Het grote Cityconnect topic - Deel1

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ik zou ook niet tevreden zijn, maar ik denk vanaf de moment dat dommel oplevert dat je iedereen wel tevreden zal zijn. Hoop ik toch
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Epo schreef:
fieldoxide schreef:Hoeveel tijd zit er eigenlijk tussen het krijgen van je login gegevens en je uiteindelijke aansluiting op hun netwerk ?
Heb jij dan al log in gegevens gekregen? Of een modem? Ik alvast geen van beide :-)
Ik heb mijn login gegevens nog niet gekregen,ik wou gewoon weten wat de tijdsduur is als je de logingegevens hebt tot je effectief op het net zit? :roll:
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

fieldoxide schreef:k wou gewoon weten wat de tijdsduur is als je de logingegevens hebt tot je effectief op het net zit? :roll:
denk dat niemand daar kan op antwoorden... wait and see. voor netconnect produkten is het zo dat het belgacom normaal 7-10 dagen neemt voor de activatie. geen idee wat de procedure is/zal zijn voor cityconnect, time will tell
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Marie-Anne
Member
Member

Op 21/6/2007 heb ik ons Chello internet abonnement opgezegd.

Op 22/6/2007 de UPC opzegging bevestiging ontvangen, einde contract 31/12/2007.

voor 10/01/2008 moet het modem + voeding + kabels zijn ingeleverd.

Het zal toch niet zo zijn dat ik voor 31/12/2007 ook nog eens moet opzeggen bij telenet ?
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster

xenne schreef:
fieldoxide schreef:k wou gewoon weten wat de tijdsduur is als je de logingegevens hebt tot je effectief op het net zit? :roll:
denk dat niemand daar kan op antwoorden... wait and see. voor netconnect produkten is het zo dat het belgacom normaal 7-10 dagen neemt voor de activatie. geen idee wat de procedure is/zal zijn voor cityconnect, time will tell
In principe zal dat volgens mij sneller moeten gaan aangezien ze gebruik maken van hun eigen infrastructuur .
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

fieldoxide schreef:In principe zal dat volgens mij sneller moeten gaan aangezien ze gebruik maken van hun eigen infrastructuur .
Zou kunnen, maarja niemand heeft al ervaring met cityconnect hé. Maar als BGC niets moest doen (als je bvb overstapt van BGC->Dommel) dan kan je meestal onmiddellijk surfen vanaf je de logingegevens krijgt. Was iig bij mij zo.
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Moest je toch met een overgangsperiode zitten : neem Belgacom Budget.
Is 3 maanden gratis en je kan opzeggen wanneer je wil zonder kosten.
OK : de meesten zullen hun neus ophalen voor de snelheid en de limieten (512 Kbps down en 400 meg limiet), maar beschouw het als tjdelijk. Je kan tenminste je mail lezen, bankzaken doen, wat chatten en ... het is gratis.
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster

dietervanb schreef:Moest je toch met een overgangsperiode zitten : neem Belgacom Budget.
OK : de meesten zullen hun neus ophalen voor de snelheid en de limieten (512 Kbps down en 400 meg limiet), maar beschouw het als tjdelijk. Je kan tenminste je mail lezen, bankzaken doen, wat chatten en ... het is gratis.
Dat is misschien een aardig alternatief .
Gewoon voor wat te surfen en wat mailtjes te lezen. :wink:
xenne
Elite Poster
Elite Poster

fieldoxide schreef:
dietervanb schreef:Moest je toch met een overgangsperiode zitten : neem Belgacom Budget.
weet wel dat :

ADSL Budget is niet compatibel met Discovery Line
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

xenne schreef:
fieldoxide schreef:
weet wel dat :

Dat wil zeggen dat je minstens een Classic lijn moet geactiveerd hebben dan ofwat?
Afbeelding
xenne
Elite Poster
Elite Poster

DaNi0 schreef:
xenne schreef:
fieldoxide schreef:
weet wel dat :

Dat wil zeggen dat je minstens een Classic lijn moet geactiveerd hebben dan ofwat?
idd
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Epo schreef:Absoluut, dat is de hamvraag. Ik had er nog een discussie over met mijn vader en we zijn er niet uitgeraakt. Het maakt nochtans een wereld van verschil: in het ene geval is het maandelijks opzegbaar (en kan ik dus mijn Telenet houden tot Dommel ok is), in het andere geval is het jaarlijks opzegbaar (en ik wil niet een jaar lang Telenet betalen voor niets).

