Telenet verdubbelt snelheid
Ik ben al even dommel klant en na veel zever bij scalet kunnen weggaan dankzij de goede hulp van http://www.ombudsmantelecom.be/xml/index_nl.html echt een aanrader.
Bon ik stond na het lezen van deze thread even stil bij de meer dan 10 jaar die ik al op het internet vertoef . planet internet, surfadsl, scarlet (dat laatste -> arghh ) en finally dommel. Ondertussen al meer dan 2 jaar klant en super tevreden.
Kunnen we misschien eens allemaal 10 jaar terug gaan in de tijd en kijken hoeveel limiet dat telenet toen had toen ze deze hebben ingevoerd? Bedenk dan eens hoe telenet bij de tijd is .
Bon ik stond na het lezen van deze thread even stil bij de meer dan 10 jaar die ik al op het internet vertoef . planet internet, surfadsl, scarlet (dat laatste -> arghh ) en finally dommel. Ondertussen al meer dan 2 jaar klant en super tevreden.
Kunnen we misschien eens allemaal 10 jaar terug gaan in de tijd en kijken hoeveel limiet dat telenet toen had toen ze deze hebben ingevoerd? Bedenk dan eens hoe telenet bij de tijd is .
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
10 jaar geleden: 300 MB per dag ofzoiets errond. Maar daar werd niet zozeer naar gekeken. Maarja, wat had je toen? Veel was er niet zo om te verbruiken, ivg met nu
in 2000 begon de echte fun, limiet 10 GB down, 1,5 GB up.
Wat een bende bedriegers. Ze hebben dus op de knop gedrukt, maar toch moet ik nog tot 28/03 wachten alvorens ze de snelheid van mijn internet aansluiting gaan opschroeven.
Zwak hoor, heel zwak... doe dan geen zo'n campagne hé!
-
- Starter
28/03? Try 25/07, bende afzetters, de knop is nog bijlange niet in zicht!
Dat is ondertussen al bijna 7 jaar en nog altijd standaard pakketten met dezelfde limiet .
Bij dommel verhogen ze zelfs de limiet zonder dat er specifiek vraag naar is. Hoe lang klagen telenet gebruikers al niet voor een fatsoenlijke prijs cfr limiet maar ze luisteren niet naar de klanten.
Good old 56K modem .
Bij dommel verhogen ze zelfs de limiet zonder dat er specifiek vraag naar is. Hoe lang klagen telenet gebruikers al niet voor een fatsoenlijke prijs cfr limiet maar ze luisteren niet naar de klanten.
Lord Utopia schreef:10 jaar geleden: 300 MB per dag ofzoiets errond. Maar daar werd niet zozeer naar gekeken. Maarja, wat had je toen? Veel was er niet zo om te verbruiken, ivg met nu
Good old 56K modem .
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik zie Dommel een beetje als de hollandse Xs4all, die waren de eerste die zonder limiet werkten. Ik denk dat dommel de eerste zal zijn die ongelimiteerd zal durven aangaan.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
doen ze nu al voor hun cityconnect produkt. en een limiet van 100GB voor netconnect is ongeveer ongelimiteerd, zeker in combinatie met het nachttarief van 1-13uur. 't zal misschien wel de volgende stap zijn, de limiet compleet afschaffen voor netconnect, veel gaat het aan mijn verbruik niet meer veranderen...Lord Utopia schreef:Ik zie Dommel een beetje als de hollandse Xs4all, die waren de eerste die zonder limiet werkten. Ik denk dat dommel de eerste zal zijn die ongelimiteerd zal durven aangaan.
is de snelheidsverhoging voor ComfortNet nu effectief doorgevoerd? heeft er dat al iemand getest?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- alfadude
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 7 keer
Voor mij is Dommel idd ongelimiteerd.
Ik heb het boost pack dus 120GB.
Dat krijg ik in combinatie met nachtsurfen dus echt niet meer op.
Teveel = Trop
Ik heb het boost pack dus 120GB.
Dat krijg ik in combinatie met nachtsurfen dus echt niet meer op.
Teveel = Trop
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
de meeste teleneters ( lees turbo abo's ) krijgen deze verhooging pas tegen deze zomer
test zelf eens
http://telenet.be/916/0/1/nl/
test zelf eens
SamSung Galaxy S7 Edge
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
Devilex schreef:Tegenwoordig is 300 MB per dag de norm bij gewoon wat rondsurfen, dan kom je juist toe met je 12 GB. Maar dan moet je wel zien dat je niet te veel op YouTube en consoorten zit.
