overstappen telenet naar dommel

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Epo
Plus Member
Plus Member

Dubbelpost van andere thread:

k heb mijn Telenet aangetekend afgezegd op vrijdag 28/12, met een aangetekend schrijven naar UPC én naar Telenet.

Ik heb een aantal keer naar de helpdesk gebeld daarvoor, en daar zeiden ze me dat als ik voor 31/12 kosteloos zou afzeggen, mijn lijn op 31/12 afgesloten zou worden: dat is echter niet het geval.

Ik heb nu eigenlijk wel smallband (heel raar probleem, zie volgende paragraaf), maar de lijn werkt dus wel nog. Dit baart me wel enige zorgen: is de opzegging wel correct gebeurd? Anderen die hebben opgezegd, werkt jullie lijn nog? Ik moet echt 100% zeker zijn dat mijn Telenet opgezegd is.

Wat de smallband betreft: Zoals alle ex-UPC klanten heb ik 65GB van Telenet gekregen, maar na slechts 35GB vloog ik op smallband.In Mijn Telenet kun je dan die extra 30GB claimen, maar daar zijn precies wat problemen mee. Ik heb forumberichten gelezen op het TIK.be forum van mensen die daar serieus hun vingers aan verbrand hebben, dus ik blijf er af. Ik heb vanaf nu Telenet niet meer nodig, so I couldn't care less.
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”