website opzetten

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
¤0paddy0¤
Starter Plus
Starter Plus

alvorens hiermee van start te gaan zou ik eerst naar jullie mening willen vragen. het impliceert het opzetten van een web & ftp server. Ik vraag me af of telenet hiervoor niet lastig gaat doen moesten ze er achter komen.

heb namelijk een office acces turbo abbo. Aangezien deze in het pro aanbod zit (solutions) lijkt het mij vanzelfsprekend dat deze aansluiting hiervoor gebruikt wordt.
(alhoewel ze poort 80 blokeren, kan dit op aanvraag opgeheven worden?)
Laatst gewijzigd door ¤0paddy0¤ 25 jan 2008, 09:56, in totaal 2 gewijzigd.
KK
Elite Poster
Elite Poster

Bij office abo's is poort 80 normaal niet geblokkeerd. Heb vroeger zelf Office Access Plus gehad en poort 80 was toen niet geblokkeerd.
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster

Echt nutteloos om bij telenet een server op te zetten, zeker met al die gesloten poorten en met je limiet.
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

brooklyn schreef:Echt nutteloos om bij telenet een server op te zetten, zeker met al die gesloten poorten en met je limiet.
De poster heeft hier wel een PRO abonnement. Daar gelden de blackages niet.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

¤0paddy0¤ schreef:alvorens hiermee van start te gaan zou ik eerst naar jullie mening willen vragen. het impliceert het opzetten van een web & ftp server. Ik vraag me af of telenet hiervoor niet lastig gaat doen moesten ze er achter komen.
* knip *
Is dit niet een ietwat retorische vraag?

Als ik me een tank aanschaf, bestaat de kans ook wel dat ik ermee naar een oorlog trek?

Met andere woorden, natuurlijk is dat geen enkel probleem. Sterker nog, Telenet zet niet alleen op papier wat niet of wel mag volgens uw abbonnementstype, bovendien zorgen ze er ook nog eens voor dat volgens dit abonnement het daadwerkelijk onmogelijk is om tegen deze voorwaarden te zondigen (cfr. geblokkeerde poorten abonnementen residentiele klanten).
¤0paddy0¤
Starter Plus
Starter Plus

Ik zal mijn tekst eens herformuleren:

Aangezien het office access abbo in het pro aanbod zit ga ik er van uit dat deze ook de mogelijkheid bieden voor het gebruiken van web, ftp server of andere. Juist?

om te reageren om jouw andere woorden:
Ik heb mijn bevestiging ter aankoop en 'certificaat' van installatie doornomen en geen enkele bespreking gevonden in verband met het gebruiken van eigen webdiensten en dergelijke. Ze spreken enkel over hun eigen aanbieding van webruimte.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Ken schreef:Wat houd je tegen?
De letters in het vet.
¤0paddy0¤ schreef:Ik zal mijn tekst eens herformuleren:

Aangezien het office access abbo in het pro aanbod zit ga ik er van uit dat deze ook de mogelijkheid bieden voor het gebruiken van web, ftp server of andere. Juist?

om te reageren om jouw andere woorden:
Ik heb mijn bevestiging ter aankoop en 'certificaat' van installatie doornomen en geen enkele bespreking gevonden in verband met het gebruiken van eigen webdiensten en dergelijke. Ze spreken enkel over hun eigen aanbieding van webruimte.
Aangezien een mailserver opzetten geen probleem is (http://telenet.be/209/0/1/nl/op-het-wer ... emeen.html), dan is al de rest uiteraard geen probleem.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”