Als ik inlog via ssl op het CRM-panel van Dommel krijg ik altijd dezelfde meldingen van Firefox (2.0.0.11): "This site uses an older insecure version of the SSL-protocol".
Nog iemand met dit probleem?
Insecure SSL protocol CRM-panel
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Zelfde probleem. Ligt aan Dommel ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik dacht dat het een sterk aangepaste modernbill was.wwdj schreef:Welk crm panel gebruikt dommel btw?
SSL2 inschakelen bij about:config, en zou normaal perfect moeten werken.uwmoeder schreef:Ik kan hier ook al een paar dagen niet op de crm met Firefox 2.0.0.11
IE7 doet het nog wel...
Doet het hier toch bij mij (op Firefox).
"The surest sign of intelligent life in the universe is that none of it has tried to contact us."
Als je doorklikt door de meldingen geraak je altijd aan je volumemeter. Je kan trouwens op de "I" klikken terwijl er nog een melding voor hangt, en het meter-venster zelf geeft geen meldingen.uwmoeder schreef:Ik kan hier ook al een paar dagen niet op de crm met Firefox 2.0.0.11
IE7 doet het nog wel...
Gewoon logisch redeneren.uwmoeder schreef:Bedankt, firefox doet het weer.
Hebben ze dit gecommuniceerd of hoe moet je daar ooit achterkomen?
Firefox gebruikt in principe enkel SSL3, de laatste versie (en de meeste veilige). Wegens veiligheidsredenen schakelen ze de oudere versies uit. Maar niet elke website maakt al reeds gebruik van SSL3, dus moet je dat handmatig inschakelen.
"The surest sign of intelligent life in the universe is that none of it has tried to contact us."
- uwmoeder
- Starter Plus
- Contacteer:
Op die manier.
Maar het rare is dat het een maand gewerkt heeft en juist de laatste 3 dagen gaf hij een waarschuwing over een verouderde SSL-beveiliging.
Ik heb in die tijd geen softwareupdates van firefox gedaan.
Maar het rare is dat het een maand gewerkt heeft en juist de laatste 3 dagen gaf hij een waarschuwing over een verouderde SSL-beveiliging.
Ik heb in die tijd geen softwareupdates van firefox gedaan.