EDPnet ADSL Friends

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Mantis
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 28 apr 2007, 12:54
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer
Contacteer:

Wil jij meter of peter van je vrienden worden ?
U moet eigenlijk niets meer doen dan de e-mailadressen van vrienden, waarvan u denkt dat ze geïnteresseerd zullen zijn in één van onze ADSL Max6 of ADSL Max24-abonnementen van EDPnet, invullen en wij sturen voor u een e-mail naar hen waarin we hen deze adsl-abonnementen voorstellen.
Voor elke vriend die een adsl-abonnement naar keuze bestelt, ontvangt u éénmalig een mooie korting van €25 incl. BTW op uw eigen adsl-abonnement! Of, u kiest om die €25 incl. BTW als korting aan uw vrienden te schenken. Uw keuze duidt u aan in het formulier

Best een leuke actie die inspeelt op Telenet/Belgacom anti-reclame.
Als er mensen zijn die willen overschakelen op EDPnet en graag korting ontvangen, stuur me maar een PM.
rds
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 31 dec 2005, 01:02
Locatie: Brecht

of als er mensen zijn die geen korting willen en het mij gunnen PM ook maar :lol:
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

EDPnet gaat toch z'n ADSL abos wat mogen opsmukken vooraleer ze weer aan te raden zijn. Voor 5€/maand minder heb je bij dxSolutions immers een 6Mbit lijn met nog een goeie 10GB/maand extra.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

nogChoco schreef:EDPnet gaat toch z'n ADSL abos wat mogen opsmukken vooraleer ze weer aan te raden zijn. Voor 5€/maand minder heb je bij dxSolutions immers een 6Mbit lijn met nog een goeie 10GB/maand extra.


Zelfs bij scarlet krijg je meer traffic voor minder geld...
dejean
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
Locatie: Kapelle op den Bos
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

..........ik wil wel alleen even melden dat er ook zeer tevreden EDPNET klanten zijn. Die de professionele ( = klantvriendelijk en deskundig ) ondersteuning wel waarderen. AUB niet teveel anti reclame.
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Ja maar Scarlet schijnt te s**** :P

Euh, ik ben ook tevreden bij EDPnet, maar momenteel is hun ADSL aanbod toch aan een update toe als ze willen aangeraden worden, vind ik. Je vrienden 60€ teveel laten betalen om zelf 25€ te vangen, is een beetje stout.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

denk dat ze wel reden hebben voor zo'n actie. denk dat ze klanten aan't verliezen zijn, er zijn betere alternatieven voor handen, en dan nog die snelheidsproblemen de laatste tijd
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

xenne schreef:denk dat ze wel reden hebben voor zo'n actie. denk dat ze klanten aan't verliezen zijn, er zijn betere alternatieven voor handen, en dan nog die snelheidsproblemen de laatste tijd


Je kan dan ook wel nog de vraag stellen of dit de juiste manier is om zichzelf verkocht te krijgen.

Wat scheelt er met de ooit opgehemelde isp die meestal in één adem genoemd wordt/werd met Dommel? Hopelijk worden ze nu niet het kind van de rekening. Nu laat EDPnet maar bestaan, ze geven wat kleur aan het ISP landschap.

Inderdaad hun aanbod zou mogen aangepast worden, Scarlet heeft toch ook al een aanpassing gedaan?
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

Zambo schreef:Wat scheelt er met de ooit opgehemelde isp die meestal in één adem genoemd wordt/werd met Dommel?


Scheelt er dan wel zoveel mee voor de meerderheid van de EDPnet gebruikers ? Ik merk natuurlijk wel dat er op dit forum klachten zijn ivm hun snelheid, maar in mijn geval zit ik meestal boven de 4 Mbit/s download en 500 kbit/s upload effectief (met een 6M/640k profiel).

Toegegeven, in de vooravond daalt de download soms tot 2 Mbit/s (de upload blijft constant), maar zou ik het niet gemeten hebben naar aanleiding van de posts hier, dan zou ik het niet eens gemerkt hebben (hoewel ik toch wel vrij veel GBs per maand verzet).

Waar EDPnet bij mij punten scoort is vooral met hun vriendelijke en professionele helpdesk en met het feit dat ik bij wijze van spreken nog geen minuut zonder internet gezeten heb. Ik ben dus nog steeds een tevreden klant.
Mantis
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 28 apr 2007, 12:54
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer
Contacteer:

Uiteraard hoor je de mensen die geen problemen hebben ver nooit. En al gauw wordt dan veralgemeend.
Hier (regio Dendermonde) heb ik nooit last van snelheidsverminderingen en ik haal gemiddeld rond de 630kb/s.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Jan_B schreef:
Zambo schreef:Wat scheelt er met de ooit opgehemelde isp die meestal in één adem genoemd wordt/werd met Dommel?


Scheelt er dan wel zoveel mee voor de meerderheid van de EDPnet gebruikers ? Ik merk natuurlijk wel dat er op dit forum klachten zijn ivm hun snelheid, maar in mijn geval zit ik meestal boven de 4 Mbit/s download en 500 kbit/s upload effectief (met een 6M/640k profiel).

Toegegeven, in de vooravond daalt de download soms tot 2 Mbit/s (de upload blijft constant), maar zou ik het niet gemeten hebben naar aanleiding van de posts hier, dan zou ik het niet eens gemerkt hebben (hoewel ik toch wel vrij veel GBs per maand verzet).

Waar EDPnet bij mij punten scoort is vooral met hun vriendelijke en professionele helpdesk en met het feit dat ik bij wijze van spreken nog geen minuut zonder internet gezeten heb. Ik ben dus nog steeds een tevreden klant.


Dan zijn ze toch goed bezig, sorry.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Zambo schreef:
xenne schreef:denk dat ze wel reden hebben voor zo'n actie. denk dat ze klanten aan't verliezen zijn, er zijn betere alternatieven voor handen, en dan nog die snelheidsproblemen de laatste tijd


Je kan dan ook wel nog de vraag stellen of dit de juiste manier is om zichzelf verkocht te krijgen.

Wat scheelt er met de ooit opgehemelde isp die meestal in één adem genoemd wordt/werd met Dommel? Hopelijk worden ze nu niet het kind van de rekening. Nu laat EDPnet maar bestaan, ze geven wat kleur aan het ISP landschap.

Inderdaad hun aanbod zou mogen aangepast worden, Scarlet heeft toch ook al een aanpassing gedaan?

Ongeveer 1,5-2 jaar geleden was het allemaal edpnet dat de klok sloeg. Toen ben ik ook op hun overgeschakeld voor een jaartje (nu ben ik terug bij BGC).

Ik moet zeggen: helpdesk was indd goed maar ook ik had begin dit jaar al snelheidsproblemen en heb zelfs enkele dagen zonder net gezeten (gelukkig heeft mijn buurman een onbeveiligde wireless).

Om over de administratieve problemen die ik gehad heb om er weg te geraken nog niet te spreken... Echt wel jammer want ik was bereid een hele hoop mensen edpnet aan te raden, waar ik daarna dan maar van afgezien heb.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
woutervhb
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 04 jan 2008, 22:11
Locatie: Leuven
Contacteer:

Is de (eenmalige) "EDPnet Friends"-korting cumuleerbaar met de (maandelijkse) Test-Aankoop-korting?

Ik ben nl ook TA klant, en ben van plan binnenkort een EDPnet-abo te nemen voor m'n nieuwe huis.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”