meter blijft op nul
meter blijft op nul ? wat moet ik doen??
total traffic downloaded in broadband: 0 gb
(traffic downloaded between 01.00 and 13.00 is only counted for 50%)
remaining in broadband: 120 gb
next counter reset : 09/02/2008 (days remaining: 30)
stenko schreef:meter blijft op nul ? wat moet ik doen??
Post deleten en veel downloaden
smokem schreef:stenko schreef:meter blijft op nul ? wat moet ik doen??
Post deleten en veel downloaden
smokem schreef:Post deleten en veel downloaden
Toen ik bij skynet zat redeneerde ik ook zo (maar toen kreeg je maar 10GB)
Bij dommel krijg je nu al 100GB (of 200GB als je alles 's nachts doet), moet je dan nog is extra profiteren als de meter niet werkt?
ps: http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=17245
Chinaski schreef:Is inderdaad nog de oude Telenet/Bgc mentaliteit. Gaat er na een tijdje Dommelen wel uit
Lees de Cityconnect thread anders is. Telenet/BGC mentaliteit gaat er nu (na een tijdje) bij Dommel in.
Traffic kost niets meer, enkel in Belgie
Ik heb hetzelfde probleem, ik denk dat mijn meter kapot is
Heel vreemd, gisteren had ik nog 4,6 GB te gaan... ik download nog vlug een DVD tijdens de happy hours en kijk dan naar mijn meter: niks verhoogd.
Ik wacht nog 1 uurtje en check terug: nog altijd 4,6 GB te gaan... heb dan maar de hele dag mijn AltBinz aangelegd en nog een paar GB afgehaald... vandaag heb ik nog altijd 4,6 GB te gaan
PS: Ik zit nu ondertussen 4 maand bij Dommel en nog nooit mijn limiet NIET opgebruikt... duurt die BGC mentaliteit nog lang? Mijn externe HD staat bijna vol
Heel vreemd, gisteren had ik nog 4,6 GB te gaan... ik download nog vlug een DVD tijdens de happy hours en kijk dan naar mijn meter: niks verhoogd.
Ik wacht nog 1 uurtje en check terug: nog altijd 4,6 GB te gaan... heb dan maar de hele dag mijn AltBinz aangelegd en nog een paar GB afgehaald... vandaag heb ik nog altijd 4,6 GB te gaan
PS: Ik zit nu ondertussen 4 maand bij Dommel en nog nooit mijn limiet NIET opgebruikt... duurt die BGC mentaliteit nog lang? Mijn externe HD staat bijna vol
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
stenko schreef:meter blijft op nul ? wat moet ik doen??
En het probleem is..??
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Mensen niet klagen maar downloaden !!! Hier zijn mijn Externe Schijven nooit vol genoeg 2x500GB
Misschien hoort het hier niet bij, maar kom.
Toen ik nog bij Skynet zat, gebruikte ik altijd ISP Monitor en dat werkte heel goed.
Gisteren dus overgestapt naar Dommel en zit nu ook te surfen op het netwerk van Dommel.
Ik heb de gegevens van Dommel ingegeven in ISP Monitor, maar er komt altijd op: Ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord terwjil ik heel zeker ben dat de gegevens juist zijn.
Ik gebruik nog wel ISP Monitor versie 5.5.3 mocht het daaraan liggen.
Toen ik nog bij Skynet zat, gebruikte ik altijd ISP Monitor en dat werkte heel goed.
Gisteren dus overgestapt naar Dommel en zit nu ook te surfen op het netwerk van Dommel.
Ik heb de gegevens van Dommel ingegeven in ISP Monitor, maar er komt altijd op: Ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord terwjil ik heel zeker ben dat de gegevens juist zijn.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
je moet de gegevens ingeven waarmee je inlogt op de crm site (email/pass), niet uw dommel loginKielse schreef:Ik heb de gegevens van Dommel ingegeven in ISP Monitor, maar er komt altijd op: Ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord terwjil ik heel zeker ben dat de gegevens juist zijn.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- brooklyn
- Elite Poster
Ik kijk al lang niet meer naar die meter, 240 gigs incl. nachtsurfen is ruim voldoende.
