Sinds ik de rode Philips-router van Belgacom heb, valt mijn telefoon (I-talk), BelgacomTV en verbinding weg als ik game omdat de router dan volledig herstart (alle lichtjes gaan uit behalve van de stroom)
Op de technische dienst hebben ze geen idee van de oorzaak en de 2 techniekers die al zijn langsgekomen zijn ook met stomheid geslagen.
Ik heb ondertussen al de 3de router van deze soort in mijn bezit en nog steeds heb ik hetzelfde probleem.
Nu werkt alles wel als ik mijn pc met een kabel aan de router hang, maar ik kan niet altijd op mijn knieën en met mijn hoofd voor de tv zitten gamen
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Met mijn oude Siemens Santis router werkt alles ook nog perfect (alleen heb ik dan geen telefoon en tv meer) Dus het ligt niet aan mijn verbinding/pc maar wel aan het draadloze gedeelde van de rode Philips-router.
Nu dacht ik zo van er misschien eens de originele firmware op te zetten (en op deze manier die USB-poort, dit is overigens nog een 1.1-versie uit de prehistorie, ook eens te activeren
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Na enig zoekwerk ben ik er achter gekomen dat de Philips SNV6520 identiek is aan de Siemens Gigaset SX541 en de SMC 7908vowbrb
Op DIT FORUM (frans) wordt er uitgelegd hoe je de firmware van de SMC kan draaien op de Philips.
Mijn vraag is nu eigenlijk of ik dan nog BelgacomTV kan kijken met deze nieuwe firmware (in de hoop dat dan mijn probleem met gamen ook opgelost raakt met de SMC-firmware.
Prettige feesten!
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)