Niemand die daar het antwoord op weet?
Neem eens contact op met TN zou ik zeggen... en vraag gewoon wat de opzegtermijn is voor iemand die van UPC afkomstig is.
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster

Xenne,
Waar haal je dat dit niet met een discovery lijn zou werken.
Als ik op de site van Belgacom kijk zie ik wel dat er staat :
"Belgacom ADSL is een dienst die wordt toegevoegd aan een analoge (Classic) of een digitale (Belgacom Twin, Duo Line, ISDN) telefoonlijn."maar dat staat er voor alle formules.

Indien twijfel : 0800 nummer bellen klantendienst.
xenne
Elite Poster
Elite Poster

dietervanb schreef:Xenne,
"Belgacom ADSL is een dienst die wordt toegevoegd aan een analoge (Classic) of een digitale (Belgacom Twin, Duo Line, ISDN) telefoonlijn."maar dat staat er voor alle formules.

http://www.belgacom.be/private/gallery/ ... ond_nl.pdf
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster

dietervanb schreef:Xenne,

Bummer dus, zal even naar de klantendienst bellen, is het mogelijk om dit ook voor een maand te nemen,ikzelf heb een discovery lijn.
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster

Heb die voorwaarden ven Belgacom even nagelezen, en volgens mij zijn deze niet wettelijk.
Valt onder koppelverkoop.
Technisch is het geen probleem om ADSL-budget aan te bieden samen met Discovery. Het is alleen om commerciele reden.
Denk dat dit iets voor Test-Aankoop is !
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster

Vandaag zullen ze bij dommel wel werken denk ik,misschien starten ze met de oplevering? :wink:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

fieldoxide schreef:Vandaag zullen ze bij dommel wel werken denk ik,misschien starten ze met de oplevering? :wink:
Misschien eens bellen ? Ik heb besloten deze week niet te bellen :P
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster

ditCh schreef:
fieldoxide schreef:Vandaag zullen ze bij dommel wel werken denk ik,misschien starten ze met de oplevering? :wink:
Misschien eens bellen ? Ik heb besloten deze week niet te bellen :P
Ja,
ik ga nog even tot een uur of 1600 uur wachten en dan zal ik zelf eens bellen ,kwestie om ze nog even de tijd te geven. :wink:
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster

Heb net terug telefonisch contact opgenomen met de helpdesk van dommel en de eerste activaties zouden gepland staan voor begin januari, de persoon aan de lijn zei me ook dat ze problemen hebben gehad met 'bepaalde apparatuur ' maar dat zou opgelost zijn,de mensen die eerst besteld hebben worden eerst aangesloten,man kan dit volgen via je beveiligde pagina van schedom.Als er nog mensen zijn die contact hebben opgenomen gelieve dit hier dan verder aan te vullen .
Epo
Plus Member
Plus Member

"Begin Januari", daar moeten we "vanaf 8 januari" uit verstaan, want dat is ook nog begin januari, neem ik aan?

This is going nowhere fast.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ai ai, dit gaat hen klanten kosten...
baxxie
Starter Plus
Starter Plus

het begint wel op te vallen dat ze elke week zeggen dat ze vanaf de volgende week gaan aansluiten.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Spijtig ... ik ga volgende week zelf nog eens bellen.
m0djo
Member
Member

Bon, bedankt aan de "bellers". Ik was van plan dat morgen ook te doen, maar dat zal weinig zin hebben waarschijnlijk.