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
xenne schreef:je moet de gegevens ingeven waarmee je inlogt op de crm site (email/pass), niet uw dommel loginKielse schreef:Ik heb de gegevens van Dommel ingegeven in ISP Monitor, maar er komt altijd op: Ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord terwjil ik heel zeker ben dat de gegevens juist zijn.
Klopt hoor, bij mij werkt ie ook goed.
Het leuke (?) is zelfs dat je je meter kan raadplegen zelfs als je niet op het dommel netwerk zit (dus geen IP check).
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Het is ook zo dat mensen minder downloaden als er geen meter is met limiet. Het is als een 'zorg' minder en je moet er ook niet aan denken. Wanneer er wel een meter is met limiet hebben mensen meer neiging om die hele limiet op te gebruiken met dat er in de gedachte ook zit dat men ervoor betaald heeft.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- Mahimahi
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Hier ook, meter blijft op NUL staan.
Geen probleem echter nu ik 300 Giga/maand mag downloaden (nacht surfen)
Dat krijg ik toch nooit op
Dommel = heaven (alléé tot hiertoe dan toch )
Geen probleem echter nu ik 300 Giga/maand mag downloaden (nacht surfen)
Dat krijg ik toch nooit op
Dommel = heaven (alléé tot hiertoe dan toch )
So long, and thanks for all the fish
Ik vraag mij nog steeds af hoeveel tijd sommige mensen teveel hebben... Als ik 1 maand eens goed doortrek (100GB van de 200GB). Dan krijg ik nog niet eens 1/5de van wat ik gedownload heb ooit gezien...
Anyway, sinds ik netconnect plus heb kijk ik heel af en toe eens op de meter. Maar het laat mij eigenlijk koud.
Greetzzz
Anyway, sinds ik netconnect plus heb kijk ik heel af en toe eens op de meter. Maar het laat mij eigenlijk koud.
Greetzzz
L-army schreef:Ik vraag mij nog steeds af hoeveel tijd sommige mensen teveel hebben... Als ik 1 maand eens goed doortrek (100GB van de 200GB). Dan krijg ik nog niet eens 1/5de van wat ik gedownload heb ooit gezien...
Dat is bij vele mensen zo. Het probleem is, veel mensen die bij Dommel of Edpnet terecht komen, komen van de cultuur: "opgebruiken tot the max", want je hebt zo weinig limiet, en iedere byte die overblijft dees maand, verlies je.
Je zal zien, hoe nieuwe mensen ermee omgaan, en de eerste periode's gaan ze maximaal binnenhalen. En pas later zal dat zakken...
Vaak blijft veel van de data dat mensen binnenhalen in praktijk blijft ongebruikt.
- Mahimahi
- Elite Poster
Ik vraag mij nog steeds af hoeveel tijd sommige mensen teveel hebben.
Tijd te veel? Zeg liever tijd te weinig
Ik ben verzamelaar van oude oorlogsfilms, 1940 -1960. Dat gebeurt 'snachts.
Verder een paar Amerikaanse feuilletons volgen. Das voor 'savonds.
De vrouw tevreden stellen met het opzoeken en klaarstellen van Youtube en Joost prutsen, ook al voor 'savonds.
En overdag,..... afwassen, tuin, terrasjes, luieren/lezen, dingetjes repareren en zo, in een woord...overstressed!!
-
- Elite Poster
demo van een spel: 10 gb
hd trailer: 100-200 mb voor paar minuten
wekelijkse ip-tv toestanden: bv crankygeeks, dl.tv, revision3.com ook al dicht bij GB/week
dit zijn allemaal dingen van korte duur EN grote "gewicht"
ze staan ook tijdelijk op mijn hdd, en tenzij dat het niet meer beschikbaar is gaat mijn gebruik ivm bovenvermelde dingen ook niet afnemen
hd trailer: 100-200 mb voor paar minuten
wekelijkse ip-tv toestanden: bv crankygeeks, dl.tv, revision3.com ook al dicht bij GB/week
dit zijn allemaal dingen van korte duur EN grote "gewicht"
ze staan ook tijdelijk op mijn hdd, en tenzij dat het niet meer beschikbaar is gaat mijn gebruik ivm bovenvermelde dingen ook niet afnemen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
LoSeR schreef:demo van een spel: 10 gb
Leugens ... ik heb nog nooit een demo gezien van dergelijke grootte, een full game is zelfs niet eens zo groot ( 1 DVD ).
mala schreef:Iemand al meer info over de meter?? Niet dat ik mijn 100 GB/maand opgebruik maar ik had graag geweten wat Dommel van plan is .....
