Nieuwe Jackass debuteert gratis op internet.

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

Johnny Knoxville (l) naast Ehren McGhehey.De Hollywoodstudio Paramount wil met de derde film van de absurde stuntgroep 'Jackass' de filmbusiness op zijn kop zetten. De derde 'Jackass'-film gaat daarom in première op het internet. Bij de onlinevertoning van 'Jackass 2.5' zullen advertenties voor de inkomsten moeten zorgen. Paramount wil nieuwe verkoopstechnieken uittesten met het oog op de groeiende concurrentie van internet met de klassieke bioscoopvertoningen en dvd-verkoop.

Enkel bekijken
Vanaf woensdag 19 december wordt de komische prent online aangeboden; een week later wordt hij op dvd uitgebracht. 'Jackass'-liefhebbers kunnen de film enkel bekijken (streaming) en niet downloaden of opslaan. Paramount en muziekzender MTV werken hiervoor samen met de Amerikaanse videoketen Blockbuster, die de stuntfilm twee weken gratis op zijn website aanbiedt.

Johnny Knoxville
Een financieel risico neemt Paramount met 'Jackass 2.5' overigens niet, bericht New York Times. De film heeft slechts twee miljoen dollar gekost en veel materiaal was afkomstig van voorganger 'Jackass: Number two'. De televisieserie van Jackass, met Johnny Knoxville in de hoofdrol, liep jarenlang op de Amerikaanse muziekzender MTV. In 2002 verscheen een eerste Jackass-film en die bracht in Amerika alleen al 64 miljoen dollar op. Deel twee deed het overzee zelfs nog iets beter met 73 miljoen dollar. (belga/odbs)
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
The_One_be
Pro Member
Pro Member

tough luck voor de belgacom en telenet abbonees hier in belgie
Maar beide bedrijven volgen de markt natuurlijk . . . NOT
A post without a signature is like a fish without a bike
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

The_One_be schreef:tough luck voor de belgacom en telenet abbonees hier in belgie
deze opmerking raakt kant noch wal hoor. :-D
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

hollebollegijs schreef:
The_One_be schreef:tough luck voor de belgacom en telenet abbonees hier in belgie
Hij geeft nochtans helemaal correcte informatie.
Met belgacom en Telenet kan je nooit nar zulke dingen kijken.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

hellsnake schreef:
hollebollegijs schreef:
dit kan perfect hoor.
kijk regelmatig online naar films en series zonder problemen en ik heb maar een gewone adsl go hoor.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

hollebollegijs schreef:
hellsnake schreef:
hollebollegijs schreef:
dit kan perfect hoor.
kijk regelmatig online naar films en series zonder problemen en ik heb maar een gewone adsl go hoor.
dan koop jij 20 volumepakken zeker. Of krijg je dat gratis als medewerker?
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

hellsnake schreef:
hollebollegijs schreef:
hellsnake schreef:
hollebollegijs schreef: deze opmerking raakt kant noch wal hoor. :-D
dit kan perfect hoor.
dan koop jij 20 volumepakken zeker. Of krijg je dat gratis als medewerker?
gratis, zijt ge zot, ik betaal ervoor en de normale prijs. en zoveel verbruik geeft dat niet hoor, dus veel volumepacks heb ik niet nodig.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

hollebollegijs schreef:gratis, zijt ge zot, ik betaal ervoor en de normale prijs. en zoveel verbruik geeft dat niet hoor, dus veel volumepacks heb ik niet nodig.
Als je natuurlijk heel veel korting krijgt op je abonnement zelf kan dat er misschien af, maar voor normale mensen die al 41 euro betalen zijn die kosten er meestal te veel aan.
Je zou de film nu gratis kunnen zien met reclame. Maar bij BGC/TN zie je hem met reclame en moet je betalen voor volumeblokken.
Je kan dan evengoed naar de cinéma gaan.

btw, kan je jezelf eigenlijk geen extra volume geven als medewerker? :P
The_One_be
Pro Member
Pro Member

hollebollegijs schreef:dit kan perfect hoor.
Ik doe dit ook maar dan op 720p resolutie voor een tv episode (+-1.1G) en 1080i/p voor een film (8-13G) en dit zonder volumeblokken

Dommel FTW :)
A post without a signature is like a fish without a bike
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Provider

Te Koop forum

Strange, een vriend van mij die gewone helpdeskmedewerker is van BGC krijgt 75 % korting.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Yup, mevrouw die ik ken, die werkte als helpdeskmedewerkster kreeg haar abo ADSL Plus aan 6 eur per maand.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Goztow schreef:Strange, een vriend van mij die gewone helpdeskmedewerker is van BGC krijgt 75 % korting.
Lord Utopia schreef:Yup, mevrouw die ik ken, die werkte als helpdeskmedewerkster kreeg haar abo ADSL Plus aan 6 eur per maand.
Misschien bedoelt hollebollegijs wel dat deze prijzen de normale prijzen zijn :twisted:
If you can't beat them, confuse them.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Provider

Te Koop forum

CueBoy schreef:
Goztow schreef:Strange, een vriend van mij die gewone helpdeskmedewerker is van BGC krijgt 75 % korting.
Lord Utopia schreef:Yup, mevrouw die ik ken, die werkte als helpdeskmedewerkster kreeg haar abo ADSL Plus aan 6 eur per maand.
Misschien bedoelt hollebollegijs wel dat deze prijzen de normale prijzen zijn :twisted:
Verdomme, nu heb je de reden voor izjn immer optimisme gevonden! :lol:

Grapje hé, bolle ;).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster

The_One_be schreef:
hollebollegijs schreef:dit kan perfect hoor.
Ik doe dit ook maar dan op 720p resolutie voor een tv episode (+-1.1G) en 1080i/p voor een film (8-13G) en dit zonder volumeblokken

Dommel FTW :)
waar vind ge die HD films? is het huren of ergens downen?
Please help, looking for a way to get rich and fast
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”