Het grote Cityconnect topic - Deel1

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Freakazoid
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 aug 2005, 22:14

Dus zo lang het een nieuw product is, mogen ze de klant voor de gek houden.
Als ik iets koop en er staat niet bij dat het onafgewerkt is, dan verwacht ik dat het werkt.

Mijn probleem is dat ze er niet over communiceren.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

Volgende week zullen de aansluitingen wel beginnen.
In het weekend kunnen ze dat moeilijk doen en die paar dagen meer zal je ook wel overleven.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

hellsnake schreef:Volgende week zullen de aansluitingen wel beginnen.
In het weekend kunnen ze dat moeilijk doen en die paar dagen meer zal je ook wel overleven.


Het is toch al zondag vandaag, dus laat ons alles op alles zetten voor volgende week. :wink:
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

En .... wie zal de eerste op het forum zijn ???
Heb mijn vader ook ingeschreven (die valt wel binnen de regio, ik zelf jammer genoeg nog niet).
Heb een vraagje : het pro forma factuur is reeds betaald, en ook de domiciliering is reeds opgestuurd, maar halen ze nu reeds elke maand een bedrag af, of begint dat pas zodra de lijn geactiveerd is ?
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

dietervanb schreef:En .... wie zal de eerste op het forum zijn ???
Heb mijn vader ook ingeschreven (die valt wel binnen de regio, ik zelf jammer genoeg nog niet).
Heb een vraagje : het pro forma factuur is reeds betaald, en ook de domiciliering is reeds opgestuurd, maar halen ze nu reeds elke maand een bedrag af, of begint dat pas zodra de lijn geactiveerd is ?


We zullen elkaar wel op de hoogte houden,spannend afwachten nu. :wink:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Ik heb net even gebeld.

Ze zijn de testen aan het afronden, de eerste orders zouden deze week de deur uitgaan. Voor het einde van het jaar zouden de eerste gebruikers online moeten zijn.

Ben benieuwd ...
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Mja, ze hadden dit beter direct gecommuniceerd met hun klanten
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

ljd schreef:Mja, ze hadden dit beter direct gecommuniceerd met hun klanten


Volledig mee akkoord , ik heb in ieder geval gisteren een ticket aangemaakt, communicatie is precies hun sterkste kant niet, zolang de 'kwaliteit ' van het product maar goed is . :wink:
Freakazoid
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 aug 2005, 22:14

ditCh schreef:Ik heb net even gebeld.

Ze zijn de testen aan het afronden, de eerste orders zouden deze week de deur uitgaan. Voor het einde van het jaar zouden de eerste gebruikers online moeten zijn.

Ben benieuwd ...


Dat is veel "zouden" :-)
AeroFury
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 10 nov 2006, 22:27

Ik zit op 2654m van de centrale en kan in theorie zo'n 10-12Mbps profiel halen bij ADSL2+, maar hoeveel zal dit bedragen bij VDSL2?

VDSL2 zou beschikbaar moeten zijn Lente 2008 aan een kostprijs van rond de €60 heb ik gelezen?
Ik ben nu aan het twijfelen of ik zou wachten op VDSL2 of de cityconnect formule van ADSL2+ zal aanschaffen wanneer deze in Kortrijk beschikbaar wordt. (iemand een idee wanneer?)
Overschakelen op ADSL2+ en dan meteen overschakelen op VDSL2 is een beetje geld wegsmijten vind ik aangezien je met die dure aansluitingskosten zit. En hang je ook niet een jaar vast aan je contract van dommel?
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Freakazoid schreef:
ditCh schreef:Ik heb net even gebeld.

Ze zijn de testen aan het afronden, de eerste orders zouden deze week de deur uitgaan. Voor het einde van het jaar zouden de eerste gebruikers online moeten zijn.

Ben benieuwd ...


Dat is veel "zouden" :-)


Ondertussen zijn we dinsdag en nog STEEDS geen nieuws . :|
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

fieldoxide schreef:Ondertussen zijn we dinsdag en nog STEEDS geen nieuws . :|


Hier ook nog niets ... ook geen update in mijn controlpanel.