Mss willen ze eens zien hoeveel er verbruikt zal worden nu dat de meter op nul blijft en wanneer her verbruik binnen de perken blijft zullen ze mss het 'fair use policy' hanteren
maw verbruik niet te veel è gasten
- Mahimahi
- Elite Poster
Silence schreef:Zou zelf niet weten waar ik al die data eerlijk gezegd moet gaan stockeren als ik elke maand mijn volume zou gaan opsouperen.
Nog geen 10de part wordt gestockeerd, er wordt bekeken en daarna gedelete, het merendeel blijft maar de duurtijd van het bekijken of beluisteren op je HD staan.
Jullie moeten eens stoppen met die dooddoener "veel downloaden = illegaal"
Dat is reeds jaren achterhaald, het net biedt genoeg nieuwe mogelijkheden om legaal 100GIGA/maand te verbruiken.
- xenne
- Elite Poster
ik vermoed dat ze gewoon geen tijd hebben om er naar te kijken, zal wel druk zijn met de oplevering van cityconnect enzo. die meter zal nu wel geen prioriteit zijnfreazy schreef:mala schreef:Iemand al meer info over de meter?? Niet dat ik mijn 100 GB/maand opgebruik maar ik had graag geweten wat Dommel van plan is .....
Mss willen ze eens zien hoeveel er verbruikt zal worden nu dat de meter op nul blijft en wanneer her verbruik binnen de perken blijft zullen ze mss het 'fair use policy' hanteren
maw verbruik niet te veel è gasten
-
- Elite Poster
ditCh schreef:LoSeR schreef:demo van een spel: 10 gb
Leugens ... ik heb nog nooit een demo gezien van dergelijke grootte, een full game is zelfs niet eens zo groot ( 1 DVD ).
idd, bedoelde totaal/maand (5 demo's)
maar heb verkeerd geschreven
- Ken
- Elite Poster
Sinds deze morgen rond 0u denk ik.ctgilles schreef:Sinds wanneer werkt de meter terug? Want heb sinds vanmorgen enkel liggen uppen en er staat ineens 1GB verbruik
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
TV = FTA IPTV + Netflix
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Ken schreef:Sinds deze morgen rond 0u denk ik.ctgilles schreef:Sinds wanneer werkt de meter terug? Want heb sinds vanmorgen enkel liggen uppen en er staat ineens 1GB verbruik
inderdaad, sinds vandaag loopt de traffic accounting terug. Goeie zaak vind ik persoonlijk want zou het spijtig vinden dat dit een zet was naar instabiliteit van hun netwerk. 100 GB is echt wel een mooi getal voor de prijs die we betalen. Sinds ik klant ben is dit om de 6 maand gestegen en zolang ze dit zo flexibel aanpassen blijft Dommel een goede zaak. Punt is natuurlijk dat het product an sich kwalitatief blijft. Ben benieuwd !
- xenne
- Elite Poster
moet zeker later in gang geschoten zijn, ik sta nog maar op 31MB en heb vanmorgen nog ~2GB aangekocht - volgens mij is hij pas in de vooravond in gang geschoten.Ken schreef:Sinds deze morgen rond 0u denk ik.ctgilles schreef:Sinds wanneer werkt de meter terug? Want heb sinds vanmorgen enkel liggen uppen en er staat ineens 1GB verbruik
xenne schreef:moet zeker later in gang geschoten zijn, ik sta nog maar op 31MB en heb vanmorgen nog ~2GB aangekocht - volgens mij is hij pas in de vooravond in gang geschoten.Ken schreef:Sinds deze morgen rond 0u denk ik.ctgilles schreef:Sinds wanneer werkt de meter terug? Want heb sinds vanmorgen enkel liggen uppen en er staat ineens 1GB verbruik
Denk ik ook. Heb vandaag toevallig 3 DVDs gedownload (12 GB). Er staat enkel 3.4 GB "aangerekend"... moet dus van in de avond geweest zijn.
- Ken
- Elite Poster
4014 MB hier en in totaal een 10-tal GB gedownload sinds gisterenavond.
TV = FTA IPTV + Netflix
-
- Pro Member
- Contacteer: