![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
//Edit door L-army: de 2 word documenten omgezet naar 1 PDF
Wat had je anders gedacht?Lord Utopia schreef:100.000 EUR per centrale?
Toch niet, denk ik. Ik heb zelf Cityconnect Plus (zwaarste abbo), en wordt vrij snel aangesloten.L-army schreef:In het artikel staat: "deze week levert de limburge internet provider Dommel.com zijn eerste Cityconnect Lite abonementen op"
Misschien verklaart dit waarom er bij cityconnect niet volgens het FCFS princiepe gehandelt is?
Npxenne schreef:interessante info. bedankt voor het posten.
Belgacom is veel bureaucratischer dan dommel, bij dommel werken in totaal 7 mensen. Op die 7 mensen draait heel dommel, ook gaat bij dommel bijna alles automatisch. Dat bespaart een heel pak.malinwa001 schreef:Als je met 15€ in 2 jaar een investering terugbetaald dan klopt er toch iets niet aan de 40€ van BGC en Telenet.
Dat is dus gewoon 20€ / klant te veel en dat noemen ze dan een REGULATOR???
Inderdaad, moet je ook weten dat het woordje 'Lite' er eigenlijk niet zoveel zal toedoen. De hele lage prijs in vergelijking met telenet en belgacom maakt veel meer indruk.deej schreef:Lite noemen in het artikel is veel slimmer hé. Iedereen die dit leest en een gewoon of een "light" abo heeft bij Telenet / Belgacom wrijft zich plots de ogen uit en begint vragen te stellen.
Nope, geen grapje. "Vrij snel" duidt op "Vrij snel, in vergelijking met andere klanten", aangezien dat niet helemaal logisch is. Ik wilde gewoon aantonen dat L-Army's idee foutief is: hij suggereert dat de Lite klanten eerst opgeleverd zouden worden, mijn situatie ontkent dat. That's all.bmantra schreef:Epo, is dat een grapje? Was jij ook niet al van 15/11 aan het wachten?Epo schreef: Toch niet, denk ik. Ik heb zelf Cityconnect Plus (zwaarste abbo), en wordt vrij snel aangesloten.
Bwa, als belgacom tijd nodig heeft om bvb een nieuwe elektriciteitskabel te trekken ofzo, dan kan ik da gerust begrijpen dat het eventjes kan duren. Trouwens bvb de helpdesk van dommel is zelf ook niet van de snelste.nogChoco schreef:Hier wordt ik serieus ambetant van! Ik hoop dat iemand dit interview bij het BIPT deponeert zodat ze eindelijk eens gaan inzien hoezeer Belgacom de markt verziekt heeft.
_rEuTeL_ schreef:die 155mbit backbone lijnen baren me wel zorgen
Maar bij dommel zitten ook wel meer grootgebruikers dan bij telenet/belgacomSilver_Rain schreef: Ze hebben wel een overboekingsratio van 1 op 8, bij andere ligt dat veel hoger.
Ze kunnen wel meerdere lijnen tegelijk gebruiken denk ik._rEuTeL_ schreef:die 155mbit backbone lijnen baren me wel zorgen
Ja ze kunnen (en moeten) zeker meerdere lijnen tegelijk gebruiken. Plus, als ik mij niet vergis, stond er in het bericht ivm newsserver-upgrade dat Dommel aan het wachten was op de opleveringen van 2 stm-4 lijnen (OC-12, dus iets meer dan 600MBit), dus ik denk niet dat dit veel problemen zal opleveren.hellsnake schreef:Ze kunnen wel meerdere lijnen tegelijk gebruiken denk ik._rEuTeL_ schreef:die 155mbit backbone lijnen baren me wel zorgen