Status: pending
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

ditCh schreef:
fieldoxide schreef:Ondertussen zijn we dinsdag en nog STEEDS geen nieuws . :|


Hier ook nog niets ... ook geen update in mijn controlpanel.

Status: pending


Het mag wel gaan komen vind ik.
Op mijn ticket ook nog geen antwoord gekregen .
Ik hoop echt dat ze deze week opleveren . :cry:
Gebruikersavatar
Epo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 21 nov 2007, 00:12

Ik heb ook een mail gestuurd om wat verduidelijking, en daarop een ticket gekregen. Ik heb een paar dagen geleden de fax van het contract doorgefaxt naar hen en confirmatie daarover gevraagd.

Nu bedenk ik wel dat zelfs als ze mijn internet activeren, ik er niets mee kan doen: ik heb namelijk nog geen modem ontvangen. Ik heb de modem van Dommel besteld (59EUR), wanneer sturen ze die op? De proforma factuur heb ik uiteraard snel betaald, en nu zijn dus ook de contracten in orde. Wanneer dus?
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Tsss :) Vanaf 15/12/2007 kunnen zij beginnen met aansluiten... Hou er rekening mee da er geen 3 aansluitingen zijn, maar dat het er vermoedelijk vele honderden zijn die ze moeten verwerken (er zal wel sprake zijn van een toeloop ;) ).

Interessant zou ik het wel vinden om te weten van waar die toeloop dan zou komen :) Eigen klanten, of gewezen UPC klanten? :)
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

Goendi schreef:Tsss :) Vanaf 15/12/2007 kunnen zij beginnen met aansluiten... Hou er rekening mee da er geen 3 aansluitingen zijn, maar dat het er vermoedelijk vele honderden zijn die ze moeten verwerken (er zal wel sprake zijn van een toeloop ;) ).

Interessant zou ik het wel vinden om te weten van waar die toeloop dan zou komen :) Eigen klanten, of gewezen UPC klanten? :)

Eigen klanten kunnen nog niet bestellen denk ik, iemand had dit geprobeerd en kreeg een bericht dat bestaanden klanten maar vanaf januari konden bestellen. Iedereen die "nieuw" is en dus hoogstwaarschijnlijk van upc komt, wordt eerst aangesloten.
tarzan1990
Plus Member
Plus Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 07 aug 2005, 19:07
Contacteer:

Goendi schreef:Tsss :) Vanaf 15/12/2007 kunnen zij beginnen met aansluiten... Hou er rekening mee da er geen 3 aansluitingen zijn, maar dat het er vermoedelijk vele honderden zijn die ze moeten verwerken (er zal wel sprake zijn van een toeloop ;) ).

Interessant zou ik het wel vinden om te weten van waar die toeloop dan zou komen :) Eigen klanten, of gewezen UPC klanten? :)


Eigen klanten blijven voorlopig nog in de kou staan daarop is dommel hetzelfde als telenet; Alle middeltjes zijn goed om nieuwe klanten te lokken maar de bestaande houden , ik bedoel toch tenminste op gelijke voet stellen , dat gaat niet.

Bestaande klanten kunnen in het eerste kwartaal 2008 bestellen ,zal 2 of 3 de zijn zeker :roll: :roll: :roll:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Goendi schreef:Interessant zou ik het wel vinden om te weten van waar die toeloop dan zou komen :) Eigen klanten, of gewezen UPC klanten? :)


First come, first served heeft men mij wijsgemaakt bij Dommel aan de telefoon. Ik neem aan dat ik door op 15 nov te bestellen wel bij de eerste behoord.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

tarzan1990 schreef:Eigen klanten blijven voorlopig nog in de kou staan daarop is dommel hetzelfde als telenet; Alle middeltjes zijn goed om nieuwe klanten te lokken maar de bestaande houden , ik bedoel toch tenminste op gelijke voet stellen , dat gaat niet.

