In reactie op wat ik zei:
Het is niet omdat ditCh & ik dezelfde mening hebben aangaande U ketter, dat wij daarom vrienden zijn. Al eens bedacht dat de oorzaak van onze gelijkgestemde snaren voornamelijk bij u gedrag te zoeken is? Knokploegen dreigen te sturen is zelden iets dat vrienden maakt hoor. Maar, die logica zal U ontglipt zijn?
Kreeg ik onderstaande privéboodschap van 'Ketter':
Goendi ik vraag het nogmaals , laat me zien waar ik dit ooit hier geschreven hebt. Als je het me NIET kan laten zien doe ik je een proces aan wegens laster.En begin nu je bericht maar aan te passen maar dat zal te laat zijn want de bewijzen zijn er toch al.Je weet ondertussen dat ik NIET moet werken en je mag er gerust van zijn dat ik meer € zal hebben dan jou om tot het einde te gaan. Laughing
Even voor de duidelijkheid Ketter, dit poste jij op zondag 13 mei 2007, om 00.24:
En goendi jij bent niet meer dan een meeloperke van ditCh want ik heb de indruk dat als er ergens iets gezegt word dat je hem ter hulp moet komen omdat hij zich anders alleen moet verdedigen en dat nog niet kan.
En waarom zou Dommel me een andere modem moeten aanraden??Ik heb toch zelf deze modem gekocht.Goendi maar ik verzeker U dat je me ooit nog tegen het lijf gaat lopen en dat je me nooit zal vergeten. Wink
Blij dat ik duidelijkheid kon scheppen. Terzijde, laster is een strafprocedure. Het vereist een vooronderzoek, en wordt geleid door een onderzoeksrechter. Wees er gerust van dat als (en ik zeg als, want het is als burger U goed recht te doen en laten wat je wil binnen de grenzen van de wet, net zoals het mijn grondwettelijk recht is een mening te hebben) die strafklacht geseponeerd wordt, ik u zal laten vervolgen voor roekeloos beding, en een navenante schadevergoeding eisen. Wetende dat U over voldoende liquide middelen beschikt, zal dit geen probleem vormen.
Wat minder interessant is, is dat roekeloos beding strafbaar is, en dat geldt evengoed voor dreigementen en pesterijen. Waar ik mijn mening geef, probeer jij de jouwe af te dwingen op een totaal ongepaste manier. Weet goed dat ik die absoluut niet zal slikken! Het wordt misschien tijd dat U volwassen wordt, en leert accepteren dat niet iedereen U even leuk vind.