Ik ben voor mijn werk op het zoek naar een firma die webdesign doet. Het probleem is niet om er één te vinden, het probleem is om er een deftige te vinden.
Even wat duiding: we hebben dit allemaal al eens doorgelopen 2 jaar terug. We hadden toen geen website en hebben toen een firma of 3 een offerte laten maken en hun product laten voorstellen. Uiteindelijk zijn we bij de goedkoopste gegaan want de andere producten waren sowieso alsof je met een kanon op een mug schoot.
Over de technische kant ben ik vrij tevreden vandaag maar mijn collega's vinden het design maar niks en ikzelf vind de structuur ook niet zo goed.
Wat je moet weten: we hebben een stuk dat beschikbaar is voor het publiek en een stuk dat half beschikbaar is voor het publiek. Dit tweede gedeelte zijn al onze publicaties die enkel voor onze leden zijn. De titels en zo kan je wel zien maar als je wil downloaden, dan moet je inloggen.
Allemaal relatief simpel op zich. Het uis trouwens in PHP geprogrammeerd, in mysql.
Nu zoeken we een bedrijf dat creatief genoeg is om het er allemaal wat beter te doen uitzien en om een betere structuur te krijgen in onze publicaties. Vooral dat laatste is nogal moeilijk omdat we zelf niet weten wat ermee te doen . Het best zou uiteraard verschillende structureringsmethodes te gebruiken zijn zodat de leden zelf kunnen kiezen op welke manier ze iets willen gaan zoeken (voorbeeld: categorie --> rusthuis / ziekenhuis / psychiatrie maar even goed categorie -> subsidie / financiering / boekhouding / erkenning of daarnaast dan nogmaals op datum, ...
Wat ook mooi zou zijn is dat huidige gegevens uit de database kunnen gerecupereerd worden tot op een zeker punt.
Zie dit aub niet al te groot. We hebben een 50-tal leden die de website actief gebruiken (we hopen wel dat dit zal stijgen natuurlijk ) en we hebben nu ook geen 100'en publicaties erop staan. PHP is handig omdat ik zelf met PHP uit de voeten geraak, maar van cerativiteit of design heb ik geen kaas gegeten.
Ziezo, ik weet dat jullie hier allemaal best wel wat ervaring hebben met dit soort gedoe. Hierbij lanceer ik dus een oproep.
Webdesign
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ow ja, liefst omgeving Brussel.
En Meon, ik neem aan dat als je ze kent, je ook hun werk en de kwaliteit ervan kent?
En Meon, ik neem aan dat als je ze kent, je ook hun werk en de kwaliteit ervan kent?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Eerste 2 zijn limburg, 3e antwerpen. En kwaliteit is hoogstaand naar mijn (bescheiden) mening.Goztow schreef:En Meon, ik neem aan dat als je ze kent, je ook hun werk en de kwaliteit ervan kent?
Niet het duur-en-indrukwekkend-maar-zeer-teleurstellend zoals ONE Agency of The Reference.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ah, trouwens, als het enkel om design en usability gaat en niet het gephprogrammeer kan ik je ook nog http://www.gonzales.be aanbevelen.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Van ons ook, http://www.[removed].com. Alleen jammer dat het bedrijf die de coding deed niet echt hedendaags is met xhtml/css e.d.wwdj schreef:http://www.absurd-madam.be/ deze hebbeb bijv onze site van werk gemaakt
Laatst gewijzigd door Ken 08 aug 2008, 23:58, in totaal 1 gewijzigd.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Starter
Vergeet zeker niet de continiuiteit/financiele gezonheid te controleren...
Webbureau's schieten als paddestoelen uit de grond voor 6m / 1j en daarna foetsie (incl. websites!)
Tevens is de gebruiksvriendlijkheid van de aangeboden CMS systemen een must!
Leercurve moet laag zijn...
Succes met de zoektocht!
Maxime
Webbureau's schieten als paddestoelen uit de grond voor 6m / 1j en daarna foetsie (incl. websites!)
Succes met de zoektocht!
Maxime
Niet om mee te lachen, maar er zijn wel degelijk bedrijven die bewust kiezen voor iets dat men overal ziet.crapiecorn schreef:Ze hebben het "wij zijn een proffesioneel bedrijf" template gebruikt urg
Maxime,ivmediabvba schreef:Vergeet zeker niet de continiuiteit/financiele gezonheid te controleren...
Succes met de zoektocht!
Maxime
Ik heb zonet jou berichten eens doorgenomen nadat ik je nickname zag. Gelieve geen sluikreclame te maken, daar dit niet geapprecieerd word.