Newsserver:goed?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

Zou willen overschakelen van edpnet naar Dommel. Hoofdzakelijk voor de bin nieuwsgroepen. Heb gelezen dat deze overlaatst nog zijn geupdated.
Zijn ze goed?Stabiel? Max snelheid van een dommellijn erop haalbaar?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

voor de moment alles oké. na de upgrade haal ik idd mijn max. snelheid en heb ik geen payserver meer nodig gehad.

maar speciaal voor de nieuwsgroepen overstappen zou ik niet doen. ik vrees een beetje als die cityconnecters er gaan bijkomen dat er weer snelheidsproblemen zouden kunnen van komen. tenslotte heb je ook al een payserver voor een 2 a 3 euro per maand.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Voor een gratis dienst zijn ze zeer uitzonderlijk, maar mijn maximumsnelheden halen doe ik bijlange na niet altijd. Mijn Eweka abonnement is afgelopen en ik overweeg om toch maar weer een payserver te nemen, eventueel bij PFCorner met een speedcap op 2-4Mbps.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

en aan welke snelheden zou ik mij dan mogen verwachten? Toch boven 200 kb/s hoop ik? Heb nu ook payserver, aan 5euro permaand, en dit loopt begin februari af. Zou dan via de nieusgroepen van dommel wilen werken.
Mja ik stap ook over voor de unlimited upload, en de hogere limiet tov edpnet
tw2007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 dec 2007, 16:25

frado schreef:en aan welke snelheden zou ik mij dan mogen verwachten? Toch boven 200 kb/s hoop ik? Heb nu ook payserver, aan 5euro permaand, en dit loopt begin februari af. Zou dan via de nieusgroepen van dommel wilen werken.
Mja ik stap ook over voor de unlimited upload, en de hogere limiet tov edpnet


Bij mij schommelen de snelheden tussen 420kb/s (max van mijn verbinding) en 120kb/s (heb gemerkt dat dit voornamelijk s morgens gebeurt). Maar meestal ligt mijn snelheid toch vrij hoog, 360+ kb/s. Heb ook een Giganews account, en daar haal ik met 10 lijntjes constant 420kb/s (zelfs met 1 lijntje haal ik nog 350kb/s).
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

frado schreef:Mja ik stap ook over voor de unlimited upload, en de hogere limiet tov edpnet
da's een betere motivering om over te stappen, want de nieuwsserver van dommel is een service die 'as is' wordt geleverd, zonder support en bij snelheidsproblemen raden ze gewoon aan om een payserver te pakken. dit gezegd zijnde haal ik op dit moment altijd mijn max. snelheid, zijde 350kb/s op 5,3km v/d centrale. mochter er problemen komen neem ik er wel weer een abo bij xlned bij (wat ik nodig had voor de upgrade)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

zo, zojuist Dommel besteld. Heb proforma faktuur gekregen op mijn hotmail adres, maar die contract-mail heb ik nog niet gekregen. En ze staat ook niet bij ongewenste email.
Maar je mag dat contract toch inscannen, in pdf mailen hé? Want op site staat er fax of de post..
En naar welk mailadres moet het dan?

grtz
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

frado schreef:zo, zojuist Dommel besteld. Heb proforma faktuur gekregen op mijn hotmail adres, maar die contract-mail heb ik nog niet gekregen. En ze staat ook niet bij ongewenste email.
Maar je mag dat contract toch inscannen, in pdf mailen hé? Want op site staat er fax of de post..
En naar welk mailadres moet het dan?

grtz
op het contract is het altijd iets langer wachten... de nodige info zal dan wel in die mail staan ook.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

idd, ik kan al overschrijving ed doen, enkel contract wacht ik nog op. Er stond enkele minuten, maar da's hier ondertussen al kwartier. Ma bon ;)
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ja je mag het contract inscannen. Ik haal meestal wel 420kb/s maar soms is het ook wat minder , zeker in de daluren :-D
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

frado schreef:Maar je mag dat contract toch inscannen, in pdf mailen hé?

Dat mag, maar wel alles in 1 PDF steken (ik had aparte scans (pagina per pagina) doorgestuurd, maar dat accepteerden ze niet...).
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

ok zal alles inscannen en in 1 pdf steken. Maakt het niet uit hoe groot die mail is? Zal wrs wel een paar mb zijn. Ik kan anders ook hem op mijn webspace zetten, maar betwijfel dan weer of het goed zal zijn.
Mailen naar [email protected]
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

frado schreef:Maakt het niet uit hoe groot die mail is?

