Zijn er hier nog mensen die gebruik maken van de mailservers van EDPnet? Ik heb de laatste 2 weken al serieus wat problemen ondervonden. Verschillende mails zijn nooit aangekomen bij de mensen naar wie ik ze gestuurd heb.
Er zijn ook al een paar dagen geweest dat ik voortdurend dezelfde mails binnen krijg van een maand terug. Die zijn normaal al lang van de server verwijderd, maar komen steeds opnieuw binnen als ik mij inbox check. Vroeger nochtans nooit problemen gehad...
Mailproblemen
- Dave
- Pro Member
- Twitter: davefrombelgium
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik gebruik ook hun mailserver, voor zover ik weet, heb ik geen problemen ... ook heb ik de laatste weken niets speciaals gemerkt ... alles wordt verstuurd en komt binnen zoals normaal/voorheen.
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
mijn ouders hebben een PAK problemen met EDP..
adsl no connection...
snelheid heel laag enz..
effe router resetten en werkt weer..
heb mijn router er gezet die perfect werkt, zelfde probleem...
maar edpnet houdt de lippen op elkaar.. Heb gezegd dat ik ze naar dommel ga verhuizen
adsl no connection...
snelheid heel laag enz..
effe router resetten en werkt weer..
heb mijn router er gezet die perfect werkt, zelfde probleem...
maar edpnet houdt de lippen op elkaar.. Heb gezegd dat ik ze naar dommel ga verhuizen
- Mette
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ik heb ook wel al momenten gehad dat het verzenden niet direct lukte. Maar meestal lukte het de keer erna wel (dus gewoon nog eens proberen). Maar ik heb er mij ook wel al ambetant in gemaakt eigelijk.
Tja ik wacht ook af wat er gaat gebeuren, maar als het slechter wordt (en zo ziet het er toch lichtjes naar uit), kan het ook wel zijn dat ik hier ga proberen over te stappen op Dommel. De vraag is, nu iedereen naar Dommel is aan het overstappen, of het daar binnekort niet juist hetezelfde gaat zijn.
Tja ik wacht ook af wat er gaat gebeuren, maar als het slechter wordt (en zo ziet het er toch lichtjes naar uit), kan het ook wel zijn dat ik hier ga proberen over te stappen op Dommel. De vraag is, nu iedereen naar Dommel is aan het overstappen, of het daar binnekort niet juist hetezelfde gaat zijn.
-
- Elite Poster
er zijn blijkbaar wat problemen met EDPNET want er zijn een aantal klanten van hen naar belgacom terugekomen de laatste tijd.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
'k Ben benieuwd wat het gewicht is van dat "aantal klanten" tov. het aantal klanten dat van Belgacom naar EDPnet vloeit.hollebollegijs schreef:er zijn blijkbaar wat problemen met EDPNET want er zijn een aantal klanten van hen naar belgacom terugekomen de laatste tijd.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Contacteer:
Dafke , heb je er al een ticket voor geopend enz ?
Mijn ervaring is dat EDP heel correct en relatief snel reageert op problemen.
Het oplossen is niet altijd "in hun handen" (omdat er een stuk belgacom en Scarlet bijzit) maar ik krijg wel altijd prompt antwoord en feedback.
Die mail .. .tja ... ik gebruik Gmail ... EDPnet adres wordt geforward naar m'n Gmail.
Als ik dan verander van provider hoef ik daar niet teveel aan doen.
Mijn ervaring is dat EDP heel correct en relatief snel reageert op problemen.
Het oplossen is niet altijd "in hun handen" (omdat er een stuk belgacom en Scarlet bijzit) maar ik krijg wel altijd prompt antwoord en feedback.
Die mail .. .tja ... ik gebruik Gmail ... EDPnet adres wordt geforward naar m'n Gmail.
Floris Bakker for president!
-
- Elite Poster
daar zou je eens kunnen van verschieten!Toxeh schreef:'k Ben benieuwd wat het gewicht is van dat "aantal klanten" tov. het aantal klanten dat van Belgacom naar EDPnet vloeit.hollebollegijs schreef:er zijn blijkbaar wat problemen met EDPNET want er zijn een aantal klanten van hen naar belgacom terugekomen de laatste tijd.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Mensen die ontevreden zijn gaan meestal terug naar iets dat ze kennen.hollebollegijs schreef:daar zou je eens kunnen van verschieten!Toxeh schreef:'k Ben benieuwd wat het gewicht is van dat "aantal klanten" tov. het aantal klanten dat van Belgacom naar EDPnet vloeit.hollebollegijs schreef:er zijn blijkbaar wat problemen met EDPNET want er zijn een aantal klanten van hen naar belgacom terugekomen de laatste tijd.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken

-
- Elite Poster
en waar ze kunnen op vertrouwen!Goztow schreef:Mensen die ontevreden zijn gaan meestal terug naar iets dat ze kennen.hollebollegijs schreef:daar zou je eens kunnen van verschieten!Toxeh schreef:'k Ben benieuwd wat het gewicht is van dat "aantal klanten" tov. het aantal klanten dat van Belgacom naar EDPnet vloeit.hollebollegijs schreef:er zijn blijkbaar wat problemen met EDPNET want er zijn een aantal klanten van hen naar belgacom terugekomen de laatste tijd.
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Je kan GMail ook gewoon via POP3 je mail adres laten checken hé, zo doe ik dat. Labelke erop en alles is proper gesorteerd. Daarna altijd reply-en via gmail en guess what, al mijn contacten weten nu dat ze mijn gmail best gebruikencavecat schreef:Die mail .. .tja ... ik gebruik Gmail ... EDPnet adres wordt geforward naar m'n Gmail.

Oh en Hollebolle, geef eens wat cijfers zodat we echt verschieten.