mijn expected activation time staat op gisteren
nu verwachtte ik wel niet dat het zou gebeuren op nieuwjaarsdag maar vraag me nu wel af hoe lang ze over hun datum kunnen gaan ( of meetal gaan ) ?
Hoe precies is de "expected activation time"?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
zo lang als ze willen -.-Tracer07 schreef:mijn expected activation time staat op gisteren
nu verwachtte ik wel niet dat het zou gebeuren op nieuwjaarsdag maar vraag me nu wel af hoe lang ze over hun datum kunnen gaan ( of meetal gaan ) ?
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
normaal is het dan 's anderdaags in orde. een expected installation date van 1 januari is wel bizarTracer07 schreef:ja dat weet ik nu ook wel -_- maar wat is zo de gangbare termijn dat ze er meestal over gaan of is dit een uitzondering?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
"Gangbaar" is veel gezegd, maar in mijn geval was 1 dag later alles in orde.Tracer07 schreef:maar wat is zo de gangbare termijn dat ze er meestal over gaan of is dit een uitzondering?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 1 keer
Dit is volgens mij een uitzondering, want van de +/- 15 aansluiting die ik ondertussen van dichtbij heb gevolgd, werd de vooropgestelde datum altijd gehaald.Tracer07 schreef:ja dat weet ik nu ook wel -_- maar wat is zo de gangbare termijn dat ze er meestal over gaan of is dit een uitzondering?