Hoe zit het nu met de situatie voor UPC in Leuven? Ik moet nog gaan opzeggen (morgen of overmorgen dus). Kan ik nog een tijdje door hen gedepanneerd worden?
Wat zijn de beste opties om de volgende weken te overbruggen? Sluiten ze je onmiddelijk af of kan je nog vragen enkele weken te wachten?

Ik kan het mij niet permitteren zonder verbinding te vallen. Ik ben enerzijds full time aant werken, en anderzijds nog avondstudent aan de VUB; waarvoor ik een thesis aan het schrijven met een onderzoek naar specifieke internetapplicaties.
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster

ditCh schreef:Spijtig ... ik ga volgende week zelf nog eens bellen.
Ik denk dat dat het beste is , blijven zoveel mogelijk hun helpdesk bellen en liefst verschillende mensen die hun bestelling geplaatst hebben,kwestie om een beetje druk te zetten,ik heb vandaag ook gebeld (zie een van de vorige quotes),anders gaan we niet veel bereiken denk ik , ik hoop toch nog deze week iets te zien verschijnen op mijn schedom pagina .
Van zodra er iets staat geef ik zeker een seintje . :-o
Epo
Plus Member
Plus Member

m0djo schreef:Hoe zit het nu met de situatie voor UPC in Leuven? Ik moet nog gaan opzeggen (morgen of overmorgen dus). Kan ik nog een tijdje door hen gedepanneerd worden?
Wat zijn de beste opties om de volgende weken te overbruggen? Sluiten ze je onmiddelijk af of kan je nog vragen enkele weken te wachten?
Vragen "om te wachten" is alvast onmogelijk. Wel is het normaalgesproken zo dat je nog één maand internet van Telenet krijgt, met de aangetekende zending als begindatum. Als je vandaag zou opzeggen, zou dat dus 26/1 moeten zijn, wat Dommel dan toch weer net dat beetje marge geeft.

Maar! Als Telenet besluit van alle ex-Chello klanten die afzeggen voor/op 31/12 dan ook echt AF TE SLUITEN, dan vrees ik dat daar niet echt iets aan te doen valt, en dan zullen we in het slechtste geval weken zonder internet zitten (ik inclusief).

Er is niet echt een alternatief: Telenet NIET afzeggen voor 31/12 resulteert in een nieuw jaarcontract bij Telenet: dat wil ik in geen enkel geval.

Bottom line: We hebben geen keuze: we zullen morgen moeten afzeggen, en hopen dat Telenet ons een maand geeft, en dat Dommel zich herpakt en ons voor 25/1 aansluit.

Ironisch genoeg hadden we ons dan nog zoveel marge toebedeeld (besteld rond 15/11, eerst dacht ik dat activiatie snel zou gebeuren, toch zeker VOOR 31/12, dan werd verteld dat het vanaf 15/12 zou gebeuren, dat was ook nog niet echt een probleem, maar nu zeggen ze ineens "begin januari". Dat begint toch SERIEUS op mijn zenuwen te werken.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Epo schreef:
m0djo schreef:Hoe zit het nu met de situatie voor UPC in Leuven? Ik moet nog gaan opzeggen (morgen of overmorgen dus). Kan ik nog een tijdje door hen gedepanneerd worden?
Vragen "om te wachten" is alvast onmogelijk. Wel is het normaalgesproken zo dat je nog één maand internet van Telenet krijgt, met de aangetekende zending als begindatum. Als je vandaag zou opzeggen, zou dat dus 26/1 moeten zijn, wat Dommel dan toch weer net dat beetje marge geeft.

Maar! Als Telenet besluit van alle ex-Chello klanten die afzeggen voor/op 31/12 dan ook echt AF TE SLUITEN, dan vrees ik dat daar niet echt iets aan te doen valt, en dan zullen we in het slechtste geval weken zonder internet zitten (ik inclusief).

Er is niet echt een alternatief: Telenet NIET afzeggen voor 31/12 resulteert in een nieuw jaarcontract bij Telenet: dat wil ik in geen enkel geval.

