Blue-Sky schreef:kaween schreef:Op mijn werk zitten er 4 Telenetters. Iedere maand geklaag van smalband, volumeblokken, hoge prijzen. Je had ze hier eens als pingpong balletjes moeten zien springen ivm de foutieve meldingen over Telenet's "druk de knop". Dus ze hebben er duidelijk problemen mee.
'k Ben klant bij Belgacom, hoor je mij klagen?
Heb gewoon 'n formule gekozen, welke mij 17 GB/maand toelaat, volume welk ik bijlange niet gebruik, nog nooit boven 5 GB/maand.
Dat daar nu Norton versie 2007 inzit, is meegenomen, via Windows Live Messenger heb ik ook de versie welke alle inkomende mails controleert.
Ik hoop weldra de Norton versie 2008 te ontvangen, (via download)
Ik heb volste begrip voor mensen die
tevreden zijn met de hun geboden service (jou affectie ivm NAV achterwege gelaten

) en die mensen hebben geen reden tot actie, maar ik kreeg het altijd zwaar op mijn heupen van de "altijd klagen en niks doen" houding dewelke ik in mijn onmiddelijk omgeving ervaarde. Heb dat inmiddels opgegeven, maar af en toe wordt het me toch te gortig, zoals nu onlangs met het hele Telenet verhaal.
Ik dacht toch wel dat dit duidelijk zou zijn, indien niet, bij deze dus.
Tot een dikke 6 jaar terug had ook ik meer als voldoende met 4 tot 5 gig per maand en was ook ik braaf klant bij Telenet. Door veranderde omstandigheden voldeed Telenet niet meer, en werd deze ISP bedankt voor bewezen diensten en verandert door een ISP wienst aanbod beter aansloot bij mijn veranderde noden.