Ik heb gisteren m'n persoonlijke website http://www.heatryn.be afgewerkt. Hij is niet heel opvallend, maar eerder sober, wat ik er ook voor gedaan heb.
Zouden jullie even jullie commentaar erover willen geven dat ik weet wat ik best nog kan verbeteren.
Als jullie het goed vinden, mag je dat natuurlijk ook altijd even vermelden.
Sitecheck: www.heatryn.be
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik zou toch zorgen voor iets of wat introductie hoor, want nu is het maar _erg_ sober...
Design is wel netjes; zijnde licht en luchtig.
Maar erg veel staat er niet op eh; misschien kunt ge eens aan wat extra dingen denken om er op te zetten?
Design is wel netjes; zijnde licht en luchtig.
Maar erg veel staat er niet op eh; misschien kunt ge eens aan wat extra dingen denken om er op te zetten?
Wat bedoel je met extra dingen?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 13 keer
de kleuren en zo vind ik wel goed, maar ik zou maken dat uw website in het midden van het scherm laad, met een 19' scherm toont da nie goe da da links vanboven staat. verder zou ik er ook meer inhoud in steken, 'k veronderstel dat u een soort van portfolio wilt bouwen. ik heb da vorig jaar moeten doen, dit is het niet volledige resultaat: http://gserve.webhop.org/portfolio/index.htm
Greetz
Gimic
Greetz
Gimic
Misschien kan ik bij information nog wat extra gegevens zetten. In het midden zetten gaat niet, want het is zo gemaakt dat die kleuren lichtjes aan van links naar rechts lichter worden. Dus ik kan dit niet centreren.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Yep,
Ik heb ongeveer dezelfde remarks:
Is leesbaar, mooi design.. idd sober.. wat ik zéér apprecieer aan sites.. niet té véél foefkes of dit of dat.. puur natuur met mooie design.. en dat is dik in orde...
Maar ik zou ook iets doen aan ofwel de schikking ofwel de content...
Voor de content die je nu hebt.. is de schikking nogal raar...Voor zo'n kleine content zou ik het geheel centreren in het midden van een pagina.. is zeker doenbaar. Gewoon ganse page die je nu hebt., de inhoud daarvan in het midden van een page zetten, en aflijnen met een bordertje ofzo..gaat beter zijn denk ik.
Of meer inhoud opzetten.. maar dan bedoel ik wel dat de onderkant van mijn scherm ook wat gevuld wordt .
Ik zou beke centereren... ik hoop dat je begrijpt waar ik naar toe wil?
Ik heb ongeveer dezelfde remarks:
Is leesbaar, mooi design.. idd sober.. wat ik zéér apprecieer aan sites.. niet té véél foefkes of dit of dat.. puur natuur met mooie design.. en dat is dik in orde...
Maar ik zou ook iets doen aan ofwel de schikking ofwel de content...
Voor de content die je nu hebt.. is de schikking nogal raar...Voor zo'n kleine content zou ik het geheel centreren in het midden van een pagina.. is zeker doenbaar. Gewoon ganse page die je nu hebt., de inhoud daarvan in het midden van een page zetten, en aflijnen met een bordertje ofzo..gaat beter zijn denk ik.
Of meer inhoud opzetten.. maar dan bedoel ik wel dat de onderkant van mijn scherm ook wat gevuld wordt .
Ik zou beke centereren... ik hoop dat je begrijpt waar ik naar toe wil?
I love it when a plan comes together!
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
gimic schreef:...maar ik zou maken dat uw website in het midden van het scherm laad, met een 19' scherm toont da nie goe da da links vanboven staat. verder zou ik er ook meer inhoud in steken, 'k veronderstel dat u een soort van portfolio wilt bouwen. ik heb da vorig jaar moeten doen...
Heatryn, je kan dat wel degelijk centreren als je bijvoorbeeld de randen die zo ontstaan links en rechts bijvoorbeeld op een grijstoon zet. Niet alleen gaat het zo meer gevuld raken, maar meestal is zoiets ook rustiger.
Wat ik bedoel met iets extra is zoals ik het zeg: breng iets extra dat de andere websites niet hebben. foto's, achtergronden, screensavers, tutorials, handige scriptjes, een gratis e-mailadres, weet ik veel . Gewoon dat het iets meer wordt dan sec een portofolio.
Gimic, hehe .. een 'concurrent' mct'er blijkbaar. Hebt ge mct ondertussen al achter de rug? Ik ben nu in m'n laatste jaar C-MD bezig (ik neem aan dat ge toch al van de richting gehoord hebt ) dus ik ben toekomstige concurrentie voor u op de arbeidsmarkt
-
- Administrator
- Contacteer:
ff off topic gaan:
gimic, uw site is niet mooi in opera
gimic, uw site is niet mooi in opera
- Bijlagen
-
- gimic.jpg
- screenie
- (160.37 KiB) 42 keer gedownload
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 13 keer
nog beetje meer off-topic
ik ben niet bang van een beetje 'concurentie' ik spits mij niet toe op de grafische kant van mct, eerder naar de hardware... daarbij, limburg is ver van mijn achterdeur
Greetz
Gimic
Gimic, hehe .. een 'concurrent' mct'er blijkbaar. Hebt ge mct ondertussen al achter de rug? Ik ben nu in m'n laatste jaar C-MD bezig (ik neem aan dat ge toch al van de richting gehoord hebt ) dus ik ben toekomstige concurrentie voor u op de arbeidsmarkt
ik ben niet bang van een beetje 'concurentie' ik spits mij niet toe op de grafische kant van mct, eerder naar de hardware... daarbij, limburg is ver van mijn achterdeur
Greetz
Gimic
meon schreef:gimic schreef:...maar ik zou maken dat uw website in het midden van het scherm laad, met een 19' scherm toont da nie goe da da links vanboven staat. verder zou ik er ook meer inhoud in steken, 'k veronderstel dat u een soort van portfolio wilt bouwen. ik heb da vorig jaar moeten doen...
Heatryn, je kan dat wel degelijk centreren als je bijvoorbeeld de randen die zo ontstaan links en rechts bijvoorbeeld op een grijstoon zet. Niet alleen gaat het zo meer gevuld raken, maar meestal is zoiets ook rustiger.
Wat ik bedoel met iets extra is zoals ik het zeg: breng iets extra dat de andere websites niet hebben. foto's, achtergronden, screensavers, tutorials, handige scriptjes, een gratis e-mailadres, weet ik veel . Gewoon dat het iets meer wordt dan sec een portofolio.
Ik haat dergelijke websites waarbij de kwantiteit belangrijker wordt dan de kwaliteit. Voor mij speelt het geen rol of de website groot is, maar ik vind het wel belangrijk dat wat ze hebben dat het goed is en geen zever is. Dus met de tijd zou ik misschien nog wel wat zelfgemaakte scriptjes kunnen eropzetten of misschien zelf een paar interessant tutorials schrijven, maar van dat emailadres is pure zever en ik hoop dat je dat maar zei voor de grap, anders heb ik sterke twijfels bij ...
Nu ik was ook al wel van plan om een foto bij information te plaatsen. Maar ik ben niet van plan om daar een hele fotogallerij neer te zetten, aangezien jullie geen zaken hebben met mijn privéleven.