Gelieve daar verder te discussiëren zonder scheldwoorden.
//edit meon:
't gaat over http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=17279
Verder discussiëren zonder scheldwoorden
Wat een kuttopic
Ik own jullie
strandjanetten
Waar gaat dit over?
Ik own jullie
strandjanetten
Waar gaat dit over?
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Ga ik mee akkoord. Tloopt de spuigaten uit de laatste tijd, enkel en alleen omdat er enkelen aan stemmingmakerij wensen te doen. Als er anderen daar niet direct in dezelfde stijl in meegaan, krijgen ze de wind van voren, en wordt er grof gedaan.
Het moet gedaan zijn met individuen te viseren enkel en alleen omdat ze niet fundamenteel anti-Belgacom of anti-Telenet zijn! En het moet nog meer gedaan zijn om personeel van deze bedrijven te beledigen.
Het moet gedaan zijn met individuen te viseren enkel en alleen omdat ze niet fundamenteel anti-Belgacom of anti-Telenet zijn! En het moet nog meer gedaan zijn om personeel van deze bedrijven te beledigen.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Geldt hetzelfde voor zij die fundamenteel pro-Belgacom zijn?Goendi schreef:Het moet gedaan zijn met individuen te viseren enkel en alleen omdat ze niet fundamenteel anti-Belgacom of anti-Telenet zijn!
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Elk zijn mening he. Een van de basisregels in een goeie discussie is dat je argumenten staaft met bewijzen. En das iets wat soms te weinig gebeurt in te verhitte discussies...cloink schreef:Geldt hetzelfde voor zij die fundamenteel pro-Belgacom zijn?Goendi schreef:Het moet gedaan zijn met individuen te viseren enkel en alleen omdat ze niet fundamenteel anti-Belgacom of anti-Telenet zijn!
Ik was niet thuis vanmiddag. Anders had ik me er wel mee gemoeidBlue-Sky schreef:Jij wist dat niet?hellsnake schreef:Waar gaat dit over?
Zie >>> http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 999#197999
- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
True. Maar net zoals de fervente anti-Belgacom/Telenet users, zijn diegene die blind pro-Belgacom/Telenet minstens even irritant.Sub Zero schreef:Elk zijn mening he. Een van de basisregels in een goeie discussie is dat je argumenten staaft met bewijzen. En das iets wat soms te weinig gebeurt in te verhitte discussies...
Zelf heb ik genoeg herhaald dat ik me neutraal opstel, om het even welke provider geviseerd word of werd.
Om het even welke ISP, zal door mij zelf correct behandeld worden.
Ik vraag niet beter dat men zich op het Userbase forum als Gentlemen wil gedragen.
'k Wil Usebase geen schade laten oplopen door enige heethoofden.
Userbase is er voor members te helpen en niet om mekaar uit te schelden.
Genoeg, lange uitleg is overbodig... kort en bondig is de beste weg.
Greetz van de Oude
Om het even welke ISP, zal door mij zelf correct behandeld worden.
Ik vraag niet beter dat men zich op het Userbase forum als Gentlemen wil gedragen.
'k Wil Usebase geen schade laten oplopen door enige heethoofden.
Userbase is er voor members te helpen en niet om mekaar uit te schelden.
Genoeg, lange uitleg is overbodig... kort en bondig is de beste weg.
Greetz van de Oude
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
1. Ik ben helemaal niet fervent pro-Belgacom.True. Maar net zoals de fervente anti-Belgacom/Telenet users, zijn diegene die blind pro-Belgacom/Telenet minstens even irritant.
2. Ik zoek mijn heil niet in zonder aanleiding schofferen van ISP medewerkers!
- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik had het niet over jou, ik denk dat we allen weten over wie ik het heb...Goendi schreef:1. Ik ben helemaal niet fervent pro-Belgacom.
Een medewerker van een ISP aan boord hebben is een absoluut pluspunt voor een forum als dit. Echter, als die medewerker schaamteloos alles en iedereen goed begint te praten zonder veel argumentatie (te staven), dan begint het al snel trol-achtige proporties aan te nemen en raakt dat allicht bij velen (die ontevreden zijn) een gevoelige snaar. Ik vermoed dat er dan velen denken: "als ze allemaal zo zijn bij provider X...". De persoon in kwestie zou beter een voorbeeld nemen aan bv. de deelname van EDPnet op dit forum. Ze komen zelden tussen, maar als dat dan gebeurt, dan is het kort en to-the-point.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
er is een verschil he
van edpnet krijgen we meestal gun "officiele standpunt" terwijl holle hier gewoom zijn mening zegt en gebruikt hiervoor grotere kennis van details dan veel mensen hier
nu mss heb ik wa gemist ma meestal zegt hij toch gewoon de feiten die belgacom meedeelt, dusja
van edpnet krijgen we meestal gun "officiele standpunt" terwijl holle hier gewoom zijn mening zegt en gebruikt hiervoor grotere kennis van details dan veel mensen hier
nu mss heb ik wa gemist ma meestal zegt hij toch gewoon de feiten die belgacom meedeelt, dusja
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Ik ben fundamenteel pro-klant.cloink schreef:Geldt hetzelfde voor zij die fundamenteel pro-Belgacom zijn?Goendi schreef:Het moet gedaan zijn met individuen te viseren enkel en alleen omdat ze niet fundamenteel anti-Belgacom of anti-Telenet zijn!
