als je het vanuit hun standpunt bekijkt. (netconecters gaan immers toch niet overstappen en meeste hangen vast aan hun contract)
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

uwmoeder schreef:Ik ben nieuw bij dommel en ben de 22ste aangesloten op cityconnect in Heverlee.
Ik weet niet of bestaande dommelaars ook al aangesloten zijn.


Ik ben ook van Heverlee ,heb cityconnect op 15 november besteld en wordt pas de 31 ste opgeleverd,jij bent alvast bij de gelukkigen.
KingsMonkeys
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 dec 2007, 19:55
Locatie: Heverlee

Mijn aansluitdatum is normaal op den 28ste van 14u-18u.

Had nog een vraagske over modemconfiguratie, der was gezegd de modem in bridge te zetten. Met als nadeel dat ge de configuratie enkel kunt wijzigen als de modem rechtstreeks op de pc is aangesloten.
Probleem is dan wel dat als ik de firewall (in de modem) zou aanzetten, ik ook telkens de modem zou moeten afhaken voor een bepaalde poort te openen. Of is het niet mogelijk de ingebouwde firewall te gebruiken in bridge config? Ben niet zo vertrouwd met een dergelijke configuratie

Vorige keer had ik ook een speedtouch modem (voor ADSL), en daar was het een PPPoA protocol, invoeren van gegevens, connect ok, kon inloggen op de modem zelf en firewall poorten wijzigen.

Een andere vraag: zou het mogelijk zijn om een PPPoE configuratie te draaien voor de ADSL2 van dommel? En zo ja, heeft dit dan invloed op connectiesnelheden (positief of negatief)?

Alvast merci
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Blue-Sky schreef:Is het weer van dat?
Leer toch eindelijk eens vriendelijk met elkaar om te gaan, op het Userbase forum.
Nu het toch wat rustiger geworden is na de pro & contra meningen over diverse providers...

LOL misschien omdat de meesten zich al zo diep in hun eigen stellingen ingegraven hebben? :p

BTW iets dat me wel interesseert: at is de standaard bij ADSL2+ bij Dommel PPPoE of PPPoE?
Want met mijn eigen router/modem heb ik een veel stabielere verbinding als ik PPPoA (VC MUX / dial on demand uit) gebruik ipv PPPoE, op mijn Netconnect abbo.
Alst PPPoE is moet een van de reeds aangeslotenen anders is een test doen om te zien of het een verschil maakt welk protocal ge gebruikt. Ben benieuwd naar het resultaat (of lack there of).
daxer
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 14 dec 2007, 13:44

PPPoE is de standaard Draco,
encapsulation method zou LLC moeten zijn.
tequila
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 22 jan 2008, 18:10

KingsMonkeys schreef:Had nog een vraagske over modemconfiguratie, der was gezegd de modem in bridge te zetten. Met als nadeel dat ge de configuratie enkel kunt wijzigen als de modem rechtstreeks op de pc is aangesloten.
Probleem is dan wel dat als ik de firewall (in de modem) zou aanzetten, ik ook telkens de modem zou moeten afhaken voor een bepaalde poort te openen. Of is het niet mogelijk de ingebouwde firewall te gebruiken in bridge config? Ben niet zo vertrouwd met een dergelijke configuratie

Vorige keer had ik ook een speedtouch modem (voor ADSL), en daar was het een PPPoA protocol, invoeren van gegevens, connect ok, kon inloggen op de modem zelf en firewall poorten wijzigen.


