Zoals de poll het aanduidt, ik zal een apart forum voor mods maken waarop over het beleid enz kan worden gepraat. Dit forum zal invisible zijn voor gewone members.
Nu verder nog: het zou inderdaad het beste zijn om mods aan te stellen voor de verschillende onderdelen (ipv het gehele forum). Wie interesse heeft voor een bepaald onderdeel (onderdelen) gelieve dat hier te melden. Het moderator team zoals het nu bestaat zal dus verdwijnen.
Stel dus nu uw kandidatuur. (enkel voor mensen die initieel wouden meedoen -> zie skynet forum: oproep-betreurenswaardig)
Een beetje reclame zou ook niet slecht zijn (op het skynet forum bv of gewoon bij vrienden enzo!)
Alvast aan allen al bedankt!
greetz,
Nob
Moderator talk
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Nob,
nice work on the new server.
Ik wil me dus kandidaat stellen voor Moderator: ADSL - Netwerken (voorlopig enkel Win ) - Webruimte. Je mag mij er tussen gooien zoals het je uitkomt. Indien je ergens iemand te weinig hebt, mag je mij daar bijplaatsen.
nice work on the new server.
Ik wil me dus kandidaat stellen voor Moderator: ADSL - Netwerken (voorlopig enkel Win ) - Webruimte. Je mag mij er tussen gooien zoals het je uitkomt. Indien je ergens iemand te weinig hebt, mag je mij daar bijplaatsen.
I love it when a plan comes together!
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Idd, ben ik vergeten zetten in vorige post.
Ik stel voor dat je bij, ieder prob dat je behandelt/aan me helpt op het skynet forum, dat verband houdt met iets dat reeds hier verschenen is (faq/netwerken) --> je de url van SUB er bij gooit. Denk dat dit een goede zaak zou zijn. Ik en Nob heb ondertussen een post gezet aan Flame/all your base om wat reclame te maken op het forum.
Ik stel voor dat je bij, ieder prob dat je behandelt/aan me helpt op het skynet forum, dat verband houdt met iets dat reeds hier verschenen is (faq/netwerken) --> je de url van SUB er bij gooit. Denk dat dit een goede zaak zou zijn. Ik en Nob heb ondertussen een post gezet aan Flame/all your base om wat reclame te maken op het forum.
I love it when a plan comes together!
- Erik
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 18 keer
php forum yeah ! i love php thank god for php
php/MYSQL dus
ik wil der html en javascript best bijnemen c of c++ daar ken ik nie echt veel van Delphi dat ken ik wel dus dat kan ik er ook bijnemen
en Linux wil ik ook best doen
greetz
Erik
php/MYSQL dus
ik wil der html en javascript best bijnemen c of c++ daar ken ik nie echt veel van Delphi dat ken ik wel dus dat kan ik er ook bijnemen
en Linux wil ik ook best doen
greetz
Erik
Laatst gewijzigd door Erik 20 sep 2002, 19:39, in totaal 2 gewijzigd.
Registered Linux user #286313
Hoi Nob !
Ik wel volgende forums moderaten :
Lang leve Chello .
Diene .tk is wel traag eigenlijk :/ misschien moet men op da flashlogo de www in de link toevoegen, zal denk ik toch paar microsecondjes verschillen .
Ow kan je geen avatar uploaden, enkel naar linken ?
Nosta.
Ik wel volgende forums moderaten :
- - Php / Mysql
- HTML / CSS
- Suggesties
- Algemeen
Lang leve Chello .
Diene .tk is wel traag eigenlijk :/ misschien moet men op da flashlogo de www in de link toevoegen, zal denk ik toch paar microsecondjes verschillen .
Ow kan je geen avatar uploaden, enkel naar linken ?
Nosta.
- Erik
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 18 keer
hi,
chello is dat niet nederlands ?????? anyway ja je kan een avatar hebben klik op die link http://www.nosta.org/skynet/forum/profi ... ditprofile
en daar kunde linken naar een avatar wel de "http://" nie vergeten
greetz
Erik
chello is dat niet nederlands ?????? anyway ja je kan een avatar hebben klik op die link http://www.nosta.org/skynet/forum/profi ... ditprofile
greetz
Erik
Registered Linux user #286313
-
- Erelid
- Contacteer:
Hallo Nob,
Ik weet in feite niet waar ik het beste in zou passen om een bepaald deel
te moderaten. HTML, beetje ASP,VBscript maar het meest Hardware en Win2000 en al zeg ik het zelf ik ben nogal goed in zoeken naar drivers enzo, zodat ik in feite een beetje een alrounder zou kunne zijn.