Je vergeet nog iets anders en niet onbelangrijk;wij hebben 3 computer en ik heb dus nog 2 broers;300MB,das echt gieren.
Archeon schreef:Wat een bende bedriegers. Ze hebben dus op de knop gedrukt, maar toch moet ik nog tot 28/03 wachten alvorens ze de snelheid van mijn internet aansluiting gaan opschroeven.
EagleEye812 schreef:28/03? Try 25/07, bende afzetters, de knop is nog bijlange niet in zicht!
ik000ike schreef:de meeste teleneters ( lees turbo abo's ) krijgen deze verhooging pas tegen deze zomer
test zelf eens
niet enkel moet ge nog eindeloos wachten, voor de duurdere abo's wordt enkel de uploadsnelheid verhoogd ...
ik denk dat het toch duidelijk moet zijn bij telenet, meer traffic geven, die snelheid is [althans voor mij] al goed genoeg. Ik hoef geen TV e.t.c., wel meer traffic. Zo'n enquetes hebben toch geen effect, zoals eerder geschreven is het Geld, Geld en nog eens Geld dat enkel voor TELENET telt. BGC discovery lijn 6.85 euro/maand + EDPnet adsl DYN Max 6Mbps / 20 GB / maand à 29.95 euro[woon minder dan 1 km van de centrale dus snelheid is voldoende voor mij], installatie kan je zelf fiksen. ADSL Dyn6 Max is van/via het netwerk van BGC / EDPnet Dyn 24 Mbps van/via het netwerk van Scarlet.
Voor de Dyn24 formule via raw copper aangesloten moeten worden, 11.50 € per maand kost dit extra bovenop de 39.95 €/per maand. Ik wacht natuurlijk totdat er een plaatsje vrij is/bij komt in de DSLAM centrale en neem tot dan gewoon de 6 Mbps formule, kost me eenmalig 50 euro, om over te schakelen op 24 Mbps [als er dus een plaatsje vrij/bij komt]
EasyNet bood vroeger ook abonnementen aan aan particulieren, maar hebben zich meer toegespitst op de zakelijke markt.
Telenet : 42.91 x 12 = 514.92 €
BGC+EDP : 36.80 x 12 = 441.60 €
Besparing : 6.11 x 12 = 73.73 €
Bij telenet en belgacom betaal je voor al die zogezegd gratis tickets en de avonturen van koen in dakar, diamond games, ...
Prijs per GB: Telenet ExpressNet/EDPnet Max6 Dyn 3.576/1.84 € !!!
Ik vergelijk hier wel kabel met adsl, prijs/GB is wel vergelijkbaar, ook al is de snelheid van de kabel hoger, zeggen ze ...
De snelheden van ADSL zullen ook wel de hoogte ingaan, de tijd staat niet stil.
Voor de Dyn24 formule via raw copper aangesloten moeten worden, 11.50 € per maand kost dit extra bovenop de 39.95 €/per maand. Ik wacht natuurlijk totdat er een plaatsje vrij is/bij komt in de DSLAM centrale en neem tot dan gewoon de 6 Mbps formule, kost me eenmalig 50 euro, om over te schakelen op 24 Mbps [als er dus een plaatsje vrij/bij komt]
EasyNet bood vroeger ook abonnementen aan aan particulieren, maar hebben zich meer toegespitst op de zakelijke markt.
Telenet : 42.91 x 12 = 514.92 €
BGC+EDP : 36.80 x 12 = 441.60 €
Besparing : 6.11 x 12 = 73.73 €
Bij telenet en belgacom betaal je voor al die zogezegd gratis tickets en de avonturen van koen in dakar, diamond games, ...
Prijs per GB: Telenet ExpressNet/EDPnet Max6 Dyn 3.576/1.84 € !!!
Ik vergelijk hier wel kabel met adsl, prijs/GB is wel vergelijkbaar, ook al is de snelheid van de kabel hoger, zeggen ze ...
De snelheden van ADSL zullen ook wel de hoogte ingaan, de tijd staat niet stil.
- Bijlagen
-
[De extensie swf is uitgeschakeld en kan niet langer worden weergegeven.]