laat maar horen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ben je niet tevreden van TVV ? je kan toch beide kaarten gebruiken of is jouw decoder daar niet voor geschikt ?hoy69 schreef:ik ga de kaart van een kennis gebruiken van NL kanaal digitaal... en mischien later naar kabel
alfadude, ik heb vandemiddag naar tvvlaanderen servicelijn gebeld hieromtrend, en die jongen aan de telefoon beweerde nochtans dat dit niet moet gebeuren. Vermits de kaart al is geactiveerd door de eerste eigenaar (ik weet het, tis eigelijk een excuus om van mensen geld uit hun zakken te kloppen ...ivm aktivatiekosten)alfadude
Elite Poster
ja, daronic...wel kortzichtig bekeken....daronic schreef:het is een hele romslomp als je uw kaart verkoopt , tenzij je van niets gebaart uw kontrakt niet opzegt en de overnemer gewoon uw abbo betaalt en uw stort het dan door naar tv vlaanderen
zo bespaart de koper de akivatie kost va, 29,50 euro
Op BBC kun je uitgebreid voetbal zien, lijkt me dat je dat ook van Spanje en Italie kunt ?Chanfan schreef:Ben van plan na mijn jaarcontract ook TV Vlaanderen op te zeggen.
Ik wil buitenlands voetbal zien en dat kan alleen bij Telenet en Primesport.
in nederland heb je veel aanbieders, ook tele2 voetbal en sport1(enkel voetbal) en eurosport, maar daar is wel concurrentie op de satteliet.Coop schreef:Op BBC kun je uitgebreid voetbal zien, lijkt me dat je dat ook van Spanje en Italie kunt ?Chanfan schreef:Ben van plan na mijn jaarcontract ook TV Vlaanderen op te zeggen.
En Nederland is ook gewoon bereikbaar.
Of zie ik iets over het hoofd ?
met de juiste sattlieten wel(en soms bijbehorende abbonnementen)Coop schreef:Op BBC kun je uitgebreid voetbal zien, lijkt me dat je dat ook van Spanje en Italie kunt ?Chanfan schreef:Ben van plan na mijn jaarcontract ook TV Vlaanderen op te zeggen.
En Nederland is ook gewoon bereikbaar.
Of zie ik iets over het hoofd ?