Het grote Cityconnect topic - Deel1

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
Epo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 21 nov 2007, 00:12

Ik heb zonet nog eens met de Dommel helpdesk gebeld, en ben volgende dingen wijzer geworden:

* Er zijn een aantal problemen geweest, maar ze zouden nu opgelost zijn. Dommel belooft van met opleveren te starten "eerstdaags", zijnde begin januari.

* Dommel begreep het probleem van ex-Chello klanten, maar kan geen toenadering naar hen doen. Ik vroeg expliciet of het misschien mogelijk was deze klanten tijdelijk Netconnect aan te bieden. Dit bleek eerst en vooral fysiek niet mogelijk, en bovendien zou het dan ook een jaarcontract zijn. Geen optie dus.

* De modems (voor hen die bij Dommel een modem hebben besteld) liggen alvast klaar en zouden zeker op tijd verzonden worden.

Hoe je het ook draait of keert: I'm screwed. Ik ga zo meteen mijn Telenet aangetekend opzeggen, en zal dus naar alle waarschijnlijkheid zonder internet zitten vanaf 1/1/2008. In dat voorstel van 2m gratis Telenet geloof ik niet en beschouw ik niet als oplossing. Ik kan alleen maar hopen dat Dommel snel start met opleveren.

Keep us informed.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Epo schreef:Ik heb zonet nog eens met de Dommel helpdesk gebeld, en ben volgende dingen wijzer geworden:

* Er zijn een aantal problemen geweest, maar ze zouden nu opgelost zijn. Dommel belooft van met opleveren te starten "eerstdaags", zijnde begin januari.

* Dommel begreep het probleem van ex-Chello klanten, maar kan geen toenadering naar hen doen. Ik vroeg expliciet of het misschien mogelijk was deze klanten tijdelijk Netconnect aan te bieden. Dit bleek eerst en vooral fysiek niet mogelijk, en bovendien zou het dan ook een jaarcontract zijn. Geen optie dus.

* De modems (voor hen die bij Dommel een modem hebben besteld) liggen alvast klaar en zouden zeker op tijd verzonden worden.

Hoe je het ook draait of keert: I'm screwed. Ik ga zo meteen mijn Telenet aangetekend opzeggen, en zal dus naar alle waarschijnlijkheid zonder internet zitten vanaf 1/1/2008. In dat voorstel van 2m gratis Telenet geloof ik niet en beschouw ik niet als oplossing. Ik kan alleen maar hopen dat Dommel snel start met opleveren.

Keep us informed.


Ik zit in dezelfde situatie , heb mijn contract bij edpnet opgezegd en zou zonder internet vallen vanaf 2 januari, nu heb ik gelukkig contact opgenomen met edpnet en ze hebben mij een tegemoetkoming gedaan van een extra maand internet zonder bijkomende voorwaarden,dus ik zit voor de moment safe tot en met begin februari,hopelijk is dan alles toch in orde met cityconnect.

Ik had vanmorgen ook nogmaals naar dommel gebeld en kreeg ongeveer dezelfde informatie als hierboven vermeld door EPO,misschien wil telenet een extra tegemoetkoming doen van 1 maand zonder extra voorwaarden.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

fieldoxide schreef: nu heb ik gelukkig contact opgenomen met edpnet en ze hebben mij een tegemoetkoming gedaan van een extra maand internet zonder bijkomende voorwaarden,dus ik zit voor de moment safe tot en met begin februari
amaai, da's chique :eek:

Toch wel opletten met dit... "De activeringskost, het verbruik, de eventuele installatiekost en de prijs van de eventueel aangekochte hardware (bijv. netwerkkaart, Powerline-adapter,…) worden niet terugbetaald."

tsja, zeer gevaarlijk als je het mij vraagt - als je opzegt na 2 maanden krijg je gegarandeerd enkele gepeperde rekeningen in de bus.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Dommel.aar
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 dec 2007, 12:34
Locatie: Leuven

Ik ben aangesloten!!!