Bottom line: We hebben geen keuze: we zullen morgen moeten afzeggen, en hopen dat Telenet ons een maand geeft, en dat Dommel zich herpakt en ons voor 25/1 aansluit.

Ironisch genoeg hadden we ons dan nog zoveel marge toebedeeld (besteld rond 15/11, eerst dacht ik dat activiatie snel zou gebeuren, toch zeker VOOR 31/12, dan werd verteld dat het vanaf 15/12 zou gebeuren, dat was ook nog niet echt een probleem, maar nu zeggen ze ineens "begin januari". Dat begint toch SERIEUS op mijn zenuwen te werken.
had belgacom geen actie van een maand ofzo met gratis opzegtermijn binnen 1 maand?
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

had belgacom geen actie van een maand ofzo met gratis opzegtermijn binnen 1 maand?
De meeste providers hebben zoiets van 1 maand tot 3 maanden, bij Belgacom normaal wel en ook bij Euphony enzo
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Weet der al iemand of je een OYO aangaat van Chello naar Telenet ? Anders ga ik ook nog moeten opzeggen voor het einde van het jaar.
KingsMonkeys
Starter Plus
Starter Plus

Als ex-Chello klant heb ik ook lang getwijfeld, zeker omdat Telenet (met uitgebreide limieten) nog bleek mee te vallen op het eerste gezicht. Maar als ze het p2p verkeer tijdens den dag limiteren op 200kb/s dan heeft het niet veel zin om voor een 10mbit lijn te betalen.

Heb ook lang aan de lijn gehangen met de klantendienst van Telenet (die is echter niet bepaald goed geïnformeerd over wat er gaande is met UPC).
De eerste die ik aan de lijn had zou in mijn dossier vermeld hebben dat we ex-UPC klanten waren en dat we iedere maand zouden kunnen opzeggen. De tweede keer belde ik voor te vragen wat de termijn is waarop Telenet afsluit. Diene wist me te vertellen dat er een verwerkingsperiode van een maand was, maar sprak wel de eerste tegen en zei dat alle contracten minstens voor één jaar gelden. Hij verwees me door naar de klantendienst van UPC. Die namen echter niet op.

Ik heb vandaag dan maar Cityconnect besteld en Telenet opgezegd met ingang van 1 maart (hopelijk is dat wel voldoende voor aangesloten te worden door Dommel). 'k Weet ni of Telenet het zal aanvaarden, maar ik voldoe toch aan de door hun opgestuurde brief, nl dat ik het moest melden aan de klantendienst van UPC vóór 31/12/2007 dat ik niet wou overgezet worden. Over termijn is er in die brief echter geen sprake. Afwachten wat dat zal geven.

Overigens had ik nog een vraag ivm het contract van Dommel. Hierin kon ik nergens iets vinden over het feit dat Schedom NV verplicht wordt om internetservice aan te bieden.
Stel dat er bvb na zes maanden nog altijd geen internetservice verstrekt wordt, laat het contract (in mijn ogen) niet toe om het te verbreken. En bijkomstig dient dan nog het hele jaarabonnement betaald te worden, zonder mogelijkheid van schadevergoeding. Voor de geïnteresseerden: art. 9.1 en 9.3 uit het contract.
'k heb bovenstaande vraag voorgelegd aan de klantendienst en wacht op antwoord :-)
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster

KingsMonkeys schreef:Als ex-Chello klant heb ik ook lang getwijfeld, zeker omdat Telenet (met uitgebreide limieten) nog bleek mee te vallen op het eerste gezicht. Maar als ze het p2p verkeer tijdens den dag limiteren op 200kb/s dan heeft het niet veel zin om voor een 10mbit lijn te betalen.

