Jan Margot in Peeters & Pichal

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

Moet zeggen dat hoewel (volgens zijn intentie) het woord marginaal technisch correct is, maar het me toch wel in het verkeerde kelgat geschoten is. Lijkt er eerder op dat hij mensen die een ruimere limiet willen, zelf wilt marginaliseren, omdat in zijn kraam past.
Caey
Pro Member
Pro Member

tjah als je kijkt naar wat er veranderd is de laatste jaren bij belgacom (3mbit download naar 4mbit) dan heb je niet echt het gevoel dat belgacom klanten ook maar iets willen...

Het enige wat ik kreeg toen ik bij belgacom zat was iedere week een mailtje met hun wedstrijden en wat reclame om gratis foto's te laten afdrukken en mp3's te downloaden.
Maarja een mp3 laten downloaden is gewoon goedkoper dan bij iedereen een folder in de bus te steken (zoals telenet altijd doet)

Maar idd hij kan zijn woordkeuze wel iets beter kiezen, maarja 't hij is ondertussen al 52, 'op pensioen' bij belgacom (heeft lange tijd voor de eu gewerkt, wel landbouw waar ze ook gewend zijn om van een mug een gesubsidieerde koe te maken maar bon :roll: )
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Caey schreef: Maar idd hij kan zijn woordkeuze wel iets beter kiezen, maarja 't hij is ondertussen al 52, 'op pensioen' bij belgacom (heeft lange tijd voor de eu gewerkt, wel landbouw waar ze ook gewend zijn om van een mug een gesubsidieerde koe te maken maar bon :roll: )
allé ja kan dus niets goeds verwachten van een "fin de carriere boerenlul" :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”