subforum DXADSL én opname DXADSL in de speedtest

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
iamborg
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 23 dec 2005, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 47 keer

Zou het mogelijk zijn deze opkomende ADSL provider (waar ik trouwens zeer tevreden van ben, geen minuut downtime gehad bij overschakeling van EDPNET naar DXADSL) een subforum te bezorgen, en ze tevens op te nemen in de speedtest?


Greetz

Patrick
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Opnemen in de speedtest is een beetje moeilijk aangezien Ik nog geen hostnames voorbij zie komen van DX...
Ik zal er eens naar kijken voor de rest :)
Subforum is pas zinvol als er voldoende gerichte berichten over zijn, in tussentijd kan het bij Overige ISP's. Als er voldoende berichten zijn verplaatsen we de relevante berichten wel :).
iamborg
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 23 dec 2005, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 47 keer

Het is idd. zo dat dxadsl geen ptr records heeft, dus je moet afgaan op ip ranges.
Ik doe in ieder geval dagelijks een speedtest met m'n splinternieuw dxadsl fixed ip abbo, en ik haal steeds het onderste uit de kan.

Misschien eens contact opnemen met dxadsl om hun ip ranges te kennen zodat ze kunnen opgenomen worden in de speedtest?

Greetz

P.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dat zal dxADSL idd moeten doorgeven, want de echt vastgelegde ranges zeggen dat jij bij Scarlet zit, maar mogelijk is dit wel degelijk de dxADSL-range:
213.49.144.0 - 213.49.159.255
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Promopraatje over DxADSL ...

Digiwize.net schreef:Het Belgische bedrijf DxAdsl zag enige tijd geleden het levenslicht. DxAdsl is een onderdeel van Dx-Solutions die al sinds geruime tijd ict oplossingen aanbiedt waaronder Webdesign, webprogrammatie , enz

DxAdsl werd opgericht aangezien er een grote vraag is naar adsl abonnementen in België.
Dankzij de nieuwe website is het voortaan mogelijk om live in contact te komen met een medewerker, facturen te raadplegen, enz.

Men heeft twee pakketten beschikbaar waaruit de klanten kunnen kiezen:
dxADSL Go aan 24,95 euro per maand en anderzijds
dxADSL business aan 39,95 euro per maand.

Beide pakketten bieden supersnel internet aan een maximale downloadsnelheid van 6Mbps en een maximale uploadsnelheid van 640Kbps.
Bovendien is er een download/upload limiet van 40GB wat duidelijk hoger ligt dan de meeste concurrenten op de Belgische markt.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
iamborg
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 23 dec 2005, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 47 keer

meon schreef:Dat zal dxADSL idd moeten doorgeven, want de echt vastgelegde ranges zeggen dat jij bij Scarlet zit, maar mogelijk is dit wel degelijk de dxADSL-range:
213.49.144.0 - 213.49.159.255


Mijn IP (fixed) zit in ieder geval in die range.

Greetz

P.
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”