Probleem met versturen mail via pop3

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Simba
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

Hallo

Ik heb een vraagje: Ik ben sinds kort met mijn vriendin gaan samenwonen. Bij mijn ouders had (en zij hebben daar nog steeds) een skynet abonnement. Daarom dacht ik mijn skynet mail te kunnen blijven gebruiken.

Ik zelf heb nu telenet, en wat blijkt, ik kan niet langer mails versturen via outlook met mijn skynet gegevens. Het ontvangen van mails is geen enkel probleem. De volgende foutmelding wordt getoond:
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop.skynet.be', Server: 'relay.skynet.be', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10053, Foutnummer: 0x800CCC0F

Is het zo dat je alleen je outlook kan gebruiken voor het versturen van mails als je via skynet op het internet zit of kan je dit probleem op een of andere manier oplossen?

Alvast bedankt.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Als je op een Telenet verbinding zit moet je de uitgaande mailserver van Telenet gebruik om mails te verzenden ( uit.telenet.be ).
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”