Dat is voor het moment bij mij ook zo. De modem staat in bridge, dus ge kunt er niet echt aan zonder em aan uwe pc te hangen.
Ik heb het eigenlijk nog niet geprobeerd met PPPoE en UN en PW, misschien dat het werkt, misschien niet. De firewall en andere veiligheidsprullen staat wel standaard uitgeschakeld op de door Dommel geleverde modems.
In mijn geval maakt het weinig uit. Ik heb er zoiezo een wifi router op hangen met firewall en andere veiligheidsmaatregelen. Zolang ik daarop de poorten kan forwarden etc is het voor mij voldoende.
semafoor
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2008, 23:28

Zou iemand mij kunnen zeggen of de standaard "rode" philips modem die Belgacom bij BelgacomTV+voip levert kan geupdate worden naar AnnexM?
Zo eentje:

Afbeelding

Alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door semafoor 18 apr 2013, 01:38, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Neen, dat gaat niet.
Je kan hem echter (volgens Dommel toch) gebruiken met cityconnect, maar dan wel met lagere upload.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Hallo,
even iets anders nu,dit is misschien ook interessant voor de mensen die vragen hebben over de oplevering van hun abonnement en voor de mensen die (zoals ik ) nog steeds aan het wachten zijn.
Een tijdje geleden heb ik klacht ingediend bij de ombudsdienst voor telecommunicatie wegens het lang wachten en het activeren van onze cityconnect formule,ik heb daar vandaag antwoord opgegeven,dit is een 'officieel ' statement van dommel .
Is misschien leuk om eens te lezen.

Naar aanleiding van uw klacht heeft de Ombudsdienst voor Telecommunicatie het standpunt opgevraagd van
Schedom Dommel. U vindt dit standpunt hierna:


Standpunt van Schedom Dommel:

Als ombudsman weet u zeker dat het belgacom is die de agenda bepaalt van de LLU inplannning en
jumpering.
Hierop hebben wij geen invloed, we hebben de orders ingestuurd naar belgacom in de volgorde dat ze zijn
binnengekomen, belgacom heeft de agenda van haar techniekers hiervoor ingevuld.
We dienen er ook op te wijzen dat de klant in kwestie niet dient te betalen voor dit product tot op het
moment dat de lijn volledig is opgeleverd.


Op dit ogenblik neemt de Ombudsdienst voor Telecommunicatie enkel akte van het standpunt van Schedom
Dommel en neemt zelf nog geen standpunt in.
Dus zoals ik al dacht ligt hier toch de grote schuld van het lange wachten op de activatie bij belgacom.
Gebruikersavatar
uwmoeder
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 jan 2008, 18:11
Locatie: Leuven/Wezembeek-Oppem
Contacteer:

We hebben zelfs 9 dagen gratis internet van dommel gekregen als compensatie voor het lange wachten. :worship:
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

uwmoeder schreef:We hebben zelfs 9 dagen gratis internet van dommel gekregen als compensatie voor het lange wachten. :worship:


Laat ons hopen dat ze dat voor alle klanten dan willen doen,zou wel een mooie tegemoetkoming zijn vind ik,heb je van dommel daarvoor een email gekregen ?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

fieldoxide schreef:
uwmoeder schreef:We hebben zelfs 9 dagen gratis internet van dommel gekregen als compensatie voor het lange wachten. :worship:


Laat ons hopen dat ze dat voor alle klanten dan willen doen,zou wel een mooie tegemoetkoming zijn vind ik,heb je van dommel daarvoor een email gekregen ?
je moet maar betalen vanaf 01/02 , dus wie ervoor aangesloten geraakt krijgt paar dagen gratis service
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
uwmoeder
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 jan 2008, 18:11
Locatie: Leuven/Wezembeek-Oppem
Contacteer:

we willen ons zeker verontschuldigen voor deze extreem lange oplevertermijnen veroorzaakt door leveringsproblemen met verschillende leveranciers omwille van de feestdagen. tot op vandaag konden we dan ook geen exacte opleverdatum communiceren. de facturatie van de accounts zal starten op 01/02 ook indien uw account eerder opgeleverd is.


Aangesloten op 22/01 dus 9 dagen gratis voor mij.
Mijn telenet loopt nog tot 31/01 dus dat kwam mooi uit.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

uwmoeder schreef:
we willen ons zeker verontschuldigen voor deze extreem lange oplevertermijnen veroorzaakt door leveringsproblemen met verschillende leveranciers omwille van de feestdagen. tot op vandaag konden we dan ook geen exacte opleverdatum communiceren. de facturatie van de accounts zal starten op 01/02 ook indien uw account eerder opgeleverd is.


