Groot image vienna
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Het heeft wel iets gnome achtig, dus wie weet ...
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Heeft toch te maken met de kernel. Wie weet is Windows 7 op een heel nieuwe kernel gebouwd?Carloke schreef:Dies echt wel fake hoor. Hij staat al maanden op het internet en het buildnummer, 3641, kan nooit kloppen want Vista is al 6000 .
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik dacht dat de algemene basis MinWin was, slechts 25 MB groot Althans, dat valt te lezen in sommige artikels die over Windows 7 gaan.
Trouwens, hij is fake. Windows Seven wordt niet zo geschreven maar als Windows 7. Trouwens, een echte screenshot over Milestone 1 staat op wikipedia (EN).
Trouwens, hij is fake. Windows Seven wordt niet zo geschreven maar als Windows 7. Trouwens, een echte screenshot over Milestone 1 staat op wikipedia (EN).
To download or not to download, that's the question.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik zou eerder zeggen osx.misterjo schreef:Ik wil wel is weten welke gnome gij gebruikt? ne serieuze mod dan tochRobbe schreef:Het heeft wel iets gnome achtig, dus wie weet ...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Heb je er een probleem mee? Zo ja, sluit ze dan allemaal. sjongejongegr4vity schreef:Kan er mij iemand uitleggen wat het nut is van topics schoppen die al maanden stil liggen?
To download or not to download, that's the question.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Heb je dan liever dat ze een nieuw topic openen?gr4vity schreef:Kan er mij iemand uitleggen wat het nut is van topics schoppen die al maanden stil liggen?
Soms zijn je uitspraken heel onterecht.
Ik denk dat je nog veel kan leren van de andere crew/moderators van dit forum.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Bijna 4 maand na de feiten iemand met de vinger wijzen vind ik ook niet echt 'sportief'.Fireblade schreef:Heb je er een probleem mee? Zo ja, sluit ze dan allemaal. sjongejongegr4vity schreef:Kan er mij iemand uitleggen wat het nut is van topics schoppen die al maanden stil liggen?
Posten in een heel oud topic is in de helft van de gevallen nutteloos. IT evolueert zodanig snel dat wat in het topic staat meestal al lang outdated is (of het probleem van de topic starter is intussen al lang opgelost of niet meer relevant bij threads met een probleemstelling).
Voor dit topic ga ik akkoord met gr4vity. 'k Zal het dan maar al sluiten ook, op aanvraag van Fireblade.