Aanpassen van accountgegevens in router & modem?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Synbiote
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jan 2008, 16:10

Hoi hoi..
heb hier al een beetje liggen rondneuzen en heeft mij geholpen bij't bepalen van de isp waar'k mij nu heb bij aangesloten (dommel dus).

maar nu zit'k met ene probleempje (denk'k)..

'k zie bij mijn pakketten op CRM wel dat mijn status op actief staat, maar 'k kan mij niet authenticeren.

(weet wel hoe'k mijn adslaccount gegevens in de router (linksys) moet aanpassen, en daar geeft hij die foutmelding).
¨Maar kan't ook zijn dat ik de accountgegevens ook nog in de Alcatel speedtough home moet aanpassen, of gebeurt dit automatisch door het aanpassen in de router?

VInd het wel bijzonder sneu dat ik, blijkbaar toch een actieve dommel adsl lijn zou moeten hebben en't nog op mijn oude trage smallbandfilled skynetje moet doen.. thx.
tw2007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 dec 2007, 16:25

heb je je logingegevens wel juist ingegeven?

username = dslxxxxx@schedom
wachtwoord is hoofdlettergevoelig...

Normaal moet je in de modem zelf niks instellen...
Diod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 dec 2006, 21:52

Als je bij [my packages] kijkt, en op de I klikt, wat staat er dan onder account information?(je adres moete we natuurlijk niet weten ;))
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

Synbiote schreef:Hoi hoi..
heb hier al een beetje liggen rondneuzen en heeft mij geholpen bij't bepalen van de isp waar'k mij nu heb bij aangesloten (dommel dus).

maar nu zit'k met ene probleempje (denk'k)..

'k zie bij mijn pakketten op CRM wel dat mijn status op actief staat, maar 'k kan mij niet authenticeren.

(weet wel hoe'k mijn adslaccount gegevens in de router (linksys) moet aanpassen, en daar geeft hij die foutmelding).
¨Maar kan't ook zijn dat ik de accountgegevens ook nog in de Alcatel speedtough home moet aanpassen, of gebeurt dit automatisch door het aanpassen in de router?

VInd het wel bijzonder sneu dat ik, blijkbaar toch een actieve dommel adsl lijn zou moeten hebben en't nog op mijn oude trage smallbandfilled skynetje moet doen.. thx.


Wat is je precieze opstelling en configuratie van je netwerk? Geef ook eens de precieze type nr's van je router en modem.
Volgens mij zal je die gegevens zowiezo in je modem moeten ingeven, en niet eens in je router. (tenzij je hebt gekozen voor een bridged setup, maar dat kan die speedtouch home niet dacht ik)
Synbiote
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jan 2008, 16:10

Diod schreef:Als je bij [my packages] kijkt, en op de I klikt, wat staat er dan onder account information?(je adres moete we natuurlijk niet weten ;))

ja zie hier net dat activation date.. staat op: to be determined..

ma raar da ze mij dan toch al alle gegevens doorsturen voor te verbinden..
vind het aan de andere kant ook raar dat men "vorige" isp wel nog altijd werkt en de huidige dei normaal bij overschakeling zou moeten verbreken..


@burny:
inkomende lijn PSTN --> Model Alcatel speedtouch home --> router linksys befsr41--> computertjes.. alles wired dus.
vermoed dat de instellingen van men router nog op default staat..
en men modem ook (mits'k die op default geduwed heb daarstraks).


inlog gegevens waren trouwens copy-paste van hun mail.!
Diod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 dec 2006, 21:52

Het zal nog niet werken.. bij mij werkte het "pas" vanaf dat ik de activation date kreeg... Die staat op 25 januari, terwijl het al van deze maandag werkte :) (had vorige week donderdag besteld).

Ik had al mail gekregen de dag na de bestelling, maar de login gegevens werkten toen nog niet.

