Adsl2fit upload van 512 naar 128 kbits! EN DOWNLOAD van 4096

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Gesloten
StijnVerschelde

Beste,
Is dit normaal? Ik draai nu al 2 dagen een webradio, eerst stond ik op 512 kbyte upload, raad eens wat ze vandaag deden, de upload is nu nog slechts 128 kbyte! Ik betaal niet voor 512 maar wel voor 256!Volgens mij is dit ofwel een bewuste zet van hen of een fout! Indien zo wens ik zo snel mogelijk terug op 256 gezet te worden, die webradio is trouwens al gestopt (was slechts een testje).Zetten ze mij niet terug op 256 dan meld ik dit aan testaankoop!DIt is namelijk contractsbreuk! ONBEPERKT IS ONBEPERKT of niet soms ;) Hiervoor zou ik geen enkel slecht woord over hen hebben maar dit is toch echt onaanvaardbaar! Echt nu ben ik echt een beetjen boos :p EN ONTGOOCHELD! Hebben er nog mensen hiervan last?!Alsook is men download welke altijd 4096 was en STABIEL! Verlaagd naar 3360! WAT gebeurt er hier! :twisted:

Mvg,

Stijn
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

ik geloof dat jij om (per ongeluk?) op een dslam van 3.3Mbps bent gezet. jou snelheden komen daar toch mee overeen.
Stijn

Echt dat ze dat dan maar snel veranderen want hier betaal ik niet voor, ik zat op een Scarlet dslam en had geen enkel probleem op die dslam.
Ik vraag me dusook af waarom ze dit doen, volgens mij is het enkel omwille van die webradio.

Mvg,

Stijn
NuKeM
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 261 keer

Heb je met je probleem al eens naar A2F zelf gemailed/gebeld?
NuKeM
metal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

idd ge moogt nog tevreden zijn en zeker met uwe download want wij zitten met vele maar op 10-20 kb/sec download he. denk daar ook ma is aan he
vscomp (stijn)

ik ben op de hoogte van de problemen ik heb er zelf last van , ik Synch aan 3360 ipv 4096 en aan 128 ipv 512. Ik download ook onder de 20kbs.
Maar het is toch niet normaal dat ik dus van 4096 naar 3360 Ga en van 512 naar 128... . Dit is dus echt zeer toevallig dat dit net vandaag is op de dag waarop ik een webradio heb....
Gesloten

Terug naar “ADSL2FIT”