GameBoy Color verbinden met GameBoy Advance ?

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hoi

Er werd aan mij gevraagd of het mogelijk is een GameBoy Color te verbinden met een GameBoy Advance. Dit zou, volgens wat mij verteld werd, mogelijk moeten zijn via een linkcable.
- Aangezien ik compleet onwetend ben op het vlak van die dingen, en
- aangezien ik gisteren in een speelgoedwinkel geen enkel kabeltje (of wat dan ook) heb gevonden dat hiervoor geschikt zou zijn (wel véél prulletjes gevonden om verschillende GameBoy Advance's aan elkaar te koppelen, maar daar ben ik dus niks mee :cry: ),
dacht ik : laat ik het eens aan de UB vragen :-)

Dus : bestaat er zoiets ?
En zo ja : waar vind ik zo iets, en waar moet ik op letten ?


Thanks
CueBoy.
If you can't beat them, confuse them.
Heatryn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 13 aug 2003, 17:58
Locatie: Reet
Contacteer:

Ik ben ook helemaal een leet in die dingen, maar volgens mij is dit niet mogelijk. Zijn die twee poorten hetzelfde op beide Gameboy's?
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

ik weet dat je de gewone gameboy en de color aan elkaar kan linken, maar of dit ook mogelijk is met de adv, dat vraag je volgens mij best eens buij de lokale gamesverdeler
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

@Heatryn : ik zou het begot niet weten - die spellekesdingskes :wink: zijn niet van mij.

@Sensei_Zeon : zal het doorvertellen 8)


Heb ondertussen ook eens op de site van Nintendo gaan kijken, en daar vind ik bij de specs (en verdere mogelijkheden) van de GBA geen enkele mogelijkheid om hem aan te sluiten op zijn voorganger, de GBC.
Dus zolang er hier niemand het tegendeel beweert, ga ik ervan uit dat er geen link-cable bestaat om een GBA op een GBC aan te sluiten.

/Edit : nog wat info toegevoegd
If you can't beat them, confuse them.
Plaats reactie

Terug naar “Games”