Dus nog even geduld uitoefenen :)
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Synbiote schreef:ma raar da ze mij dan toch al alle gegevens doorsturen voor te verbinden..
zullen ze waarschijnlijk wel niet gedaan hebben, jij zal op de R geduwd gehad hebben - dan krijg je de gegevens in uw mailbox. normaal sturen ze de login gegevens pas automatisch door eens je aktief bent. nog even geduld.

en reactie op hierboven, 't is enkel als je overgaat van skynet naar dommel dat je dommel al kan gebruiken voor de activatiedatum
Laatst gewijzigd door xenne op 20 jan 2008, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Diod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 dec 2006, 21:52

Nee, xenne, bij mij hebben ze hetzelfde gedaan.
Synbiote
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jan 2008, 16:10

xenne schreef:
Synbiote schreef:ma raar da ze mij dan toch al alle gegevens doorsturen voor te verbinden..
zullen ze waarschijnlijk wel niet gedaan hebben, jij zal op de R geduwd gehad hebben - dan krijg je de gegevens in uw mailbox. normaal sturen ze de login gegevens pas automatisch door eens je aktief bent. nog even geduld.

en reactie op hierboven, 't is enkel als je overgaat van skynet naar dommel dat je dommel al kan gebruiken voor de activatiedatum

'k stap over van skynet naar dommel.. vandaar..
EN ook heb'k pas zonet het Infopannel voor die activatiedatum ontdekt..laat staan da'k ooit op de R gedrukt heb :D lolz..

zal morgen nog eens proberen.
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

Synbiote schreef:
Diod schreef:Als je bij [my packages] kijkt, en op de I klikt, wat staat er dan onder account information?(je adres moete we natuurlijk niet weten ;))

@burny:
inkomende lijn PSTN --> Model Alcatel speedtouch home --> router linksys befsr41--> computertjes.. alles wired dus.
vermoed dat de instellingen van men router nog op default staat..
en men modem ook (mits'k die op default geduwed heb daarstraks).


inlog gegevens waren trouwens copy-paste van hun mail.!


Je moet die login gegevens op je modem ingeven. Ik zou je modem even rechtstreeks aan je pc hangen, om hem te configureren.
Op je router moet je niet zijn, die staat goed ingesteld. En als ik de rest v/d thread doorlees (je komt van skynet) gaat het ook dadelijk moeten werken.

Suc6
Synbiote
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jan 2008, 16:10

Burny schreef:
Synbiote schreef:***


Je moet die login gegevens op je modem ingeven. Ik zou je modem even rechtstreeks aan je pc hangen, om hem te configureren.
Op je router moet je niet zijn, die staat goed ingesteld. En als ik de rest v/d thread doorlees (je komt van skynet) gaat het ook dadelijk moeten werken.

Suc6


als'k nu eens wist hoe'k in de modem kon, want hij passed het IP adres van 't web gewoon door naar mij.. en 'k geraak er nie in via zijn standaard IP adres(wa compleet nei in't domein ligt)...
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

Synbiote schreef:als'k nu eens wist hoe'k in de modem kon, want hij passed het IP adres van 't web gewoon door naar mij.. en 'k geraak er nie in via zijn standaard IP adres(wa compleet nei in't domein ligt)...


Heb je de modem al rechtstreeks aan je pc gehangen?
Dan doe je hetvolgende op je pc:

start --> uitvoeren --> ipconfig /release
daarna ipconfig /renew.
daarna ipconfig.
Het adres dat nu bij default gateway staat, is het ip adres van je modem, en daar zou je zonder problemen naartoe moeten kunnen surfen.

Als je achteraf je router er weer tussenhangt moet je die stappen herhalen, om terug een geldig ip van je router te krijgen.
Ik zou de dhcp op je router trouwens uitschakelen.
Synbiote
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jan 2008, 16:10

Burny schreef:
Synbiote schreef:als'k nu eens wist hoe'k in de modem kon, want hij passed het IP adres van 't web gewoon door naar mij.. en 'k geraak er nie in via zijn standaard IP adres(wa compleet nei in't domein ligt)...


Heb je de modem al rechtstreeks aan je pc gehangen?
Dan doe je hetvolgende op je pc:

start --> uitvoeren --> ipconfig /release
daarna ipconfig /renew.
daarna ipconfig.
Het adres dat nu bij default gateway staat, is het ip adres van je modem, en daar zou je zonder problemen naartoe moeten kunnen surfen.

Als je achteraf je router er weer tussenhangt moet je die stappen herhalen, om terug een geldig ip van je router te krijgen.
Ik zou de dhcp op je router trouwens uitschakelen.


heb'k deze morgen geprobeerd.. krijg dan als ip 0.0.0.0..wa toch best wel vreemd is, en kan men ip niet vernieuwen (krijg dan dhcp server foutmelding...).