Linux en andere OS liggen me niet zo.
Je plaatst me maar waar het je uitkomt, aangezien we hier mekaar
al goed aanvullen en ik (denk ik) de Nestor van de bende ben schik ik me naar het jonge geweld wel.
Greetz
Weetgraag
Ik weet in feite niet waar ik het beste in zou passen om een bepaald deel
te moderaten. HTML, beetje ASP,VBscript maar het meest Hardware en Win2000 en al zeg ik het zelf ik ben nogal goed in zoeken naar drivers enzo, zodat ik in feite een beetje een alrounder zou kunne zijn.
Linux en andere OS liggen me niet zo.
Je plaatst me maar waar het je uitkomt, aangezien we hier mekaar
al goed aanvullen en ik (denk ik) de Nestor van de bende ben schik ik me naar het jonge geweld wel.
Greetz
Weetgraag
-
- Administrator
- Contacteer:
je mag mij plaatsen waar je wilt maar ik zou het liefste windows problemen en windows programmas willen modden (hier ken ik iets meer van dan van de rest )
ik zou eigenlijk liever alles blijven modden als dat mogelijk is want ik ken niet zo super veel van windows problemen en programmas, ik zal dan gewoon het volledige forum mee in de gaten houden
ik zou eigenlijk liever alles blijven modden als dat mogelijk is want ik ken niet zo super veel van windows problemen en programmas, ik zal dan gewoon het volledige forum mee in de gaten houden
Laatst gewijzigd door Sensei Zeon 22 sep 2002, 10:52, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Ik heb maar 1 prob. Ik ken van vele dingen een beetje maar van niks echt heel veel. Dus er is eigenlijk geen onderwerp waar je mij kan bij zetten. Misschien bij allerlei en webruimte en windows problemen en windows software. Dat zijn zo van die fora waar je van alles een beetje moet kennen. Of je zet me gewoon waar je me kunt gebruiken.
Cheers
PS : mij maakt het eigenlijk niet veel uit hoor. Waar je er te kort hebt, I'll be there.
Cheers
PS : mij maakt het eigenlijk niet veel uit hoor. Waar je er te kort hebt, I'll be there.
-
- Erelid
- Contacteer:
Sub Zero schreef:Ik heb maar 1 prob. Ik ken van vele dingen een beetje maar van niks echt heel veel. Dus er is eigenlijk geen onderwerp waar je mij kan bij zetten. Misschien bij allerlei en webruimte en windows problemen en windows software. Dat zijn zo van die fora waar je van alles een beetje moet kennen. Of je zet me gewoon waar je me kunt gebruiken.
Cheers
Hè Sub,
Dan zijn we met 2 die vanalles een "beetje" kennen.
Greetz
Weetgraag
Mja ik wil een avatar uploaden en nie naar linken, dat wis ik wel van die link, toch bedankt .Erik schreef:hi,
Chello is voor de rest ook te vinden in Brussel en Leuven !
Dit gezegd zijnde wacht ik nu op antwoordje van nob, en vraag ik hem of hij de optie allow user to upload from disk of zoiets toelaat .
Nosta.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
mz wat die avatars betreft, ik heb is gechecked in de configuratie en alles blijkt te kloppen, jullie hebben de mogelijkheid om avatars te uploaden en toch werkt dit niet. Raar, ik zal daar later nog is naar kijken.
Nob
Nob
Joepie werkt dus nu ... Moest folderke angemaakt worden op server .
Ik stel ook voor dat we het zoveel mogelijk bij de topic houden wanneer een wordt aangemaakt ...
wat heel moeilijk is hehe .
Nosta.
Ik stel ook voor dat we het zoveel mogelijk bij de topic houden wanneer een wordt aangemaakt ...
wat heel moeilijk is hehe .
Nosta.
Laatst gewijzigd door nosta 21 sep 2002, 00:53, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Bedankt: 2 keer
Hallo Nob,
Als je mij nog ergens kunt gebruiken, je doet maar hé.
Van programmeren of HTML zaken ken ik niet al te veel. Dus daar zou ik beter buitenblijven, voor de rest : geen probleem.
(mijn laatste programma's was eentje in Turbo pascal 7, dus niet echt up to date).
De groeten,
Polleke
Als je mij nog ergens kunt gebruiken, je doet maar hé.
Van programmeren of HTML zaken ken ik niet al te veel. Dus daar zou ik beter buitenblijven, voor de rest : geen probleem.
(mijn laatste programma's was eentje in Turbo pascal 7, dus niet echt up to date).
De groeten,
Polleke