Mag ik mee doen?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Alle members doen uiteraard mee, zolang men fair discussieert.localhost schreef:Mag ik mee doen?
En opbouwend wil meewerken, om elkaar te helpen waar het kan.
Voor 'n Happy en voorbeeldig Userbase forum...
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik ben geen member hoor, alleen maar een toevallige bezoeker die af en toe blijft hangen.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
-
- Elite Poster
ik deel gewoon de feiten mee. en als iemand incorrecte informatie post over belgacom, zet ik dat gewoon recht. en sommigen kunnen blijkbaar niet tegen de waarheid.LoSeR schreef:er is een verschil he
voor de rest kan het me weinig schelen dat ze anti-belgacom zijn. zolang ze me maar persoonlijk niet aanvallen. en trouwens iedereen die mij een berichtje stuurt via pm, zal ik altijd helpen, ook willen ze bijvoorbeeld van belgacom naar dommel overstappen.
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
Het verschil is: EDPnet, Tele2, Telenet, en nog een paar providers hebben medewerkers die OFFICIEEL de fora's volgen.
Belgacom heeft zo geen medewerkers, voor zover ik weet. Het blijft bij amateurisme - in de oorspronkelijke betekenis van het woord amateur. (van het Latijnse werkwoord "amare")
Belgacom heeft zo geen medewerkers, voor zover ik weet. Het blijft bij amateurisme - in de oorspronkelijke betekenis van het woord amateur. (van het Latijnse werkwoord "amare")
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Ik ben bij Edpnet voor 1 duidelijke reden : een goede prijs voor een goed produkt.
Ik ben tegen telenet, wat die allemaal doen om uit te zuigen...
Ik ben ook tegen Belgacom hun uitzuigerij.
Maw tegen de monopolies.
Bij Belgacom ADSL geen problemen gehad vroeger (4jaar klant geweest), goed netwerk etc....
Bij Telenet had ik serieuze klachten over slecht netwerk, facturatie etc...
Bollegijs verdedigt zijn firma, en terecht ook , ze geven een goed service voor HUN(:lol: ) klanten etc....
Maar Bollegijs mag zen firma niet teveel verdedigen, want wat ze doen met sommige praktijken is toch ook niet normaal.
Hun gewettigde koppelpraktijken op gebied van TV, en al de rest... dat is toch niet zuiver op de graad?
Nogmaals Bollegijs heeft soms zeer interessante posts over details en werkwijzen dat we allemaal bijleren...
Ik ben tegen de werkwijzen van Belgacom, maar daarvoor niet tegen Bollegijs hé
En hopelijk Bollegijs ook niet tegen mij omdat ik als een simpel werkmens kijk naar de prijs/kwaliteit ipv een meeloper te zijn...
Wil maar zeggen elke persoon is uniek, en heeft (de ene meer dan de ander) verstandige levenslessen te verspreiden.Laat ons uniek en beleefd blijven hé.
Ik ben tegen telenet, wat die allemaal doen om uit te zuigen...
Ik ben ook tegen Belgacom hun uitzuigerij.
Maw tegen de monopolies.
Bij Belgacom ADSL geen problemen gehad vroeger (4jaar klant geweest), goed netwerk etc....
Bij Telenet had ik serieuze klachten over slecht netwerk, facturatie etc...
Bollegijs verdedigt zijn firma, en terecht ook , ze geven een goed service voor HUN(:lol: ) klanten etc....
Maar Bollegijs mag zen firma niet teveel verdedigen, want wat ze doen met sommige praktijken is toch ook niet normaal.
Hun gewettigde koppelpraktijken op gebied van TV, en al de rest... dat is toch niet zuiver op de graad?
Nogmaals Bollegijs heeft soms zeer interessante posts over details en werkwijzen dat we allemaal bijleren...
Ik ben tegen de werkwijzen van Belgacom, maar daarvoor niet tegen Bollegijs hé
En hopelijk Bollegijs ook niet tegen mij omdat ik als een simpel werkmens kijk naar de prijs/kwaliteit ipv een meeloper te zijn...
Wil maar zeggen elke persoon is uniek, en heeft (de ene meer dan de ander) verstandige levenslessen te verspreiden.Laat ons uniek en beleefd blijven hé.
Speel de bal, niet de man. Das een teken van zwakte.
Heb het ook niet zo op de twee duopolisten omdat ze de ontwikkeling van het net tegenhouden in ons landje. Maar ze hebben ook enkele goede puntjes.
Helpdesk bij BGC was vb steeds zeer goed, netwerk stabiel, maar hun prijs en limiet is echt wel outdated.
En Hollebolle staat er mooi steeds voor mensen die zijn hulp nodig hebben hier.
Echt zowel de BGC/TN fanboys als haters steken me soms echt tegen hier, steeds hetzelfde gezever, van beide kanten.
Heb het ook niet zo op de twee duopolisten omdat ze de ontwikkeling van het net tegenhouden in ons landje. Maar ze hebben ook enkele goede puntjes.
Helpdesk bij BGC was vb steeds zeer goed, netwerk stabiel, maar hun prijs en limiet is echt wel outdated.
En Hollebolle staat er mooi steeds voor mensen die zijn hulp nodig hebben hier.
Echt zowel de BGC/TN fanboys als haters steken me soms echt tegen hier, steeds hetzelfde gezever, van beide kanten.