'k zal wel wachten totdat er active staat bij de DSL info op crm.
Synbiote
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jan 2008, 16:10

omg lolz..
en nu krijg'k op eens een proforma in de mail..voor een periode van 21/01 tot 21/02.. terwijl de activatieproforma pas betaald is (12/01 - 12/02)...
heb al een mail gestuurd om te vragen wat er aan de hand is maar.. dit zint mij absoluut niet!
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Synbiote schreef:omg lolz..
en nu krijg'k op eens een proforma in de mail..voor een periode van 21/01 tot 21/02.. terwijl de activatieproforma pas betaald is (12/01 - 12/02)...
heb al een mail gestuurd om te vragen wat er aan de hand is maar.. dit zint mij absoluut niet!


zie andere topics van dommel, dommel werkt met proforma facturen. Ik heb ook reeds een maand abonnement betaald en wacht reeds meer dan 2 maanden op mijn aansluiting. Niets aan te doen.
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

Synbiote schreef:heb'k deze morgen geprobeerd.. krijg dan als ip 0.0.0.0..wa toch best wel vreemd is, en kan men ip niet vernieuwen (krijg dan dhcp server foutmelding...).

'k zal wel wachten totdat er active staat bij de DSL info op crm.


Dat is toch zo'n oudere ethernet modem hé, of is dat een usb modem?
Synbiote
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jan 2008, 16:10

ditCh schreef:
Synbiote schreef:omg lolz..
en nu krijg'k op eens een proforma in de mail..voor een periode van 21/01 tot 21/02.. terwijl de activatieproforma pas betaald is (12/01 - 12/02)...
heb al een mail gestuurd om te vragen wat er aan de hand is maar.. dit zint mij absoluut niet!


zie andere topics van dommel, dommel werkt met proforma facturen. Ik heb ook reeds een maand abonnement betaald en wacht reeds meer dan 2 maanden op mijn aansluiting. Niets aan te doen.

Ok, dat ze met proforma werken (en alles zo veel mogelijk via mail willen regelen)heb'k nix op tegen..
ma da ze u een factuur sturen van activatie..met een maand internet in, en een week erna nog eens een factuur sturen voor een maand internet..is toch maar.. abnormaal.

en persoonlijk..in uw situatie.(2maanden facturen betalen en nog geen internet)..zou'k toch es gaan kijken of ze ter wel iest aan aan't doen zijn..en nie de pluimen uit uw gat aan't trekke zijn..

[quote=Burny]Dat is toch zo'n oudere ethernet modem hé, of is dat een usb modem?[/quote] inderdaad.. zo'n oud ethernet model.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Synbiote schreef:ma da ze u een factuur sturen van activatie..met een maand internet in, en een week erna nog eens een factuur sturen voor een maand internet..is toch maar.. abnormaal.

en persoonlijk..in uw situatie.(2maanden facturen betalen en nog geen internet)..zou'k toch es gaan kijken of ze ter wel iest aan aan't doen zijn..en nie de pluimen uit uw gat aan't trekke zijn..


Kijk even op het forum, na activatie zal alles verwerkt worden. Je zal geen Euro te veel betalen. Ik denk dat ondertussen bijna elke nieuwe Dommel klant dezelfde vraag/opmerking al gesteld/gemaakt heeft.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

Synbiote schreef:inderdaad.. zo'n oud ethernet model.

Kijk eens op je router, wat die als WAN adres heeft? Dat is wss statisch ingesteld, en niet als dhcp. Daarom deelt je modem geen adres uit.
Stel vervolgens op je pc hetzelfde ip in als je router als wan heeft, dan krijg je wel connectie met je modem.

En over die facturen: eenmaal als je een maand ofzo online bent, gewoon ne keer met hun contact opnemen met de vraag dat recht te zetten. Beetje rare gang van zaken idd.
Staat dat nog niet bij de faq eigenlijk?
Synbiote
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jan 2008, 16:10

Burny schreef:
Synbiote schreef:inderdaad.. zo'n oud ethernet model.

Kijk eens op je router, wat die als WAN adres heeft? Dat is wss statisch ingesteld, en niet als dhcp. Daarom deelt je modem geen adres uit.
Stel vervolgens op je pc hetzelfde ip in als je router als wan heeft, dan krijg je wel connectie met je modem.

