EA heeft aangekondigd dat deze zomer er een gratis versie komt van Battlefield. De inkomsten komen uit reclame (niet tijdens het spelen van het spel zelf) en van upgrades van je character. Wapens zou je niet kunnen verbeteren door middel van betalende upgrades.
Er wordt wel stevig gesnoeid in de systeemeisen, het moet op zoveel mogelijk computers kunnen draaien. De huidige battlefield generatie is enkel te spelen op echte game-machines. Ook de game-play wordt stukken simpeler. Dit moet zoveel mogelijk mensen over de streep trekken om het spel eens te proberen.
Bron: http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/7199881.stm
Gratis versie Battlefield op komst
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Inderdaad. Bij EA zou dit wel eens kunnen uitzien als : game gratis. Support (waardeloos) 45€, maar zonder support krijg je het pakket niet eens unpacked.
EA .... brrrrr. Had in C=64 tijden al een minimum aan sympathie voor die mensen; lelijke, slecht geschreven spelletjes die zelfs "crashten" voordat wij zelfs wisten dat computers in staat waren te crashen.

EA .... brrrrr. Had in C=64 tijden al een minimum aan sympathie voor die mensen; lelijke, slecht geschreven spelletjes die zelfs "crashten" voordat wij zelfs wisten dat computers in staat waren te crashen.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 110 keer
Ik ben nog altijd niet goed van m'n aankoop van Medal Of Honour: Airborne. Heb ik online gekocht bij EA zelf en ze hebben zo'n kut download systeem à la steam 'games list' maar dan echt wel niet te vergelijken met het hele steam concept. En het spel zelf trekt op geen kl*ten, g0dverd0mme! 
Nu ik eens games begon te kopen. Sindsdien enkel games via Steam aangekocht. Dan ben je zeker dat het werkt!

Nu ik eens games begon te kopen. Sindsdien enkel games via Steam aangekocht. Dan ben je zeker dat het werkt!