A2F - Algemene Voorwaarden

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
strife
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Een vraagje ... Heeft er iemand de algemene voorwaarden van A2F ?

Ja, ik ben een van die slimme kerels die het contract heeft getekend zonder die voorwaarden te lezen. (Al denk ik dat er verdomd veel niet hebben gezocht naar de voorwaarden doordat ze verblind waren door de woorden "no limits".)

Eerder had Heronic gepost dat hij door A2F een verbod heeft gekregen om een IRC server te draaien. In die thread werd ook vermeld dat je de algemene voorwaarden kunt aanvragen per email en dat ze binnenkort op de A2F website zullen verschijnen.

Ik heb vrijdag 31-10-2003 rond de middag een email verstuurd naar de helpdesk van A2F. Samen met een aantal vragen heb ik hen ook gevraagd om mij de algemene voorwaarden toe te sturen per email. Ik heb heel snel (een aantal minuten erna) al een antwoord op mijn vragen ontvangen. Het antwoord was me niet erg duidelijk en wij hebben binnen een half uurke een aantal keer op en af gemailed. Toen ik uiteindelijk de A2F medewerker bedankte voor zijn uitleg en nog eens vroeg naar de algemene voorwaarden, die ik na die verschillende emails nog niet had gekregen, heb ik geen antwoord meer gekregen.

Ik heb me daar niet al te veel zorgen over gemaakt en heb afgewacht. Dinsdag 04-11-2003 heb ik nog een email gestuurd om nog eens te vragen naar de algemene voorwaarden. Daar heb ik spijtig genoeg geen antwoord op gehad. We zijn nu bijna een week verder (donderdag, 06-11-2003, 2 uur 's nachts) en heb nog steeds niet ontvangen.

Op dit moment heb ik zo het idee dat ze mij die voorwaarden niet willen doorsturen.

Daarom mijn vraag .. heeft er iemand de algemene voorwaarden en kan hij of zij mij die aub doorsturen ?

Alvast bedankt!
Strife
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Normaal gezien mailen ze die zonder probleem door.

Ik heb nog geen exemplaar van die verkoopsvoorwaarden, maar er is nog een klein probleempje met de franse versie van die verkoopsvoorwaarden.. en het kan zijn dat ze eerst dat taalkundig probleempje willen oplossen.

Hier en daar is iets niet of niet correct vertaald...Ik weet niet hoe ver het daar mee staat.

Ik zal eens horen of iemand die verkoopsvoorwaarden bij ons al heeft.. ik dacht gehoord te hebben dat ze ondertss op het net gingen staan.. maar blijkbaar nog niet..

Ik zou zeggen, gewoon nog eens mailen...
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”