En over die facturen: eenmaal als je een maand ofzo online bent, gewoon ne keer met hun contact opnemen met de vraag dat recht te zetten. Beetje rare gang van zaken idd.
Staat dat nog niet bij de faq eigenlijk?


als'k het wan adres ingeef..kom'k op de router admin page uit.. en router DHCP is enabled.. modem..'k zou't nie weten..Raak er nie echt in :s
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

Synbiote schreef:als'k het wan adres ingeef..kom'k op de router admin page uit.. en router DHCP is enabled.. modem..'k zou't nie weten..Raak er nie echt in :s


De bedoeling is natuurlijk dat je uw modem, om hem te configureren, rechtstreeks aan je pc hangt, met de instellingen zoals ik ze al postte.
Herlees de thread eens, want je zit met een foute redenatie.
Synbiote
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jan 2008, 16:10

Burny schreef:
Synbiote schreef:als'k het wan adres ingeef..kom'k op de router admin page uit.. en router DHCP is enabled.. modem..'k zou't nie weten..Raak er nie echt in :s


De bedoeling is natuurlijk dat je uw modem, om hem te configureren, rechtstreeks aan je pc hangt, met de instellingen zoals ik ze al postte.
Herlees de thread eens, want je zit met een foute redenatie.

mijn excuses..
'k ga zodra'k eens alleen over de internetaansluiting kan beschikken eens achter gaan zien..

bedankt allessinds.
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

Synbiote schreef:mijn excuses..
'k ga zodra'k eens alleen over de internetaansluiting kan beschikken eens achter gaan zien..

bedankt allessinds.


Np, mocht je nog vragen hebben, post maar.
Synbiote
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jan 2008, 16:10

Burny schreef:
Synbiote schreef:mijn excuses..
'k ga zodra'k eens alleen over de internetaansluiting kan beschikken eens achter gaan zien..

bedankt allessinds.


Np, mocht je nog vragen hebben, post maar.


mijn excuses..'k bak appels noch peren..
en'k krijg zelfs er geen appelsien uit..

dit heb'k dus gedaan, sla me alsjeblieft niet dood als'k alles compleet fout gedaan heb..:
- Router opgezocht wat WAN ip adres is. (91.178.39.xxx)
- Vast IP ingesteld op PC (91.178.39.xxx) identiek aan adres WAN.
- router ontkoppeld, en ethernetkabel van modem naar mijn PC rechtstreeks.

==> Geen internet, geen toegang tot standaard modem webbased settings (10.0.0.38). wel een IP gekregen.. het standaard XP ip (wa totaal nergens opslaat)
Leds op modem zijn enkel actief op line sync en pwr.. de andere (LAN, Line TX en RX knipperen gene moment).

steek alles terug en zet IP op automatisch..

meteen ADSL via skynet.(yeay..smallband whohoow)..

iemand een stap voor stap noob tutorial Alsjeblieft...
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Synbiote schreef:
Burny schreef:
Synbiote schreef:mijn excuses..
'k ga zodra'k eens alleen over de internetaansluiting kan beschikken eens achter gaan zien..

bedankt allessinds.


Np, mocht je nog vragen hebben, post maar.


mijn excuses..'k bak appels noch peren..
en'k krijg zelfs er geen appelsien uit..

dit heb'k dus gedaan, sla me alsjeblieft niet dood als'k alles compleet fout gedaan heb..:
- Router opgezocht wat WAN ip adres is. (91.178.39.xxx)
- Vast IP ingesteld op PC (91.178.39.xxx) identiek aan adres WAN.
- router ontkoppeld, en ethernetkabel van modem naar mijn PC rechtstreeks.

==> Geen internet, geen toegang tot standaard modem webbased settings (10.0.0.138). wel een IP gekregen.. het standaard XP ip (wa totaal nergens opslaat)
Leds op modem zijn enkel actief op line sync en pwr.. de andere (LAN, Line TX en RX knipperen gene moment).

steek alles terug en zet IP op automatisch..

meteen ADSL via skynet.(yeay..smallband whohoow)..

iemand een stap voor stap noob tutorial Alsjeblieft...


het is eigenlijk vrij eenvoudig.
De speedtouch home is een modem, en geen router (tenzij je hem geflasht hebt naar een speedtouch pro)
Standaard heeft een speedtouch home het IP adres 10.0.0.138 (dacht ik; het is lang geleden)
In tegenstelling tot wat sommigen hier lopen te verkondigen, is het je router of je PC die je ppp verbinding maakt via je modem.