Kreeg paar uur geleden telefoon van dommel dat ik als één van de eerste vandaag zou aangesloten worden. Paar uur nadien zaten de inloggegevens in men mail. Al een geluk had ik vandaag verlof waardoor ik uiteraard alles direct heb ingesteld. Alles werkt vlot en heb dan ook al een speedtest kunnen doen, zie onderaan op de screenshot. Ik woon op 730m van de centrale dus ben heel tevreden over de resultaten, de upload mocht misschien nog iets hoger maar klagen ga ik er niet over doen! Geen enkele provider is in staat iets beter te leveren, toch zeker niet voor dat geld...

Toen ik die technieker van Dommel aan de lijn had wist hij me te vertellen dat de volgende klanten vanaf ongeveer 2 januari aangesloten zouden worden, logisch aangezien 1 januari een vrije dag is. Nog even geduld dus en we zitten allemaal full speed op internet.

Grts
Bijlagen
DommelCittyconnectPlus.jpg
(63.74 KiB) 197 keer gedownload
DommelCittyconnectPlus.jpg
(63.74 KiB) 344 keer gedownload
Laatst gewijzigd door Dommel.aar 28 dec 2007, 14:25, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Dommel.aar schreef:Ik ben aangesloten!!!


Interessant ... ben benieuwd heb zelf de 15de november besteld.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

it was worth the wait, zeggen ze dan
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

*doet in zijn broek bij het aanschouwen van de snelheden*
MRI
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 dec 2007, 12:50
Locatie: Leuven City
Contacteer:

Ik ben ook een van de gelukkigen die vandaag zijn aangesloten. Het draait wel vlotjes ;)

Ik heb ongeveer dezelfde resultaten als Dommel.aar, maar mijn upload ligt op 294. Net even op de nieuwsgroepen iets gedownload van 700 MB tegen 2100 KB/sec gemiddeld. Nog geen 6 minuten later was het binnen!

Dommel doe zo voort! Hopelijk vertraagt den boel niet als iedereen zwaar begint te downloaden in de buurt van mijn centrale.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

*vloekt den boel bijeen*

En te zeggen dat ik 3 jaar geleden verhuisd ben, WEG van Leuven... :cry:

In elk geval: een hart(je) onder de riem van de wachtenden, ze zijn er duidelijk mee bezig en 't werkt wreed deftig ook. :)
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Snelheden zijn inderdaad top. En die nieuwsserver zal denk ik wel vertragen naar mate klanten bijkomen.
Sunreezer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 29 nov 2007, 19:10

Jammer dat de rest van Vlaanderen op zijn honger mag blijven zitten...
Marcky
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 jan 2006, 10:45

Dommel.aar schreef:de upload mocht misschien nog iets hoger


Welke modem gebruik je ?
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

download speed is in ieder geval waanzinnig, upload zit ook meer dan snor
afwachten hoe de boel blijft draaien als alle leechers aangesloten zijn..

edit: misschien test aankoop eens verwittigen over "telenet" en "de snelste"? ;-)
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

_rEuTeL_ schreef:download speed is in ieder geval waanzinnig, upload zit ook meer dan snor
afwachten hoe de boel blijft draaien als alle leechers aangesloten zijn..

edit: misschien test aankoop eens verwittigen over "telenet" en "de snelste"? ;-)


Tja, ge kunt het antwoord van Telenet al voorspelen .... 'das niet in heel Vlaanderen beschikbaar mijnheer ....'
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Alright tijd om te bestellen dus :). Ik schat dat ik op 20 Mbit down, 2Mbit up zal geraken en dat (met Discovery line erbij) voor 42€ per maand. Ik wacht met veel plezier op het volgende promo telefoontje van Telenet.
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Allez voor de mensen die nu eindelijk kunnen zeggen we hebben cityconnect proficiat.

En voor de overgestapte van welk isp dan ook
welkom bij de dommel familie en moge jullie vele jaren zonder al te veel probs tegemoet gaan. :wink:
Afbeelding
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Marcky schreef:
Dommel.aar schreef:de upload mocht misschien nog iets hoger


Welke modem gebruik je ?