Bestaande klanten kunnen in het eerste kwartaal 2008 bestellen ,zal 2 of 3 de zijn zeker :roll: :roll: :roll:


Je gaat wel heel kort door de bocht. Terwijl Dommel gestaag zijn limieten serieus verhoogd heeft heeft Telenet niks gedaan voor zijn bestaande klanten. Maar als je het dan toch zo erg vindt, stap gerust over naar een andere provider hé.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

tarzan1990 schreef:Eigen klanten blijven voorlopig nog in de kou staan daarop is dommel hetzelfde als telenet; Alle middeltjes zijn goed om nieuwe klanten te lokken maar de bestaande houden , ik bedoel toch tenminste op gelijke voet stellen , dat gaat niet.

Bestaande klanten kunnen in het eerste kwartaal 2008 bestellen ,zal 2 of 3 de zijn zeker :roll: :roll: :roll:


Tarzan je hebt toch niet teveel gedronken zeker ?

Denk eerst ff na voordat je onzin verteld. :puke: :smash2:
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

tarzan1990 schreef:
Goendi schreef:Tsss :) Vanaf 15/12/2007 kunnen zij beginnen met aansluiten... Hou er rekening mee da er geen 3 aansluitingen zijn, maar dat het er vermoedelijk vele honderden zijn die ze moeten verwerken (er zal wel sprake zijn van een toeloop ;) ).

Interessant zou ik het wel vinden om te weten van waar die toeloop dan zou komen :) Eigen klanten, of gewezen UPC klanten? :)


Eigen klanten blijven voorlopig nog in de kou staan daarop is dommel hetzelfde als telenet; Alle middeltjes zijn goed om nieuwe klanten te lokken maar de bestaande houden , ik bedoel toch tenminste op gelijke voet stellen , dat gaat niet.

Bestaande klanten kunnen in het eerste kwartaal 2008 bestellen ,zal 2 of 3 de zijn zeker :roll: :roll: :roll:


Zou je niet beter terug naar TN of Bgc gaan?

Dommel heeft ons al 50gig extra geven, Mediumband, geen upload die wordt meegeteld.
baxxie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 dec 2007, 12:58

ik vraag het mij eigenlijk ook wel af, wanneer ontvang ik die modem van dommel? Zijn er al mensen die die ontvangen hebben?

K heb ook schrik dat ik binnenkort internet ga betalen en nog geen modem heb.

we mogen idd niet klagen met zo een vet abbonement, maar ze mogen toch wel iets aan hun communicatie doen.
Als je hen 150€ op voorhand stort, verwacht je tenminste dat je op de hoogte wordt gehouden over wat er nu allemaal gebeurd.
Het is niet serieus dat ze iedereen naar een 070-nr laten bellen terwijl 1 simpele mail om de week al zoveel zou verhelpen. Die helpdesk heeft mij (en vele anderen) al 10€ gekost.

van de andere kant... erg bedankt mensen op dit forum, om mij op de hoogte te houden.
Freakazoid
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 aug 2005, 22:14

Je krijgt op dit forum nogal snel reactie als je wat verkeerd zegt over dommel. Omdat het beter is dan tn/bgc betekent dit niet da ze perfect zijn! Sommigen zijn verblind door de iets hogere limiet dat ze niet meer kritisch zijn over de andere aspecten van deze provider.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

fieldoxide schreef:
ditCh schreef:
fieldoxide schreef:Ondertussen zijn we dinsdag en nog STEEDS geen nieuws . :|


Hier ook nog niets ... ook geen update in mijn controlpanel.

Status: pending


Het mag wel gaan komen vind ik.
Op mijn ticket ook nog geen antwoord gekregen .
Ik hoop echt dat ze deze week opleveren . :cry:


Lap,
weer een dag voorbij,weer een dag van niks of nada communicatie of oplevering abonnement,bedankt dommel!
Ik begin al spijt te krijgen dat ik reeds de 15 de november besteld heb. :evil:
Gebruikersavatar
Zerror
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 29 mar 2005, 13:35
Locatie: Herent

Even iets anders.

