NuKeM schreef:- Vertel op je website in detail hoe het systeem werkt (hoe worden de 'berekeningen' gedaan, wat zijn de wegingsfactoren etc.)
De "formule" blijft voorlopig even geheim, doch het is de bedoeling om deze publiekelijk te maken na enige tijd (na de launch) om zo het publiek in staat te stellen deze te optimaliseren.
NuKeM schreef:- Ik zou vanaf de eerste stap al een veld voorzien (soort lijn met daarop allemaal bolletjes die een product/provider moeten voorstellen, de lijn gaat gradueel van rood, via oranje naar groen). Deze bolletjes bewegen real-time mee met de sliders (rood = niet voor jou, etc), zodat je direct het effect kan zien en ziet hoe je top 3 of 10 vorm krijgt.
Leuk idee.
Alleen zie ik het zo meteen niet netjes voorgesteld worden? Je zou álle providers (ter info: momenteel 21) en zelfs alle abonnementen (een serieus veelvoud van 21) op 1 balk (groen/oranje/rood) willen voorstellen? Gaat dat niet een beetje chaotisch worden?
Dit impliceert ook dat de berekeningen in op de client gebeuren via JavaScript of een soort plug-in. Ik kreeg nu al de wind van voren van sommigen door het gebruik van JavaScript...
Samengevat: ik denk niet dat het iets is voor nu meteen, maar ik onthou je suggestie zeker. Als ik dan ooit eens gedwongen word (
) om Silverlight te gaan leren, dan heb ik meteen een eerste experimentje.