Heb ook lang aan de lijn gehangen met de klantendienst van Telenet (die is echter niet bepaald goed geïnformeerd over wat er gaande is met UPC).
De eerste die ik aan de lijn had zou in mijn dossier vermeld hebben dat we ex-UPC klanten waren en dat we iedere maand zouden kunnen opzeggen. De tweede keer belde ik voor te vragen wat de termijn is waarop Telenet afsluit. Diene wist me te vertellen dat er een verwerkingsperiode van een maand was, maar sprak wel de eerste tegen en zei dat alle contracten minstens voor één jaar gelden. Hij verwees me door naar de klantendienst van UPC. Die namen echter niet op.

Ik heb vandaag dan maar Cityconnect besteld en Telenet opgezegd met ingang van 1 maart (hopelijk is dat wel voldoende voor aangesloten te worden door Dommel). 'k Weet ni of Telenet het zal aanvaarden, maar ik voldoe toch aan de door hun opgestuurde brief, nl dat ik het moest melden aan de klantendienst van UPC vóór 31/12/2007 dat ik niet wou overgezet worden. Over termijn is er in die brief echter geen sprake. Afwachten wat dat zal geven.

Overigens had ik nog een vraag ivm het contract van Dommel. Hierin kon ik nergens iets vinden over het feit dat Schedom NV verplicht wordt om internetservice aan te bieden.
Stel dat er bvb na zes maanden nog altijd geen internetservice verstrekt wordt, laat het contract (in mijn ogen) niet toe om het te verbreken. En bijkomstig dient dan nog het hele jaarabonnement betaald te worden, zonder mogelijkheid van schadevergoeding. Voor de geïnteresseerden: art. 9.1 en 9.3 uit het contract.
'k heb bovenstaande vraag voorgelegd aan de klantendienst en wacht op antwoord :-)
Ben ook benieuwd wat ze daar op te zeggen hebben bij dommel, als ze maar blijven uitstellen om mensen aan te sluiten op cityconnect ?
Er moet toch voldaan worden aan een bepaalde opleveringstermijn of zie ik dat verkeerd,probleem is dat die lettertjes van een contact altijd ZO KLEIN zijn.
Bestaat er dus een mogelijk om eenzijdig het cityconnect contract te breken indien ze niet binnen een bepaalde tijd opleveren zonder dat je een schadevergoeding moet betalen ? :roll:
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Zou het dan niet goed zijn, dat de nieuwe mensen eerst op de netconnect worden aangesloten tot de cityconnect klaar is ... anders zullen er meerdere mensen zonder internet komen te vallen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Epo
Plus Member
Plus Member

KingsMonkeys schreef:Heb ook lang aan de lijn gehangen met de klantendienst van Telenet (die is echter niet bepaald goed geïnformeerd over wat er gaande is met UPC).
Daarom riskeer ik niets. Telenet is echt onvoldoende geïnformeerd over de situatie met UPC/Chello. Daarom zal ik niet riskeren om Telenet nog een tijdje te houden, want als ze een jaarcontract aan mijn broek smeren heb ik wel een probleem.
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 3 keer

fieldoxide schreef: Ik denk dat dat het beste is , blijven zoveel mogelijk hun helpdesk bellen en liefst verschillende mensen die hun bestelling geplaatst hebben,kwestie om een beetje druk te zetten,ik heb vandaag ook gebeld (zie een van de vorige quotes),anders gaan we niet veel bereiken denk ik
Ik vrees dat je daarmee niet veel zal bereiken. Ervaring van op mijn eigen werk. Vaak spreek je met de garnalen die gans beneden staan op de ladder ( ik dus ;) ), en dan mag je zoveel bellen & roepen & tieren als je wilt, het enigste wat je daarmee uithaalt is de kleine garnalen ( like me ) het leven zuur te maken.

Alles hangt af van de management, als die niet meewerken, mag je zoveel druk zetten als je wilt met je bellen, er zal niets gebeuren.

Weet je wat wel werkt? Effe aangetekende brieven sturen van schade claims, en mogelijke rechtszaken. Je zal zien hoe snel ineens de andere klanten/projecten gedropt worden om je te helpen ;) Maar ja, in mijn geval spreken we over contracten van 5000 tot 80.000€, niet bedragen van 36€ ...