Ik zou de grens trekken bij enkele tientallen Mb's. ;)
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

Ik haal sinds de update altijd het max van mijn lijn (410 kb/s) behalve in de piekuren, dan blijf ik steken rond 220 kb/s.
Het contract mag je idd gewoon inscannen en de pdf doormailen naar bv [email protected]. Vraag in je email ook uitdrukkelijk of ze je willen laten weten dat het goed is aangekomen én dat het leesbaar genoeg is.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

Zo, verstuurd. PDF was uiteindelijk maar 500kb groot :D . Nu nog enkel domilciliering in orde brengen. Zal wel grote overlapping hebben met edpnet wrs. Zal wss 1 maand extra betalen, maar ja :)

*edit: heb wel al zo'n proforma factuur gekregen van €70 . Deze schrijf ik dan nu nog gewoon over, en dan de rest via domilciliering. Zag wel dat ik 'betaalde' voor de periode 6/01 tot 6/02 . Gaat dit niet in werking vanaf ik mjn abo effectief heb? Of betaal ik daar nu al voor? (en zal de 6e dus mijn reset datum zijn? Of werkt dit hier gewoon met de 1e van de maand?)
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

tw2007 schreef:
frado schreef:en aan welke snelheden zou ik mij dan mogen verwachten? Toch boven 200 kb/s hoop ik? Heb nu ook payserver, aan 5euro permaand, en dit loopt begin februari af. Zou dan via de nieusgroepen van dommel wilen werken.
Mja ik stap ook over voor de unlimited upload, en de hogere limiet tov edpnet


Bij mij schommelen de snelheden tussen 420kb/s (max van mijn verbinding) en 120kb/s (heb gemerkt dat dit voornamelijk s morgens gebeurt). Maar meestal ligt mijn snelheid toch vrij hoog, 360+ kb/s. Heb ook een Giganews account, en daar haal ik met 10 lijntjes constant 420kb/s (zelfs met 1 lijntje haal ik nog 350kb/s).


Zo ervaar ik het ook ongeveer. Met de payserver altijd 433KB/s ongeacht tijdstip van de dag.


frado schreef:*edit: heb wel al zo'n proforma factuur gekregen van €70 . Deze schrijf ik dan nu nog gewoon over, en dan de rest via domilciliering. Zag wel dat ik 'betaalde' voor de periode 6/01 tot 6/02 . Gaat dit niet in werking vanaf ik mjn abo effectief heb? Of betaal ik daar nu al voor? (en zal de 6e dus mijn reset datum zijn? Of werkt dit hier gewoon met de 1e van de maand?)

Je betaalt daarvoor maar nadat je bent aangesloten vraag je dit recht te trekken.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

wtf, mijn ticket voor die contracten kan 5 werkdagen duren eer ze antwoorden op uw ticket lol. Kversta wat ze bedoelen met de slechte helpdesk
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

frado schreef:wtf, mijn ticket voor die contracten kan 5 werkdagen duren eer ze antwoorden op uw ticket lol. Kversta wat ze bedoelen met de slechte helpdesk
meestal halen ze die deadline van 5 werkdagen niet hoor :wink: maw voor dringende gevallen: bellen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Nic0Las
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 28 okt 2006, 18:02

Ik haal ook maximum snelheid. (+-400 kb/s)
Stabiliteitsproblemen zijn laatste tijd van de baan voor mij, hoop dat het zo blijft. Ben alleszins tevreden.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

xenne schreef:
frado schreef:wtf, mijn ticket voor die contracten kan 5 werkdagen duren eer ze antwoorden op uw ticket lol. Kversta wat ze bedoelen met de slechte helpdesk
meestal halen ze die deadline van 5 werkdagen niet hoor :wink: maw voor dringende gevallen: bellen


mja da's dat ticket voor die mail dat ik zond met die contracten als bijlage. Dat gaat toch eh, mail naar order @ dommel.com met berichtje en bijlage pdf... Of is het beter dat je die zooi opstuurt? Betwijfel of het dan sneller gaat. Vandaag zouden ze het geld moeten gekregen hebben, maar bij proforma faktuur is er nog niets veranderd. En krijg je je activatie datum pas als die 2 dingen in orde zijn?(en wrm zijn ze zo traag? T'is nu niet te zeggen dat ze veel groter zijn dan edpnet, die na een dag antwoorden)
Gebruikersavatar
skitzo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 20 mar 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb ongeveer een week geleden mijn contract gekregen, getekend, terug gemailed en ook een keer gefaxed.
Daarna direct de betalingen gedaan online, vandaag heb ik een expected date gekregen, 23 januari.
Best toch wat geduld uitoefenen.
tw2007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 dec 2007, 16:25

