Maar ik kan jullie al één ding zeggen: Het werkt

Erg dat ik dit nooit eerder heb geweten :'(
Binnen een uurtje ofzo zal ik hier een link posten naar de tutorial!
Verbeterd, thanksErik schreef:nukem,
er staan fouten in uwe tutorial
cmd.exe is de windows nt opdrachtprocessor en die komt niet voor in windows 95 of 98 as ge een dos prompt nodig hebt onder deze systemen
start -> uitvoeren en daar typt ge "command"
greetz
Erik
SeNsEi Ze0n schreef:werkt bij mij perfect,
zalig, line attenuation= 7 (vlak bij centrale
Bij KPN doen ze dit wel alThe Oddity schreef:Nukem, 6Mb is ni slecht zenne, die 8Mb zal BGC nooit loslaten op het publiek vrees ik. 6m is zowat het hoogst dat men gaat met ADSL in praktijk. Theorethisch goed mogelijk tot 8, maarja. Dus zou ni klagen, die 3.3Mbit/s die je nu hebt zal heel lekker binnenlopen bij jou
Het is nogtans heel eenvoudig te verklarenThe Oddity schreef:KPN? denk dat ge xs4all bedoelt?
vind dat toch maar raar zenne, want hoe halen zij 8Mbit/s? DSLAMs van BGC staan nu nog maar ingesteld op 3Mbit/s. Vind dat maar een rare formule zenne, héél raar. Btw script zegt tegen mij dat ik zelf ni in aanmerking kom voor die 4Mbit/s, terwijl ik zeker 7Mbit/s moet halen volgens die laptop van BGC techo, zal dit weekende results posten. en die rocket zou goedkoper zijn dan de plus????? das echt gewoon heel raar en totaal niet logisch, ma soit
Ok, bedanktqless schreef:In jouw handleiding staat dat de:
Rel. capacity occupation
onder de 40% moet zijn, volgens mij klopt dit niet, dit cijfer is gewoon om aan te geven hoeveel capaciteit je gebruikt...
Bij mij bv:
Attainable line rate : 8440 kbit/sec
Used line rate : 1416 kbit/sec
Rel. capacity occupation : 17
Geeft:
8440/100 * 17 = 1435
Zelfde bij upstream
Edit: Ik zal het dus verwijderen aangezien het niet over de verhouding attainable bitrate / used bitrate gaat.Rel. capacity occupation : 58
Bezetting van de koperdraad in procenten uitgedrukt, de 58% hier is redelijk hoog, je zit best onder de 40%, deze waarde staat ook in verhouding met de attenuation.
In dit geval dus 6504kbit/s x 58% = 3772kbit/s wat ook klopt.
Leg mij dit eens uit? Het is toch logisch dat gebruikte capaciteit een waarde is die afhankelijk is van gebruikte capaciteit en maximaal haalbare?All Your Base schreef:Neenee, toch niet. Vanaf 40-50% kan je toch problemen gaan ondervinden. Het gaat bovendien over de capaciteit van de koperdraden, niet over de verhouding attainable bitrate / used bitrate.
Misschien wordt er in de berekening van die waarde ook nog rekening gehouden met de Line attenuation en andere factoren (eigenlijk zitten die Line attenuation en andere al ingerekend in de waarde van de Attainable line rate dus ik denk niet dat ze die Line attenuation en andere 2x gaan inrekenen).qless schreef:Leg mij dit eens uit? Het is toch logisch dat gebruikte capaciteit een waarde is die afhankelijk is van gebruikte capaciteit en maximaal haalbare?All Your Base schreef:Neenee, toch niet. Vanaf 40-50% kan je toch problemen gaan ondervinden. Het gaat bovendien over de capaciteit van de koperdraden, niet over de verhouding attainable bitrate / used bitrate.