Als je echt effect wilt hebben, zelf op kleine bedragen. Stuur een deurwaarder op, en laat de deurwaarder enkel afgeven aan de bazen ( want vaak zijn we de kleine garnalen ook die dat mogen afhandelen ). Zoiets worden ze snel wakker van ;) Zelf als is het een klein bedrag. Hebben al deurwaarders gezien voor 100€ ... Maar daarop reageerde men zeer snel, want men weet dat de klant of leverancier in kwestie, het niet zal dulden.

En als je denkt dat ik een grap maak ... think again.
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster

Patje schreef:Zou het dan niet goed zijn, dat de nieuwe mensen eerst op de netconnect worden aangesloten tot de cityconnect klaar is ... anders zullen er meerdere mensen zonder internet komen te vallen.
Heb ik reeds gevraagd aan hun helpdesk en blijkbaar wordt dat niet gedaan,had gevraagd voor een ander alternatief bij hun , dus ik vrees dat het afwachten zal worden.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Arqentus schreef:Vaak spreek je met de garnalen die gans beneden staan op de ladder ( ik dus ;) ), en dan mag je zoveel bellen & roepen & tieren als je wilt, het enigste wat je daarmee uithaalt is de kleine garnalen ( like me ) het leven zuur te maken.
Untrue bij Dommel, daar dit bedrijf operationeel gerund wordt door de bedrijfsleiders zelf. ;)

Maar goed, veel effect heeft het niet op hun, ik vermoed dat ze voldoende winst maken om lichtjes arrogant te wezen.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Ze hebben nu eenmaal ook het monopolie op aanbiedingen voor grootbgebruikers. Of zo goed als...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

Ik denk eerder dat ze hun ADSL2+ klanten geen ander tijdelijk abonnement aanbieden omdat dat het onrendabel zou maken.
Ze moeten voor elke ADSL verbinding (aansluiting in de centrale) toch een aardig bedrag en een jaarcontract afsluiten bij BGC dacht ik.
KingsMonkeys
Starter Plus
Starter Plus

'k heb een antwoord gekregen op mijn vraag over het contract:
Beste,

Deze voormiddag heb ik het product Cityconnect Plus besteld onder de naam *********.

Bij het nalezen van het door u gestuurde contract, kwam ik tot volgende vaststelling:

In het contract vind ik nergens een verwijzing terug naar de mogelijkheid om het contract op te zeggen indien de internetservice (gedurende een lange periode) niet geleverd wordt.

Aangezien dit gaat om een nieuw (jaar)contract, zou dit willen zeggen dat
wanneer de service niet geleverd wordt door onderbrekingen afkomstig van activiteiten die SCHEDOM NV/SA wenst uit te voeren (art 9.3) (bvb het niet wensen in te pluggen van de telefoonkabel in de centrale) ik toch het volledige jaar moet betalen zonder mogelijkheid tot kosteloze opzeg.

In welke mate worden art. 9.1 en deel 2 van art. 9.3 beperkt door
art. 2.2.1,waarin staat dat "Als internet accessprovider stelt SCHEDOM NV/SA de toegang tot het internet ter beschikking van de Klant via adsl/sdsl technologie of via huurlijnen" en
deel 1 van art. 9.3: "De toegang tot het internet en/of de servers en het telefoonnetwerk van SCHEDOM NV/SA is beschikbaar 24 uur op 24 uur, 7 dagen op 7"

Kan u me hierover enige toelichting geven?
Het antwoord :???: dat ik hierop kreeg:
Geachte,

Ons contract dient aanvaard te worden zoals het is. Aanpassingen zijn niet mogelijk. Indien u zich hiermee niet akkoord kan verklaren, begrijpen we dit zeker. Laat ons dit dan even weten in reply, dan verwijderen we uw bestelling uit onze database!
Nu weet ik ook dat ze niet veel zullen toegeven ivm hun contract, maar dit is GEEN antwoord op de gestelde vraag.
Gesloten

Terug naar “Dommel”