Ik merk iets merkwaardigs, op dit moment heb ik zowel over ipv6 & ipv4 dus 2 aparte servers 100kb/s cap ! Hebben nog mensen hier last van?
EDIT: was een vraagteken in topic vergeten.
Doet EDPnet aan traffic shaping, .. ?
nope al 24u bezig constante download, en steeds 550 à 630kb/s(laatste dag voor reset telt toch niet mee;))Ofloo schreef:Ik merk iets merkwaardigs, op dit moment heb ik zowel over ipv6 & ipv4 dus 2 aparte servers 100kb/s cap ! Hebben nog mensen hier last van?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
ik wordt bijna zeker soms gecapped, en dat gebeurt dan snachtsOfloo schreef:Ik merk iets merkwaardigs, op dit moment heb ik zowel over ipv6 & ipv4 dus 2 aparte servers 100kb/s cap ! Hebben nog mensen hier last van?
"mijn" kap is 60KB/s, is +-5 keer gebeurt
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Dacht ik ook al 2 jaar geleden, nu lekker dommel ik at fullspeed hele nachten door
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Hmm volgens mij is het gewoon een capaciteitsprobleem, .. want als ik nu kijk dan gaat het wel over http downloads, .. download ik tegen 692kb/s maar dat is wel 's nachts.. overdag heb je soms met moeite 100kb/s
'k ga de tijdstippen eens in het oog houden.
'k ga de tijdstippen eens in het oog houden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Enkel mensen die ircd's draaien en ddos krijgen worden gecaptOfloo schreef:Ik merk iets merkwaardigs, op dit moment heb ik zowel over ipv6 & ipv4 dus 2 aparte servers 100kb/s cap ! Hebben nog mensen hier last van?
EDIT: was een vraagteken in topic vergeten.
*zucht*Pluis schreef:Volgens mij doen ze een ietsie pietsie teveel aan tapping, maar daar is EDPnet niet zelf verantwoordelijk voor natuurlijk.
Dit kan en mag enkel met gerechtelijk bevel gebeuren. Als je niet weet waarover je spreekt, zwijg je beter in plaats van zulke onzin uit te kramen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Lolz ?Pluis schreef:Volgens mij doen ze een ietsie pietsie teveel aan tapping, maar daar is EDPnet niet zelf verantwoordelijk voor natuurlijk.