Dezelfde modem als Dommel aanbiedt, zou goedkoper (ik dacht 45 euro) te vinden zijn in Belgacom winkels.
Zou nog wel nieuwe/andere firmware dan opmoeten voor +m, maar die zou op Alcatel site terug te vinden zijn.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Het zijn meestal de nieuwelingen die zich de overstap beklagen wegens reden A en B in het begin, maar eens het in orde is vergeten ze dat allemaal en posten ze nooit meer (buiten een paar uitzonderingen na :p).

STOP BITCHING AND BE PATIENT. Anders pak je je gerief elders, as simple as that.
Gebruikersavatar
Zerror
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 29 mar 2005, 13:35
Locatie: Herent

Dommel zou toch wel op z'n minst moeite mogen doen voor een verklarend mailtje.
Ze moeten toch inzien dat dit sowieso geen goede reclame is.
Freakazoid
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 aug 2005, 22:14

broli schreef:Het zijn meestal de nieuwelingen die zich de overstap beklagen wegens reden A en B in het begin, maar eens het in orde is vergeten ze dat allemaal en posten ze nooit meer (buiten een paar uitzonderingen na :p).

STOP BITCHING AND BE PATIENT. Anders pak je je gerief elders, as simple as that.


Toch normaal dat mensen hun frustraties willen delen. Als echte die-hard heb jij vast wel al gezien dat hier bijna niks anders wordt gedaan op dit forum.

Als je het niet wilt lezen dan pak je gewoon zelf je gerief.
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Freakazoid schreef:Toch normaal dat mensen hun frustraties willen delen. Als echte die-hard heb jij vast wel al gezien dat hier bijna niks anders wordt gedaan op dit forum.

Als je het niet wilt lezen dan pak je gewoon zelf je gerief.

broli heeft gelijk. het is "nieuwe" techniek en ge zit bij de eerste opleveringen, dan is er altijd wel wat vertraging om dan nog maar te zwijgen over de kinderziektes. stop met klagen en pak een netconnect of vdsl boost van bgc.
dommel is allerminst perfect, ze zijn traag bij tickets (of antwoorden niet) en soms zijn er al eens problemen.

eens zeggen van "het is er nog niet" en pas posten als het er wel is.. ok
maar niet elk uur bij wijze van spreke :roll:

(ik heb 2 weken op mijnen brol moeten wachten, en via de forum search zult ge 0 threads daarover vinden ^^)
Afbeelding
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

Early adopters zijn een ras apart hé.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Burny schreef:Early adopters zijn een ras apart hé.


Dat zijn geen early adopters... dat zijn gewoon mensen die nooit tevreden zullen zijn.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Idd. Die mensen zitten met 100-en opleveringen, nieuw materiaal dat uitvoerig getest diende te worden en hebben nog hun 'gewone' bezigheden zoals klantenondersteuning en dergelijke (de aansluitingen die er al zijn betalen nu eenmaal hun inkomen!), en zelfs dan zijn er paar onbenullen die 4 dagen na datum al een 'verklarend mailtje' willen... Er stond niet 'opgeleverd OP 15/12', er stond: 'opleveringen VANAF 15/12'. Jullie zitten de ganse dag thuis voor je modem te kijken naar dat lampje of zo dat de frustratie zo tergend groot wordt? Stelletje verwende snotapen.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Goendi schreef:Idd. Die mensen zitten met 100-en opleveringen, nieuw materiaal dat uitvoerig getest diende te worden en hebben nog hun 'gewone' bezigheden zoals klantenondersteuning en dergelijke (de aansluitingen die er al zijn betalen nu eenmaal hun inkomen!), en zelfs dan zijn er paar onbenullen die 4 dagen na datum al een 'verklarend mailtje' willen... Er stond niet 'opgeleverd OP 15/12', er stond: 'opleveringen VANAF 15/12'. Jullie zitten de ganse dag thuis voor je modem te kijken naar dat lampje of zo dat de frustratie zo tergend groot wordt? Stelletje verwende snotapen.



