beste mensen,
Ik ben reeds een tijd van plan om over te stappen naar een dommel,
maar nu is mijn vraag, als ik mij registreer bij dommel, komt er dan
een contract naar mij thuis of moet ik dit vanop de website afdrukken
en opsturen? Zo ja, komt er dan eender welk document van dommel (facturen,
gegevens, enz..) bij mij in de brievenbus? of gaat dit allemaal via email?
Alvast hartelijk dank!!!
Vraagje Dommel
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
alles gaat online bij dommel en kan je indien gewenst ophalen op pdf en dan zelf afdrukken , maar dta moet niet
Na aanvraag goedgekeurd sturen ze je het 7/8 pagina contract in pdf en dat moet je afdrukken , ondertekenen en terugsturen via post of fax
Na aanvraag goedgekeurd sturen ze je het 7/8 pagina contract in pdf en dat moet je afdrukken , ondertekenen en terugsturen via post of fax
Alles gaat via email en online documenten. Eens je geregistreerd bent ontvang je een email met alle gegevens en een link waar je het document kan afprinten. Het makkelijkste is dit in te vullen en te faxen naar hen (is ook het snelste)
Daarna krijg je toegang tot het crm panel en zul je je eerste proforma factuur moeten betalen vooraleer ze je zullen activeren.
Groeten
Daarna krijg je toegang tot het crm panel en zul je je eerste proforma factuur moeten betalen vooraleer ze je zullen activeren.
Groeten
Alles gaat via email, je krijgt een contract in pdf formaat dat je moet afdrukken, tekenen en daarna terug mailen/faxen of posten. Je krijgt elke maand een mail met het te betalen bedrag en de bankreferentie, in je crm panel kan je het factuur afdrukken.
GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
Ok, bedankt voor het snelle antwoord jongens.
ik vind het wel een beetje raar dat er geen enkel document naar mij thuis wordt verzonden..
Dus in principe kan mijn minderjarige zoon of dochter een aansluiting
registreren zonder ik hier weet van heb??
Alleszinds, ik stap over van telenet naar dommel.
ik vind het wel een beetje raar dat er geen enkel document naar mij thuis wordt verzonden..
Dus in principe kan mijn minderjarige zoon of dochter een aansluiting
registreren zonder ik hier weet van heb??
Alleszinds, ik stap over van telenet naar dommel.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 6 keer
Misschien een interessant topic voor de Forumadvocaat, maar daar een handtekening van een minderjarige geen rechtswaarde heeft, is het contract ook niet rechtsgeldig en zo verbroken denk ik.meltens schreef:... Dus in principe kan mijn minderjarige zoon of dochter een aansluiting registreren zonder ik hier weet van heb??
Dan nog je zoon/dochter vervolgen wegens schriftvervalsing.