Massaal overschakelen en opzeggen zou ik zeggen ...

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
eco racer
Plus Member
Plus Member

ik heb de klachtendienst van het BIPT ook gemaild van deze kabelmaffiapraktijken en het Belgacomkartel :twisted:

movieke/tutorial maken en online zetten, hoe vul ik mijn opzegformulier in e.t.c. :wink:

die rotzakken, zeggen zoals het is, van Telenet @ mechelen durven dan nog een mailke naar mij sturen, waarin ze maar lullen over het feit dat ze de klanten hun mening wel waarderen ... blablabla

Bye Bye Telenet :lol:

Ik ga naar EDPnet [die 6.85 euro per maand voor BGC Discovery line ten spijt]

Gedaan met lullen en zakken vullen! :wink:

feit is dat je de telenetkabel kan doorknippen langs de buitenmuur en dat het geldwolven zijn ... :-D

PROTESTMARS BIJ TELENET
MET DE PERS ERBIJ
VTM MAG THUIS BLIJVEN ...
Bijlagen

[De extensie swf is uitgeschakeld en kan niet langer worden weergegeven.]

gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik snap de bedoeling van dit topic niet echt... maarja. Of mensen al dan niet willen overstappen is hun zaak. Liefst heb ik telenet en belgacom vrij groot. Dan kunnen kleine vissen in de zee (dommel, edpnet, e-leven...) ook blijven leven.
eco racer
Plus Member
Plus Member

als de moderator het even zou willen verplaatsen ...
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Contacteer:

Vergis ik me nu, of staat er in elk van jouw topics een flash bestand? Die flash dingen beginnen me op mijn heupen te werken :p
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Goendi schreef:Vergis ik me nu, of staat er in elk van jouw topics een flash bestand? Die flash dingen beginnen me op mijn heupen te werken :p
En bovenal doen ze nog niks?

Een gefrustreerde wannabee Flash "developer" zeker? :-D
Rudolfke
Starter Plus
Starter Plus

Dat heb ik dus vorige vrijdag gedaan, een opzegbrief aangetekend gestuurd naar Telenet.
Heb dus nog tot 5 februari 2008 een Turbo-abbo, of Telenet moet me vroeger afsluiten.
Wik en weeg voor jezelf of je nog bij Telenet wil blijven.
Als een heleboel klanten willen opstappen, zal Telenet misschien wel twee keer nadenken(=financieel verlies)
Indien men meer vertrekkende klanten , dan nieuwe aanwerft, kan/zal een bedrijf iets veranderen.
CEO's kijken enkel naar raporten met cijfers en grafieken , zijn deze in het rood, schiet een bedrijf dat de markt volgt en luistert naar zijn klanten , wel wakker.
Ik denk ook als velen bellen naar helpdesk telenet, en de klant wordt vertelt dat deze 1 of meerdere gratis maanden krijgt, zullen velen plooien en nog steeds bij de provider blijven, in plaats van het been stijf te houden.
Vlaamse onafhankelijkheid, TiK, UserBase, Belgie.fm
Tele2AllIn 4Mb Unlimited
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ach... Als alle mensen die een hogere datalimiet willen van hun provider bij Telenet opstappen, hebben ze ginder steeds meer en meer gelijk met hun "90% van onze klanten heeft geen behoefte aan meer".
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

KaiZas schreef:Ach... Als alle mensen die een hogere datalimiet willen van hun provider bij Telenet opstappen, hebben ze ginder steeds meer en meer gelijk met hun "90% van onze klanten heeft geen behoefte aan meer".
bij Telenet blijven om de procenten te verbeteren lijkt mij niet echt een goede motivatie ;)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Hoog tijd dus om een programma te schrijven dat iedere maand automatisch je volume tot de laatste byte verbruikt, en dit massaal verspreiden (vooral bij mensen die nu amper 1 a 2 GB per maand verbruiken).

We zullen dan nog eens praten met TN... en kijken of ze liever 5% hebben die wat meer gebruikt, dan een veel groter percentage dat iedere maand alles opgebruikt.

Dit zal veel meer druk zetten op TN dan de Dag van de Download !
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Zou nog kunnen werken ook, als de Telemeter iets of wat betrouwbaar zou zijn :p
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

r2504 schreef:Hoog tijd dus om een programma te schrijven dat iedere maand automatisch je volume tot de laatste byte verbruikt, en dit massaal verspreiden (vooral bij mensen die nu amper 1 a 2 GB per maand verbruiken).
Dat vind ik nog een leuke. Als we nu eens bij al die mensen Joost laten draaien de hele dag ... ;)
Koelreuteria
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 6 keer

eco racer schreef:..... VTM MAG THUIS BLIJVEN ...
Aha... We hebben te maken met een meerwaarde zoeker. :judge:
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”