Ja welke modem heb je ? :)
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Bij mij is de status nog steeds pending :(
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

je zal neit bij de eerst 100 geweest zijn ditch :-D
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

ljd schreef:je zal neit bij de eerst 100 geweest zijn ditch :-D


Lijkt me sterk maar goed ;) Woensdag nog eens bellen :p
tarzan1990
Plus Member
Plus Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 07 aug 2005, 19:07
Contacteer:

en de bestaande klanten in leuven?? :evil:
zal wel komen zeker :roll: :-D
SVDE
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 15 okt 2005, 20:48

dat er maar rap nen entry in de userbase.be speedtest komt... benieuwd naar de gemiddelden :twisted:
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Wie nu nog durft te beweren dat dommel geen waar voor het geld geen mag zijn telefoonnummer en adres achter laten. Dan gaan we hem een bezoekje brengen met de "United Dommel groepies knokploeg" :D
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

L-army schreef:Wie nu nog durft te beweren dat dommel geen waar voor het geld geen mag zijn telefoonnummer en adres achter laten. Dan gaan we hem een bezoekje brengen met de "United Dommel groepies knokploeg" :D


:lol: :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Misschien wat achterdochtig, maar ik vind het raar de de enige 2 die aangsloten zijn slechts 1 post op userbase hebben gezet en zich pas vandaag geregistreerd hebben.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Devilex schreef:Jammer dat de rest van Vlaanderen op zijn honger mag blijven zitten...


Idd, en hier waarschijnlijk tot 2012 ze volledig VDSL2 moeten gaan en de prijzen dan waarschijnlijk wat redelijk zullen zijn want 60 € voor zo’n lijn betaal ik niet…
Dat is een droomabbo hé…en er zijn er hier dan 2 die maar blijven lullen dat BGC 98 % dekking heeft blabla maar hoeveel sukkelen er niet met een 3/2/1 mbit lijntje…
De uploadspeed van dommel.aar is gvd hoger dan mn downloadspeed
:evil:

Anyway veel geluk toegewenst aan alle cityconnecters met hun superabbo :wink:
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

dietervanb schreef:Misschien wat achterdochtig, maar ik vind het raar de de enige 2 die aangsloten zijn slechts 1 post op userbase hebben gezet en zich pas vandaag geregistreerd hebben.

Een mod kan dat even snel controleren... ;)
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

L-army schreef:Wie nu nog durft te beweren dat dommel geen waar voor het geld geen mag zijn telefoonnummer en adres achter laten. Dan gaan we hem een bezoekje brengen met de "United Dommel groepies knokploeg" :D


Veel kan er nog niet gezegd worden over een systeem dat maar een paar uren draait en door +- <10 mensen gebruikt wordt :p.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

cloink schreef:
dietervanb schreef:Misschien wat achterdochtig, maar ik vind het raar de de enige 2 die aangsloten zijn slechts 1 post op userbase hebben gezet en zich pas vandaag geregistreerd hebben.

Een mod kan dat even snel controleren... ;)
misschien waren bart & sandra al die telefoontjes over cityconnect wat beu :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Tja, als ze nu gewoon eens de status op hun website zouden zetten dan zouden de mensen niet hoeven te bellen hé...
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Ik was vandaag zelf even bij Dommel om wat te regelen en idd er zijn er die aangesloten zijn.De problemen die er waren zijn verholpen en dit had niks met Belgacom te maken. :wink:
Ook voor veel andere mensen zal er weer in 2008 goed nieuws komen op het vlak van Adsl2+ en vdsl2. En Ditch ik zou zeker woensdag voor de 18de keer bellen want jou dossier zijn ze kwijt:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

xenne schreef:
cloink schreef:
dietervanb schreef:Misschien wat achterdochtig, maar ik vind het raar de de enige 2 die aangsloten zijn slechts 1 post op userbase hebben gezet en zich pas vandaag geregistreerd hebben.

