Switch naar Dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Bates
Plus Member
Plus Member

Gisteren de bestelling geplaatst, direct via pc banking betaald en het contract teruggefaxt.

Ik kon al inloggen op het CRM panel maar daar stond nog niet veel op. Ik ben klant bij Belgacom voor ADSL GO en heb via via vernomen dat je zowel skynet als dommel tegelijkertijd actief kunt hebben. Ik werk namelijk bij Belgacom (jah, ook IK heb vrije keuze voor wie ik kies). Ik had dus gedacht om dommel eerst actief te laten komen en dan de adsl go op te zeggen.

Ik belde deze morgen even naar Dommel om te vragen hoe het nu juist zat. Amper 3 minuten wachten, direct iemand aan de lijn die me verder kon helpen. Ik ben onder de indruk...

M'n vraag naar de operator toe was, of ik het skynet abo kon behouden samen met dommel. Echter hij vertelde me dat Dommel automatisch skynet opzegd op de dag dat het signaal actief komt...

Nochtans had ik ergens gelezen dat ze beiden actief konden zijn? Iemand? Hij zei me ook dat het na behandelen van het dossier, 5 a 10 dagen kan duren eer het actief is.
Tracer07
Pro Member
Pro Member

gok dat je wel kan vragen dat ze je abonnement niet opzeggen bij bgc .. denk eerder dat het standaard procedure is van het wel te doen aangezien 90% van de mensen geen 2 abonnementen zal betalen :)

helpdesk vindt ik inderdaad zeer goed..snel..

over de crm.. eens ik mijn login gegevens via mail kreeg stonden er enkele icoontjes bij op de crm ( bij je pakketgegevens ) waar je je mail/webspace/info/downloadmeter kan instellen/bekijken :)
Bates
Plus Member
Plus Member

Goeie vraag... ik werk wel op de klantendienst maaruh..weet nu niet of ze dat signaal er zullen afnemen.. Anders moet ik hier een dossier opstarten.

Voor het ogenblik zie ik wel nog niets op het CRM panel, ik zie geen I of iets dergelijks.. maar ik vermoed dat dat te maken heeft met het feit dat ze blijkbaar de betaling nog niet hebben. Kan wat duren natuurlijk..
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

als de betaling er is zal je de icoontjes zien. als je dan op de R klikt krijg je uw login gegevens per email opgestuurd. volgens mij ga jij dan al meteen gebruik kunnen maken van die gegevens omdat je bij belgacom zit. zo heb ik het hier toch al paar keer gelezen. ikzelf zat bij Telenet en hebben moeten wachten tot activatie ADSL
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Wil je nu eigenlijk beide behouden of gewoon het ene behouden tot het andere actief is?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Bates
Plus Member
Plus Member

Ik wil uiteraard enkel Dommel behouden, maar ik wil zelf m'n Belgacom opzeggen omdat ik nog enkele zaken wil regelen. Dus het moet zo'n 2 dagen eigenlijk samenlopen
lanky
Starter
Starter

Let wel op dat dommel niet je Skynet opzegt. Die doen dat automatisch heb ik gehoord
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Nu al je emailadressen overzetten naar een andere account :-D
Bates
Plus Member
Plus Member

lanky schreef:Let wel op dat dommel niet je Skynet opzegt. Die doen dat automatisch heb ik gehoord
T'is net daarom dat ik zeg dat ze bij dommel beweren dat het automatisch gaat en dat ze dat niet kunnen tegenhouden
Bates
Plus Member
Plus Member

ljd schreef:Nu al je emailadressen overzetten naar een andere account :-D
Probleem is dat ik niet onmiddellijk iemand ken met een Go , dus 4 mailboxen..
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Bates schreef:
ljd schreef:Nu al je emailadressen overzetten naar een andere account :-D
Probleem is dat ik niet onmiddellijk iemand ken met een Go , dus 4 mailboxen..
Ikke! Maar dan moet ge mij wel kunnen uitleggen hoe ik die mailboxen overzet. Ik gebruik gmail.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Bates
Plus Member
Plus Member

Heel vriendelijk van je ! Ik heb gelukkig wel iemand gevonden in de familie die een ADSL Go had. FF nieuwe mailbox toegevoegd en hoppah... twerkt
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”