![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Your DOWNLOAD Speed:
3399 kbps or 425 KB/sec
Your UPLOAD Speed:
407 kbps or 51 KB/sec
Waarom zouden ze hun boostpack afschaffen?xenne schreef:het zou natuurlijk kunnen dat wij, dommelaars, meegenieten van de snelheidsverhoging van belgacom. maar dan mogen ze hun boostpakket meteen afschaffen.
Code: Selecteer alles
Your DOWNLOAD Speed:
3415 kbps or 427 KB/sec
an efficiency of ~85%
Your UPLOAD Speed:
386 kbps or 48 KB/sec
kick schreef:gewoon netconnect zonder boostpackCode: Selecteer alles
Your DOWNLOAD Speed: 3385 kbps or 423 KB/sec an efficiency of ~85% Your UPLOAD Speed: 413 kbps or 52 KB/sec
netconnect met boostpack. Denk idd dat ze hun boostpack even mogen aanpassen. Het idee van het boostpack was juist de hogere upload. De extra mediumband & limiet was een leuk extra. Al hoewel, hoeveel man gebruikt nu eigenlijk nog mediumband? De limieten zijn intussen 2* opgetrokken sinds het boostpack uitgekomen is. Mja, men zal een keuze hebben, ofwel de upstream verhogen, of bij een hoop mensen inc me dan het boostpack mogen afschaffen.kick schreef: Your DOWNLOAD Speed:
3415 kbps or 427 KB/sec
an efficiency of ~85%
Your UPLOAD Speed:
413 kbps or 52 KB/sec
Op FTP haal ik 46-50kBps upYour DOWNLOAD Speed:
3410 kbps or 426 KB/sec an efficiency of ~85%
Your UPLOAD Speed:
207 kbps or 26 KB/sec
Your UPLOAD Speed:
387 kbps or 48 KB/sec
640 kbit is de realistische limiet voor adsl, dacht ik.daxer schreef:Inderdaad, voor mij was het verschil in uploadsnelheid vooral een reden om boostpack ebij te nemen. De iets snellere mediumband was meegenomen, maar die denk ik niet te gaan gebruiken vermits uploadvolume niet meetelt.
Nu misschien een boost naar 'k zeg maar wat 768 kbps?
Maar de echte limiet is 1024 kbps.Goztow schreef:640 kbit is de realistische limiet voor adsl, dacht ik.daxer schreef:Inderdaad, voor mij was het verschil in uploadsnelheid vooral een reden om boostpack ebij te nemen. De iets snellere mediumband was meegenomen, maar die denk ik niet te gaan gebruiken vermits uploadvolume niet meetelt.
Nu misschien een boost naar 'k zeg maar wat 768 kbps?
Wat zijn 3kBps? Is 2x niets.dean3009 schreef:Waarom heb ik maar 48KB/sec ipv 51KB/sec en de rest allemaal boven de 50KB/sec? Ik heb niets veranderd aan de binnenbekabeling, modem of computer.
Mijn meter is zelfs gestopt met tellen.kUmbro schreef:Volgens mij zijn er weinig mensen die nog op mediumband geraken bij dommel. Ze smijten met GB's alsof het niets is
Ik heb dat ook, maar mss duurt het een dag ipv elke 10minuten zoals voeger.Petrikske schreef:Nog iemand met dergelijk probleem?
Enkel via Userbase test, of ook via FTP? Want op userbase varieert het bij mij van 25kBps->50kBps (en meestal 25kBps) terwijl ik op FTP iets minder dan 50kBps haal.DimaX schreef:mijn upload is nog steed 27 kB/s
Idd ... Probleem is, ze smijten er zoveel mee, dat het nut ervan daalt.kUmbro schreef:Volgens mij zijn er weinig mensen die nog op mediumband geraken bij dommel. Ze smijten met GB's alsof het niets is![]()
't zijt gij die off-topic zijt, dit gaat wel degelijk over dommel-verhogingen (staat overigens ook in 't dommel-forum). Volgens mij was dit voor het "upstream adsl go en plus naar 400kbit .."-topic bedoeld, nee?Goztow schreef:Om toch maar even weer on topic te komen hé.
2866 kbps or 358 KB/sec
an efficiency of ~72%
Your UPLOAD Speed:
369 kbps or 46 KB/sec
is algemeen. maar een probleem zou ik dat niet noemenPetrikske schreef:Mijn meter is zelfs gestopt met tellen.![]()
Nog iemand met dergelijk probleem?
Ik durf dat wel een probleem noemen omdat de laatste tijd het wreed lang duurd vooraleer sites worden ingeladen.xenne schreef: is algemeen. maar een probleem zou ik dat niet noemenis al paar degen zo, zie ander topic