Een mod kan dat even snel controleren... ;)
misschien waren bart & sandra al die telefoontjes over cityconnect wat beu :wink:


proficiat voor de mensen die reeds kunnen surfen aan ' dommel ' cityconnect snelheden.
Ik verwacht dat de rest wel vanaf volgende week zal aangesloten worden,
ik heb mijn bestelling toch ook geplaatst op d15 november.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Lekkere snelheden! Gimme!
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

En zijn er nog gelukkigen die reeds aangesloten zijn ?
:roll:
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

ketter schreef:En Ditch ik zou zeker woensdag voor de 18de keer bellen want jou dossier zijn ze kwijt:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Zeker en vast niet mogelijk :P
Snap de mop wel, maar voor het zelfde geld gaat Ditch zich nu mega slecht voelen. En gaat hij zijn eindejaar depressief doorbrengen (als hij het nieuwe jaar al haalt ;) )

Greetzzzz
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

L-army schreef:
ketter schreef:En Ditch ik zou zeker woensdag voor de 18de keer bellen want jou dossier zijn ze kwijt:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Zeker en vast niet mogelijk :P
Snap de mop wel, maar voor het zelfde geld gaat Ditch zich nu mega slecht voelen. En gaat hij zijn eindejaar depressief doorbrengen (als hij het nieuwe jaar al haalt ;) )

Greetzzzz


f*** off bende retards ... niks beter te doen nee ?

Ik heb trouwens "maar" 2 keer gebeld ( op anderhalve maand wachten vind ik dat best weinig ).

Maar goed van Ketter verwacht ik natuurlijk niets anders dan zinloze posts ...
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

dietervanb schreef:Misschien wat achterdochtig, maar ik vind het raar de de enige 2 die aangsloten zijn slechts 1 post op userbase hebben gezet en zich pas vandaag geregistreerd hebben.


Mja die een persoon heeft zijn msn achtergelaten dus kan je hem altijd eens toevoegen en vragen als die een tracert doet naar google ofzo :)
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

ditCh schreef:f*** off bende retards ... niks beter te doen nee ?

Ik heb trouwens "maar" 2 keer gebeld ( op anderhalve maand wachten vind ik dat best weinig ).

Maar goed van Ketter verwacht ik natuurlijk niets anders dan zinloze posts ...


lol
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

L-army schreef:
ketter schreef:En Ditch ik zou zeker woensdag voor de 18de keer bellen want jou dossier zijn ze kwijt:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Zeker en vast niet mogelijk :P
Snap de mop wel, maar voor het zelfde geld gaat Ditch zich nu mega slecht voelen. En gaat hij zijn eindejaar depressief doorbrengen (als hij het nieuwe jaar al haalt ;) )

Greetzzzz


:funny: :funny: :funny:

ditCh je weet dat ik je graag pest he :lol: maar jij gaat snel aan de beurt komen net zoals de rest.Het heeft zo lang geduurd omdat Dommel zij dat er een probleem was met iets en de tegenpartij zij steeds dat alles ok was tot ze op een gegeven mom zijn beginnen in te zien dat Dommel toch wel gelijk had.
Veel mensen vergelijken hier alles maar met de reclame van DRUKOPDEKNOP van telenet .Maar zo werkt het nu eenmaal niet.
:lol:Wees gerust, Sandra en Bart werken dag en nacht om alles zo snel mogelijk inorde te krijgen want voor hun is dit ook vervelend.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

ketter schreef:
L-army schreef:
ketter schreef:En Ditch ik zou zeker woensdag voor de 18de keer bellen want jou dossier zijn ze kwijt:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Zeker en vast niet mogelijk :P
Snap de mop wel, maar voor het zelfde geld gaat Ditch zich nu mega slecht voelen. En gaat hij zijn eindejaar depressief doorbrengen (als hij het nieuwe jaar al haalt ;) )

Greetzzzz


:funny: :funny: :funny:

ditCh je weet dat ik je graag pest he :lol: maar jij gaat snel aan de beurt komen net zoals de rest.Het heeft zo lang geduurd omdat Dommel zij dat er een probleem was met iets en de tegenpartij zij steeds dat alles ok was tot ze op een gegeven mom zijn beginnen in te zien dat Dommel toch wel gelijk had.
Veel mensen vergelijken hier alles maar met de reclame van DRUKOPDEKNOP van telenet .Maar zo werkt het nu eenmaal niet.
:lol:Wees gerust, Sandra en Bart werken dag en nacht om alles zo snel mogelijk inorde te krijgen want voor hun is dit ook vervelend.


Wie zou die tegenpartij kunnen zijn? :wink:
Gesloten

Terug naar “Dommel”