frado schreef:
xenne schreef:
frado schreef:wtf, mijn ticket voor die contracten kan 5 werkdagen duren eer ze antwoorden op uw ticket lol. Kversta wat ze bedoelen met de slechte helpdesk
meestal halen ze die deadline van 5 werkdagen niet hoor :wink: maw voor dringende gevallen: bellen


mja da's dat ticket voor die mail dat ik zond met die contracten als bijlage. Dat gaat toch eh, mail naar order @ dommel.com met berichtje en bijlage pdf... Of is het beter dat je die zooi opstuurt? Betwijfel of het dan sneller gaat. Vandaag zouden ze het geld moeten gekregen hebben, maar bij proforma faktuur is er nog niets veranderd. En krijg je je activatie datum pas als die 2 dingen in orde zijn?(en wrm zijn ze zo traag? T'is nu niet te zeggen dat ze veel groter zijn dan edpnet, die na een dag antwoorden)


Ik heb mijn contract direct teruggefaxt en direct de betaling gedaan. Dit was op dinsdagavond. Op donderdagmiddag kreeg ik dan een expected activation date, maar aangezien ik van Skynet kwam moest ik gewoon de inloggegevens op mijn router aanpassen en ik kon op Dommel. Dus die expected activation date is alleen van toepassing als je nog niet op het Turboline netwerk zit...

En ja, de activation date komt er pas nadat contract & betaling ontvangen zijn.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

mijn ticket:

Date Opened: Monday, 7 January 2008, 3:53 a.m.
Closed Date: Wednesday, 9 January 2008, 10:47 a.m.

Ik zie daar wel geen reply van hen of what so ever. Ook geen mail gekregen ofzo.
De betaling is binnen, maar nog geen activatiedatum omdat ze wachten op betaling/contract...
Moet ik nu gewoon nog wat wachten ofzo? Wel dom dat ze niet eens de moeite doen om een reply te geven dat contracten goed ontvangen zijn :s . Betaling is binnen alleszins, zie dit bij facuur
tw2007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 dec 2007, 16:25

frado schreef:mijn ticket:

Date Opened: Monday, 7 January 2008, 3:53 a.m.
Closed Date: Wednesday, 9 January 2008, 10:47 a.m.

Ik zie daar wel geen reply van hen of what so ever. Ook geen mail gekregen ofzo.
De betaling is binnen, maar nog geen activatiedatum omdat ze wachten op betaling/contract...
Moet ik nu gewoon nog wat wachten ofzo? Wel dom dat ze niet eens de moeite doen om een reply te geven dat contracten goed ontvangen zijn :s . Betaling is binnen alleszins, zie dit bij facuur


Ik zou nog even wachten, moest er morgen nog niks veranderd zijn, misschien eens bellen.
Gebruikersavatar
skitzo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 20 mar 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Duurde bij mij ook een aantal dagen voor er kwam te staan dat het contract daar goed was aangekomen.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

ooh lekker, ik kijk juist weer eventjes, en t'is al verwerkt :D


expected activation date : 22/01/2008
(14.00u - 18.00u)
status : the activation of the dommel.com adsl signal has been requested


Dit is wel vrij percies neem ik aan?(bedoel datum zelf, niet uur) Heb wel al es op zo'n knopje geduwd, en zo mijn login ed al gekregen. Nieuwsgroepen gaan percies wel nog niet, mss dat dit pas kan met een dommel account, me dunno...
Wanneer zou ik een ticket aanmaken voor die rechtzetting mbt abo periode? Factuur zegt nl dat ik al voor internet betaal vanaf 6/01 . Moet ik dan een ticket aanmaken om dit recht te zetten? Dus dat ik mijn abo maar betaal vanaf 22/01?(zie hierboven post)

en reset: is dit de 1e van de maand? Of werken ze zoals edpnet met je activatiedatum? Dus voor mij de 22e?

en op site lees ik: next counter reset : 13/01/2008 (days remaining: 4)
versta er niks van :oops:
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

Je moet nog wachten tot je signaal hebt.

