edpnet: php en mysql bij inbegrepen webspace?

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
blondie2001
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Weet er iemand of bij edpnet php en mysql beschikbaar is bij e bij een abonnenment inbegrpen webspace?

Als je afzonderlijke hosting neemt dan is het een gratis optie.

Bert
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer
Provider
Te Koop forum

Neen, zit er niet bij. Puur html en files server.
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

internet, fiber & telephony
Mordboy
Starter
Starter
Contacteer:

dat is wel niet erg ferm de webspace die je krijgt zit gewoon in een submap zoals bij telenet, is niet erg interessant voor zoekrobot indexing want die gaat je site niet als appart aanzien en dus gewoon aanzien als onderdeel van edpnet dat is uiteraard wel goed gezien want je maakt gratis reclame voor hen op die manier.
Deeplinken is ook niet mogelijk in de inbegrepen webspace dus je kan de ruimte ook al niet gebruiken als extra opslag voor al bestaande website bij andere host.
Waardeloos dus, kan je nooit gebruiken voor deftige webruimte enkel goed op amateurs op te laten spelen :lol:

spijtig dat hun shared hosting pakketten nogal redelijk duur zijn €2,73 per maand voor 5 MB linux hosting met 1gb traffiek is gewoon zielig, voor die prijs heb ik bij mijn webhost even 250mb met 6gb traffiek + domeinnaam en alles er op en der aan.
zie: http://www.webreus.nl/
Afbeelding
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer
Provider
Te Koop forum

Het is dan ook niet hun core business...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Mordboy schreef: voor die prijs heb ik bij mijn webhost even 250mb met 6gb traffiek + domeinnaam en alles er op en der aan.
zie: http://www.webreus.nl/
WOOOOW !
didi79
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 98 keer

Ook nog een minpunt aan edpnet webspace is het feit dat ze er geen backups van nemen. In het verleden al 2 keer voorgehad dat de inhoud erop verdwenen was (gelukkig niets belangrijks). Eerste keer was hun webserver gehacked. Tweede keer was gewoon alles weg, zelfs bij navraag gaven ze geen reden.

Dat edpnet 0,0 belang aan de webspace hecht, vind ik heel erg jammer. Het maakt deel uit van je internet-abo, dus zou ik verwachten dat ze er evenveel aandacht aan schenken als hun overige diensten.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

didi79 schreef:Ook nog een minpunt aan edpnet webspace is het feit dat ze er geen backups van nemen. In het verleden al 2 keer voorgehad dat de inhoud erop verdwenen was (gelukkig niets belangrijks). Eerste keer was hun webserver gehacked. Tweede keer was gewoon alles weg, zelfs bij navraag gaven ze geen reden.

Dat edpnet 0,0 belang aan de webspace hecht, vind ik heel erg jammer. Het maakt deel uit van je internet-abo, dus zou ik verwachten dat ze er evenveel aandacht aan schenken als hun overige diensten.
Denk je nu echt dat pakweg een Telenet backups neemt van de webruimte van al hun gebruikers ? LOL :) Die webruimte is nog altijd een extra dienst die je er zo bij krijgt, zonder garanties. Wil je garanties op je webruimte neem dan een webhostingpakket bij een professionele hoster.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Gewoon ergens anders hosting nemen. Kijk best eens op webhostingtalk forums. Heb nu zowat ongelimiteerde hosting (disk en traffic) met 99,9% uptime garantie voor nog geen 5 euro de maand.
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Avenger 2.0 schreef:Heb nu zowat ongelimiteerde hosting (disk en traffic) met 99,9% uptime garantie voor nog geen 5 euro de maand.
Linkje?
Afbeelding
Blue-Sky
Erelid
Erelid

DaNi0 schreef:
Avenger 2.0 schreef:Heb nu zowat ongelimiteerde hosting (disk en traffic) met 99,9% uptime garantie voor nog geen 5 euro de maand.
Linkje?
Hier vind je wel meer informatie, qua hosting samengevat door Robbe.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 356#188356
Mordboy
Starter
Starter
Contacteer:

ja daarom noemen ze het gratis natuurlijk, en backups ja dat heb je bij telenet ook niet, ik betaal bij webreusmaar 20€ per jaar met mijn domein inbegrepen en sinds 2 jaar heb ik nog nooit men site offline gezien en ik kan ongelimiteerd subdomeinnen maken mailboxen en databases en heb Plesk toegang.
staat ook bij www.webhosters.nl is meestal wel allemaal in NL maar ze zijn nu in Nederland nu eenmaal goedkoper dan hier, spijtig dat we daar ook geen isp kunnen nemen.
Laatst gewijzigd door Mordboy 27 dec 2007, 17:03, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Er zijn 230.429.442 webhosters. Waarom ben je reclame aan het maken voor een betaalde dienst? Je beseft dat 1 euro per jaar oneindig veel duurder is dan 0 euro?
Maw, je kan enkel gratis diensten met mekaar vergelijken, dat er betalende oplossingen zijn die meer bieden is niet meer dan logisch.
Mordboy
Starter
Starter
Contacteer:

je kan moeilijk een isp nemen voor hun gratis webspace alleen denk ik, is wel gratis maar dan ook vrij waardeloos.
Afbeelding
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Bang, wrong antwoord, terug achter de lijn.
De webspace is een dienst die mee in het pakket zit. Uiteraard dat de aanwezigheid hiervan of niet verschil zal maken bij het bepalen van een internetprovider, maar toch maken velen hier dankbaar gebruik van om hun eerste stapjes op het www-landschap te zetten. Voor die mensen die hun fototjes willen delen van hunne kleine, een mini-advertentiesite voor hun auto, 's werelds meest foute liefdesverklaringssite, ... maken is die meegeleverde webruimte vaak de meest logische plek om die dingen neer te zetten. En nee, die mensen willen daar geen halve eurocent extra aan uitgeven.
Met andere woorden: vergelijk die webruimte met Googlepages, Geocities (bestaat dat nog?), Lycos.nl, ... of zo.
En nee, da's niet waardeloos.
Mordboy
Starter
Starter
Contacteer:

effe onder de lijn terug kruipen... :-D

hmm ja heb vroeger ook nog gratis webruimtes gebruikt maar heb er alleen maar problemen me ondervonden. dit zal de dag van vandaag misschien wel beter zijn.

the topic was wel of edpnet php en mysql ondersteund en ik veronderstel iemand die php en mysql wit gebruiken is niet opzoek naar een gratis webruimte waar men enkel maar html kan gebruiken, ik weet niet of je ergens deftig gratis php en mysql webruimte kan krijgen?
Afbeelding
Kwabber
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 3 keer

Mordboy schreef:ik weet niet of je ergens deftig gratis php en mysql webruimte kan krijgen?
http://www.freehostia.com ? :-)
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Mordboy schreef:ja daarom noemen ze het gratis natuurlijk, en backups ja dat heb je bij telenet ook niet, ik betaal bij webreusmaar 20€ per jaar met mijn domein inbegrepen en sinds 2 jaar heb ik nog nooit men site offline gezien en ik kan ongelimiteerd subdomeinnen maken mailboxen en databases en heb Plesk toegang.
staat ook bij www.webhosters.nl is meestal wel allemaal in NL maar ze zijn nu in Nederland nu eenmaal goedkoper dan hier, spijtig dat we daar ook geen isp kunnen nemen.
IEUW at plesk
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”