email adressen behouden bij overstap?

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
saffie
Pro Member
Pro Member

Als dxADSL voorstander ben ik m'n vrienden en klasgenoten aan het laten overschakelen. De vraag die ik veel krijg is of ze hun email adres kunnen behouden net zoals dat bij een telefoon, gsm mogelijk met het nummer.

Is dit mogelijk om bv een @skynet, @telenet adres te hebben bij dxADSL?
mala
Plus Member
Plus Member

Neen, is niet mogelijk. Beste oplossing: overstappen op een G-mail, Hotmail, Yahoo of andere email dienst, al je contacten verwittigen dat je een nieuw emailadres hebt en na enkele weken overschakelen van provider. Als je dan later om één of andere reden van ISP wilt veranderen is je email adres onafhankelijk van je provider.

Voordeel: als je een nieuw emailadres hebt kan je ineens vergeten om al die vervelende contacten, die je dagelijks tonnen flauwe moppen, afgrijselijke powerpoint presentaties, bar slechte filmpjes, enz ... doorsturen, te verwittigen :twisted:
Afbeelding

GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
saffie
Pro Member
Pro Member

aha, dacht al zoiets.

Das idd ook weer waar, je kiest wie je dit bericht doorstuurd.

Maar toch denk ik dat Belgacom en Telenet hierdoor veel blijvende klanten hebben ... Die markt zou ook open moeten :)
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

ben ook bezig met een paar mensen te bekeren, dat stom email adres is idd een reden dat vele mensen de stap niet willen zetten :roll:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”