Heeft er nog iemand van jullie volgend probleem?
Ik heb hier Vista met Office 2007 beide legaal.
Door de auto update van Microsoft heeft dat ding hier automatisch de SP1 van office 2007 geïnstalleerd, nen mens zou verwachten dat ze hun prullen goed getest hebben. Wat blijkt nu, telkens ik outlook 2007 en access 2007 opstart begint krijg ik de melding "Microsoft Office Enterprise 2007 wordt geconfigureerd ...".
Blijkbaar is er niemand die het probleem kan oplossen, ook niet bij microsoft. Heeft er iemand van jullie soms een oplossing? Uninstall van de SP werkt niet, dat kan ik nu al zeggen.
Office 2007 SP 1 - outlook blijft opnieuw installeren
-
- Elite Poster
gij zijt thuis ook zeker de plezantste...ljd schreef:pc formateren , vista opnieuw installeren en dan office mss?
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Elite Poster
Het lijkt mij dat er een onderdeeltje niet helemaal goed geïnstalleerd is zodat office"zoekt" naar zijn eigen wortels (hoewel het dan normaliter om de CD zou moeten vragen).
Kan je office niet volledig opnieuw installeren?
Staat er niks in het logboek of die office setup logs uw temp dir waar je iets aan hebt?
Probeer evt eens in een ander windows profiel.
Vond dit na een search: Office opnieuw installeren, dan computer herstarten.
Na het opstarten outlook via de command line opstarten met de opties: /safe /noextensions.
In het vertrouwenscentrum de eDataSecurity Outlook Add-in van Acer uitvinken. Dan Outlook opnieuw opstarten en als het goed is werkt het.
Staat er niks in het logboek of die office setup logs uw temp dir waar je iets aan hebt?
Probeer evt eens in een ander windows profiel.
Vond dit na een search: Office opnieuw installeren, dan computer herstarten.
Na het opstarten outlook via de command line opstarten met de opties: /safe /noextensions.
In het vertrouwenscentrum de eDataSecurity Outlook Add-in van Acer uitvinken. Dan Outlook opnieuw opstarten en als het goed is werkt het.
"He who asks a question is a fool for five minutes; he who does not ask a question remains a fool forever"
- Sloppy Joe
- Member
- Contacteer:
Djorre,
kijk eens op TechRepublik naar de replies van "Vista keeps configuring Outlook & Office", daar worden een aantal oplossingen aangeboden voor dit probleem.
Joe
kijk eens op TechRepublik naar de replies van "Vista keeps configuring Outlook & Office", daar worden een aantal oplossingen aangeboden voor dit probleem.
Joe
A man on a mission: http://www.paulswereld.be/