En ze werken met "actievatiedatum" bij dommel.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

frado schreef:Nieuwsgroepen gaan percies wel nog niet, mss dat dit pas kan met een dommel account, me dunno...
dommel news werkt idd alleen met de dommel account, en daarmee zijn we weer on topic gekomen :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
tw2007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 dec 2007, 16:25

frado schreef:ooh lekker, ik kijk juist weer eventjes, en t'is al verwerkt :D


expected activation date : 22/01/2008
(14.00u - 18.00u)
status : the activation of the dommel.com adsl signal has been requested


Dit is wel vrij percies neem ik aan?(bedoel datum zelf, niet uur) Heb wel al es op zo'n knopje geduwd, en zo mijn login ed al gekregen. Nieuwsgroepen gaan percies wel nog niet, mss dat dit pas kan met een dommel account, me dunno...
Wanneer zou ik een ticket aanmaken voor die rechtzetting mbt abo periode? Factuur zegt nl dat ik al voor internet betaal vanaf 6/01 . Moet ik dan een ticket aanmaken om dit recht te zetten? Dus dat ik mijn abo maar betaal vanaf 22/01?(zie hierboven post)

en reset: is dit de 1e van de maand? Of werken ze zoals edpnet met je activatiedatum? Dus voor mij de 22e?

en op site lees ik: next counter reset : 13/01/2008 (days remaining: 4)
versta er niks van :oops:


Wacht met je ticket tot je de 2e factuur gekregen hebt, zo heb ik dat ook gedaan, direct een antwoord gekregen dat bij de volgende factuur verrekend wordt...
barbapapa5800
Plus Member
Plus Member
Berichten: 195
Lid geworden op: 15 jun 2005, 18:35

ik wou ff melden dat ik met de news.dommel.be (en dus niet oldnews.dommel.be) nu iets aan het downloaden ben van 184 dagen oud.
waar die normaal maar tot 100 dagen zou gaan.
geweldig he?
Kielse
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 25 okt 2007, 16:10

Ik heb even een vraagje i.v.m. die newsserver.
Ik gebruik sinds enkele dagen de newsserver en ben er heel tevreden over. Nu in de ochtend (tot een uur of 11) download ik aan een snelheid van 380 a 400 kb/sec. Daarna keldert die snelheid tot iets van een 200kb/sec en zo rond 14u stijgt die terug.
Weet iemand aan wat dat kan liggen?
barbapapa5800
Plus Member
Plus Member
Berichten: 195
Lid geworden op: 15 jun 2005, 18:35

omdat op dat uur meer mensen beginnen downloaden.
dan moeten we capaciteit delen he. :wink:
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Het aantal gebruikers die de newsserver gebruiken :wink:
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ljd schreef:Het aantal gebruikers die de newsserver gebruiken :wink:
't is wel een fenomeen van de laatste dagen, de newsserver geraakt op bepaalde momenten weer overbelast blijkbaar, en dan moeten die cityconnecters er nog gaan bijkomen. de kapotte meter heeft er misschien ook wel iets mee te maken.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
hactec
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2007, 18:31

Welke newsserver gebruikt dommel nu, vroeger was dit Giganews met 200 dagen retentie ?
Hoeveel bedraagt nu de retentie ?
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

hactec schreef:Welke newsserver gebruikt dommel nu, vroeger was dit Giganews met 200 dagen retentie ?
Hoeveel bedraagt nu de retentie ?

Nog steeds Giganews en nog steeds 200 dagen.
The_One_be
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 27 nov 2007, 10:37

barbapapa5800 schreef:ik wou ff melden dat ik met de news.dommel.be (en dus niet oldnews.dommel.be) nu iets aan het downloaden ben van 184 dagen oud.
waar die normaal maar tot 100 dagen zou gaan.
geweldig he?


Ik had nochtans enkele dagen geleden problemen met posts van 94, 112, 128 en 176 dagen oud. De eerste 2 hebben mijn payserver binnen gehaald en de laatste heb ik enkel van oldnews binnen kunnen halen
A post without a signature is like a fish without a bike
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

cloink schreef:Nog steeds Giganews en nog steeds 200 dagen.


Dat is duidelijk niet meer Giganews als primary. De oldnews is nog altijd Giganews. Overlaatst nog een 88 dagen oude files binnen gehaald, en maar 50% at best stond nog op de server.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Arqentus schreef:Dat is duidelijk niet meer Giganews als primary.

Er heeft hier iemand recent het verkeer gesniffed en het was weldegelijk Giganews.
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

cloink schreef:
Arqentus schreef:Dat is duidelijk niet meer Giganews als primary.

Er heeft hier iemand recent het verkeer gesniffed en het was weldegelijk Giganews.


Well, dan heeft deze persoon ofwel verkeerd gesniffed, ofwel heeft men dommel bij een low value deel gestoken, want er is duidelijk een probleem bij oudere articles, die ervoor niet was.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”