Aangesloten op 22/01 dus 9 dagen gratis voor mij.
Mijn telenet loopt nog tot 31/01 dus dat kwam mooi uit.


Ik krijg hier wel de volle dag gratis van Dommel ( 30 jan aansluiting ). BEDANKT DOMMEL !!! ( Oh ironie ).

Helaas kan ik Telenet nog niet opzeggen omdat ik nog niet weet of Dommel 30 jan gaat werken.
KingsMonkeys
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 dec 2007, 19:55
Locatie: Heverlee

Heb hier net mijn login gegevens gekregen en blijkbaar is er iets veranderd ten opzichte van een week geleden:

advanced modem/router settings:

protocol: rfc 2684 (before 1483) multi-protocol over atm (bridged or routed)
vpi/vci: 8/35
ipaddress: automatic/dhcp
encapsulation: llc
password: not needed


Als ik routed kies in mijn modem moet ik een login en paswoord invullen (en het paswoord is blijkbaar niet nodig is de login dan dezelfde als deze van "news-login", nl [email protected]?
Want een specifieke ADSL login staat er percies ni bij.

Weet iemand ook iets meer over de protocol instellingen?
'k ga ondertussen zelf nog vanalles proberen

Merci in ieder geval
tequila
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 22 jan 2008, 18:10

Voor zover ik kan afleiden uit wat google resultaten is dat gewoon bridged, dus hetzelfde als tevoren. Je login is dslxxxxx@schedom, ZONDER .be, je paswoord is inderdaad hetzelfde als dat van de news account.

Om te configureren is normaal gewoon nodig dat je bridge kiest, vpi/vci 8.35 dhcp server aan zetten (of uit als je er een router met dhcp server op hangt) en al dan niet een paswoord voor je modem.
Dat is toch hoe ik het hier heb gedaan.
KingsMonkeys
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 dec 2007, 19:55
Locatie: Heverlee

http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 9251 kbit/s or 1156 kbyte/s
- Upload speed : 1221 kbit/s or 153 kbyte/s
Mon Jan 28 2008 at 15:58:16 UTC+0100

Op 2,8km volgens Dommel
met Speedtouch 516v6, standaard firmware (zoals deze van Dommel gekregen was). Heb via een Telnet sessie de AnnexM aangezet
Connectie in Bridge, PPPoA werkte niet, PPPoE ni geprobeerd.

Sindsdien 121.9kb/s gem. upload bij een bestandje van 5mbyte naar lokale Esat (KUL) server.
Download van zelfde server 1205kb/s gemiddeld

Kan niet meer inloggen op de modem wanneer de connectie aan staat (zoals te verwachten). Kan ook niet verifieren of AnnexM ook effectief gebruikt wordt.
Voordat de modem inlogde, stond er een profiel van 11000kb down en 1500kb up maar weet niet hoeveel dat hij nu effectief gebruikt.

Opmerking nog bij PPPoA, daar kreeg ik DSL ok, ATM: cell loopback error (ofzoiet), hij kreeg dus wel verbinding met de Lijn, ma kon ni inloggen.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Please select the appropriate option to connect to your ISP.
PPPoE/PPPoA Choose this option if your ISP uses PPPoE/PPPoA.(For most DSL users)
Dynamic IP Address Choose this option if your ISP uses Dyanmic IP Address over DSL.
Static IP Address Choose this option if your ISP uses Static IP assignments.

Hierboven enkele mogelijkheden om in te loggen op mijn modem,welke functie van de 3 ga ik uiteindelijk moeten gebruiken om in te loggen met cityconnect?
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Geen van de drie denk ik, al is dynamic IP adress wel een mogelijkheid. Ik vrees dat je het even gaat moeten uittesten, en anders contact opnemen met Dommel zelf.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Goendi schreef:Geen van de drie denk ik, al is dynamic IP adress wel een mogelijkheid. Ik vrees dat je het even gaat moeten uittesten, en anders contact opnemen met Dommel zelf.