Je ppp connectie dien je dus in te stellen op je router zelf.
De handleiding wijst zichzelf uit. Kijk op pagina 12 (paginanummers 18-19) van de pdf (bij PPPoE)
http://www.onesimus.com/support/manuals ... sr41ug.pdf
Synbiote
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jan 2008, 16:10

Mr.T schreef:het is eigenlijk vrij eenvoudig.
De speedtouch home is een modem, en geen router (tenzij je hem geflasht hebt naar een speedtouch pro)
Standaard heeft een speedtouch home het IP adres 10.0.0.138 (dacht ik; het is lang geleden)
In tegenstelling tot wat sommigen hier lopen te verkondigen, is het je router of je PC die je ppp verbinding maakt via je modem.

Je ppp connectie dien je dus in te stellen op je router zelf.
De handleiding wijst zichzelf uit. Kijk op pagina 12 (paginanummers 18-19) van de pdf (bij PPPoE)
http://www.onesimus.com/support/manuals ... sr41ug.pdf

dus niets meer eigelijk dan je login en paswoord ingeven waar nu die van skynet zouden moete zitten?(ok via PPOE)
Synbiote
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jan 2008, 16:10

Synbiote schreef:
Mr.T schreef:het is eigenlijk vrij eenvoudig.
De speedtouch home is een modem, en geen router (tenzij je hem geflasht hebt naar een speedtouch pro)
Standaard heeft een speedtouch home het IP adres 10.0.0.138 (dacht ik; het is lang geleden)
In tegenstelling tot wat sommigen hier lopen te verkondigen, is het je router of je PC die je ppp verbinding maakt via je modem.

Je ppp connectie dien je dus in te stellen op je router zelf.
De handleiding wijst zichzelf uit. Kijk op pagina 12 (paginanummers 18-19) van de pdf (bij PPPoE)
http://www.onesimus.com/support/manuals ... sr41ug.pdf

dus niets meer eigelijk dan je login en paswoord ingeven waar nu die van skynet zouden moete zitten?(ok via PPOE)


bedankt mr T voor de simpele uitleg.. heb ontdekt dat het zo zou moeten werken.(heb ergens 5 secondjes breedband gehad)..en toen begon modem behoorlijk raar te doen..

vanavond ga'k het eens stapje voor stapje doen (router instellen, modem uitzetten, pc uitzetten, modem aanzetten en verbinding late maken vervolgens pc aanzetten...toch?)
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

Mr.T schreef:het is eigenlijk vrij eenvoudig.
De speedtouch home is een modem, en geen router (tenzij je hem geflasht hebt naar een speedtouch pro)
Standaard heeft een speedtouch home het IP adres 10.0.0.138 (dacht ik; het is lang geleden)
In tegenstelling tot wat sommigen hier lopen te verkondigen, is het je router of je PC die je ppp verbinding maakt via je modem.

Je ppp connectie dien je dus in te stellen op je router zelf.
De handleiding wijst zichzelf uit. Kijk op pagina 12 (paginanummers 18-19) van de pdf (bij PPPoE)
http://www.onesimus.com/support/manuals ... sr41ug.pdf


Ik heb zelf geen ervaring met het home model, ik ging er vanuit dat hij min of meer gelijk is aan een 510 bv. Dus ik was fout. Die home functioneert blijkbaar zoals een 510 in bridge mode.
Toen ik het WAN ip zag viel mijne frank.

@ Synbiote: snorry, mijn fout! :-)
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Heb iets gelijkaardigs ook trachten te doen met mijn Belkin F5D7632-4v6_UK modem/router omdat dat modem gedeelte niet al te goed werkt. maar lukte niet echt.

EDIT:
Laat maar, denk dat ik de oplossing (weer) gevonden heb, de dial on demand uitschakelen in de modem en gewoon de time out op 0 zetten.
Moet dat vergeten zijn toen ik door een probleem mijn router helemaal terug moest configureren enkele maanden geleden. Toen waren die disconnects trouwens weer begonnen.

Als het werkt (ga een week wachen) zal ik misschien een post ervoor aanmaken, aangezien er nog wat mensen er last van hebben. Misschien nuttige info voor de infobase van Dommel.
Synbiote
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jan 2008, 16:10

zijn er enkele aandachtspunten waar'k op moet letten wanneer'k voor de eerste maal effectief dommelverbinding heb (geplant op 6/2 tssen 2 en 4.)..

zoals wachtperiode tussen het ingeven in de router van de connectiegegevens en het effectief verbinden van de modem met dommel etc.
Thx
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”