Navulsets HP inktcartridge

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Hallo,

Mijn vriendin is opnieuw gaan studeren en sindsdien jaagt ze de inktcartridges van mijn HP PSC1219 er tegen een razendsnel tempo erdoor.

Daarom had ik de volgende vragen :

1. Heeft er iemand ervaring met navulsets voor de HP 56 cartridges ? Lukt dat goed of is dat één grote knoeiboel ?
2. Weet er iemand een goed adres om die dingen online te kopen (levering in België) ?


Alvast bedankt !

Uzzi
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ja, gewoon kopen ind e winkel. Ik heb die ook, die kun je kopen in de Delhaize of in een computerwinkel. Die cartridges zijn met meerdere deskjets compatibel.

Dat lukt goed, gewoon inktset eruit halen. De lege inktjets kun je deponeren in het zakje dat je erbij krijgt. Dat stuur je dan gratis op naar HP.
Gebruikersavatar
Marcske
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 27 feb 2007, 21:01
Locatie: Peer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik bestel ze online bij www.powerprint.nl. Dit zijn wel namaak patronen (nieuw)maar geen hervulde voor mijn BROTHER dcp-330c.
Ik ben hier zeer tevreden van ,zowel van kwaliteit als leveringen.
Zelf hervullen is een knoeiboel en kan toch maar maximaal 2 of 3 keer als je een inktpatroon met printkop ingebouwd hebt.
Laatst gewijzigd door Marcske 14 dec 2007, 22:53, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ik heb ooit mijn patronen laten hervullen bij Mister Minit en ik had de indruk dat ze maar 2/3e vol waren en dan ook nog sneller leeg gingen. Nooit meer!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Weet bovendien dat nagemaakte of nagemaakte HP-cardridges illegaal zijn.
HP heeft patenten en voorwaarden op die dingen, en namaken of zelfs maar bijvullen is schending van die bepaalde voorwaarden.
cavecat
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 05 jan 2004, 18:19
Locatie: Eiverbeu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

En je inkt kan nooit 100% dezelfde samenstelling hebben.

Daardoor kan het dat ofwel de nozzles verstopt raken of dat de droogtijd veel langer/korter is of dat ze gewoon lekken in je printer.

Als je echt veel print (Zwart-Wit) kan het goedkoper uitkomen van even een kleine laserprinter aan te kopen.
De prijs/pagina ligt daar veel lager.
Floris Bakker for president!
Gebruikersavatar
Coolrunner
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 19 aug 2006, 20:42

kheb zelf een Canon IP4000 en dit al meer dan 2 jaar .... altijd namaakcartridges gebruikt en nog geen problemen mee gehad (knok knok on wood)

kmoet wel zeggen dat ik ze altijd op dezelfde site bestel en regelmatig eens een originele erin steek (verhouding 1 originele op 4 namaak) + kheb van die cleancartridges die ik 2x per jaar gebruik om koppen eens volledig zuiver te maken

dus print ik al meer dan 2 jaar aan een lage prijs :)) ... en ja kwaliteit is ook nog altijd goed :)
It ain`t what you say but the way you say it !
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

meon schreef:Weet bovendien dat nagemaakte of nagemaakte HP-cardridges illegaal zijn.
HP heeft patenten en voorwaarden op die dingen, en namaken of zelfs maar bijvullen is schending van die bepaalde voorwaarden.

Inderdaad, strafbaar... zie linkje... >>Betrapt op Fraude, een onthullende blik achter de schermen.

Gaat in dit linkje, niet over namaak cardridges.
Maar is wel eens interessant te weten hoe die detectieves te werk gaan en gegevens opslaan.
En
Veilig handelen op eBay
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb indertijd, ong. 5 jaar geleden eens 3 flessen ink gekocht op een computerbeurs.

Sindsdien heb ik geen enkele cartridge meer moeten kopen, ik vul ze zelf op.

Er was ook een fles cleaner bij om de koppen te kuisen, heb ik in die 5 jaar nog maar 2 maal moeten gebruiken.
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”