De meter staat nu terug op 0, maar nou wou ik eventjes weten ik heb de 22ste normaal de reset, word deze nu ook uitgevoerd of niet?
groetjes,
Mitch
Volumemeter reset 15jan
-
- Premium Member
- Berichten: 719
- Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
Ben is gaan kijken en mijn tellerke staat ook op 0 en blijft daar blijkbaar ook gewoon op staan (mijn reset is normaal op de 12 de )
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
- kweezie wabbit
- Plus Member
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 28 feb 2007, 14:55
- Contacteer:
Mijn meter werkt normaal (vanmorgen toch).
Dat die nu op 0 staat wil nog niet zeggen dat je verbruik niet bijgehouden wordt door scarlet hoor. Binnen enkele dagen krijg je waarschijnlijk wel een juiste stand.
Dat die nu op 0 staat wil nog niet zeggen dat je verbruik niet bijgehouden wordt door scarlet hoor. Binnen enkele dagen krijg je waarschijnlijk wel een juiste stand.
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.
-
- Starter
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 08 jan 2007, 19:45
Euh, als die nu op nul staat na één dag actief uw verbruik bij te houden, wil dat wel zeggen dat hij niet werkt en dat ik daar niet voor moet betalen. In hun support pagina staat duidelijk dat ik de meter ALTIJD moet kunnen raadplegen om m'n verbruik na te kijken.
Ik kijk hem vanmorgend na, ik heb 0MB verbruikt, dus ik verwacht niet dat er na een paar dagen opeens 5GB uit het niets verschijnt. Anders zullen ze nog eens een telefoontje krijgen.
Ik kijk hem vanmorgend na, ik heb 0MB verbruikt, dus ik verwacht niet dat er na een paar dagen opeens 5GB uit het niets verschijnt. Anders zullen ze nog eens een telefoontje krijgen.
Inderdaad normaal gezien mogen ze dat niet zomaar doen... Maar blijkbaar werkt het bij sommige mensen wel? Hier allesinds nog niet hoor. En ik doe geen moeite meer om een emailtje op te stellen ze antwoorden tamelijk toch nooit.
-
- Plus Member
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 6 keer
De meeste mensen - ikzelf inbegrepen - hebben gemeld dat de teller er terug is, niet dat die ook werkt. Er staat wel duidelijk de datum van reset onder vermeld, die gelijkvalt met de facturatieperiode, net als vroeger dus.