:funny: :funny:


Daar is je vriend ditCh deze keer dan toch ook bij. :lol: :lol:
tarzan1990
Plus Member
Plus Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 07 aug 2005, 19:07
Contacteer:

ljd schreef:
tarzan1990 schreef:
Goendi schreef:Tsss :) Vanaf 15/12/2007 kunnen zij beginnen met aansluiten... Hou er rekening mee da er geen 3 aansluitingen zijn, maar dat het er vermoedelijk vele honderden zijn die ze moeten verwerken (er zal wel sprake zijn van een toeloop ;) ).

Interessant zou ik het wel vinden om te weten van waar die toeloop dan zou komen :) Eigen klanten, of gewezen UPC klanten? :)


Eigen klanten blijven voorlopig nog in de kou staan daarop is dommel hetzelfde als telenet; Alle middeltjes zijn goed om nieuwe klanten te lokken maar de bestaande houden , ik bedoel toch tenminste op gelijke voet stellen , dat gaat niet.

Bestaande klanten kunnen in het eerste kwartaal 2008 bestellen ,zal 2 of 3 de zijn zeker :roll: :roll: :roll:


Zou je niet beter terug naar TN of Bgc gaan?

Dommel heeft ons al 50gig extra geven, Mediumband, geen upload die wordt meegeteld.


Ik ben heel tevreden over het produkt netconnect maar zijt nu eerlijk als je cityconnect KAN hebben zal je het toch ook nemen of willen??? Ik had het ALLEEN over het uitsluiten van de bestaande klanten voor hun nieuw produkt in Leuven. Geen slecht woord over de rest.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Goendi schreef:Idd. Die mensen zitten met 100-en opleveringen, nieuw materiaal dat uitvoerig getest diende te worden en hebben nog hun 'gewone' bezigheden zoals klantenondersteuning en dergelijke (de aansluitingen die er al zijn betalen nu eenmaal hun inkomen!), en zelfs dan zijn er paar onbenullen die 4 dagen na datum al een 'verklarend mailtje' willen... Er stond niet 'opgeleverd OP 15/12', er stond: 'opleveringen VANAF 15/12'. Jullie zitten de ganse dag thuis voor je modem te kijken naar dat lampje of zo dat de frustratie zo tergend groot wordt? Stelletje verwende snotapen.


Ik zit niet thuis ... maar het minste wat men kan doen is mij toch op de hoogte houden niet ? Eerst komen ze af van we kunnen pas opleveren vanaf 15/12 ... en nu zijn ze nog steeds niet bezig met opleveren ...
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

ketter schreef:
Daar is je vriend ditCh deze keer dan toch ook bij. :lol: :lol:


Waar moeide u nu weer mee ? Ik ken Goendi niet en hij is al evenmin mijn vriend ...
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ditCh schreef:
ketter schreef:
Daar is je vriend ditCh deze keer dan toch ook bij. :lol: :lol:


Waar moeide u nu weer mee ? Ik ken Goendi niet en hij is al evenmin mijn vriend ...


:offtopic: :lol2:

Het is al meermaals bewezen dat hij je BESTE vriend is. :lol:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

ketter schreef:Het is al meermaals bewezen dat hij je BESTE vriend is. :lol:


*sigh* Een echte toegevoegde waarde ben jij ook niet voor het forum he ...
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Kwestie van tijd dat jullie elkaar weer begonnen te flamen.
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

ditCh schreef:
ketter schreef:
Daar is je vriend ditCh deze keer dan toch ook bij. :lol: :lol:


Waar moeide u nu weer mee ? Ik ken Goendi niet en hij is al evenmin mijn vriend ...


Ik dacht dat jullie samenwoonden pc langs elkaar hadden staan, met elkaar msn'en en op dit forum zaten ?
En snachts maakten jullie ook een connectie, maar dan met elkaar.
Zijn jullie dan uiteen nu ? komt het nog ooit goed ? :-D
Gesloten

Terug naar “Dommel”