Oeps,
dat is vreemd, ik heb onlangs een dlink dsl-2740B draadloze modem/router gekocht,deze is ads2+ compatibel,ook kan ik annex m selecteren ergens in het configuratiescherm.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Maar Dommel geeft toch statisch ip voor hun pakketten, buiten de lite versie?
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Als je een dommel modem hebt dan weten ze al het mac adres van je modem he :wink:
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

KingsMonkeys schreef:http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 9251 kbit/s or 1156 kbyte/s
- Upload speed : 1221 kbit/s or 153 kbyte/s
Mon Jan 28 2008 at 15:58:16 UTC+0100


Voor die waarden op 2.8km kan je zeker niet klagen. Die zien er goed uit
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Maar Dommel geeft toch statisch ip voor hun pakketten, buiten de lite versie?


Statisch IP zoals wordt aangegeven in die opties is statische routing. Dommel gebruik geen statische routing, maar dhcp. Dat is groot verschil ;)
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

PPPoE shall it be ;)
Dynamic is het niet (daar ben ik zeker van), static al zeker niet, en PPPoA kan je proberen, maar het is niet zeker dat dit werkt.

PPPoA zeker eens proberen, hierdoor ben je 0,58% sneller dan de rest :P
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
bmantra
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 jan 2008, 10:33
Bedankt: 1 keer

ditCh schreef:Ik krijg hier wel de volle dag gratis van Dommel ( 30 jan aansluiting ). BEDANKT DOMMEL !!! ( Oh ironie ).

Helaas kan ik Telenet nog niet opzeggen omdat ik nog niet weet of Dommel 30 jan gaat werken.


Ben eens benieuwd wanneer ze mij gaan aansluiten..tot op vandaag nog steeds geen adsl-signaal. Joepie, ik krijg tot eind januari gratis als compensatie voor het eindeloze wachten en wachten! Niks dus...ofja, "als" het vandaag dan eindelijk in orde zal komen toch nog wel 2 dagen. Sturen ze die account gegevens per post op of hoe? Ik heb nog steeds niks ontvangen! (eerste dag besteld)
thanks dommel!! :-(
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

bmantra schreef:Sturen ze die account gegevens per post op of hoe?

Per e-mail. Heh.
Gebruikersavatar
uwmoeder
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 jan 2008, 18:11
Locatie: Leuven/Wezembeek-Oppem
Contacteer:

De accountgegevens worden naar jou gemaild van zodra jouw signaal actief is.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

bmantra schreef:
ditCh schreef:Ik krijg hier wel de volle dag gratis van Dommel ( 30 jan aansluiting ). BEDANKT DOMMEL !!! ( Oh ironie ).

Helaas kan ik Telenet nog niet opzeggen omdat ik nog niet weet of Dommel 30 jan gaat werken.


Ben eens benieuwd wanneer ze mij gaan aansluiten..tot op vandaag nog steeds geen adsl-signaal. Joepie, ik krijg tot eind januari gratis als compensatie voor het eindeloze wachten en wachten! Niks dus...ofja, "als" het vandaag dan eindelijk in orde zal komen toch nog wel 2 dagen. Sturen ze die account gegevens per post op of hoe? Ik heb nog steeds niks ontvangen! (eerste dag besteld)
thanks dommel!! :-(


Je krijgt de sleutels van je Ferrari toch ook niet direct , zelfs al heb je hem 2 jaar geleden gekocht :wink:
tequila
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 22 jan 2008, 18:10

Voor hun paradepaardje, de FXX, krijg je ze zelfs nooit :)
smokem
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 08 jan 2008, 10:45

Goendi schreef:
Maar Dommel geeft toch statisch ip voor hun pakketten, buiten de lite versie?


Statisch IP zoals wordt aangegeven in die opties is statische routing. Dommel gebruik geen statische routing, maar dhcp. Dat is groot verschil ;)


Het ip fixed ingeven met juist mask en gateway werkt ook gewoon. Zoals bij Chello vroeger (voor Telenet het overnam). Bij Chello was het verschil dat je twee subnets volledg kon adden :twisted:
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Wat betreft die account gegevens: routed dhcp heeft geen account gegevens nodig. Plug & play!
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”