scarlet newsflash

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
peep
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2007, 19:27
Locatie: maaseik

een stukje boerenbedrog :

ik heb al sedert enkele jaren een scarlet one abonnement.
deze week krijg ik een scarlet newsflash in de vorm van een email.

"Maakt u gebruik van de Scarlet formule die het best bij u past?
begint de mail veelbelovend. Vervolgens wordt er een overzicht van de mogelijke formules gegeven, inclusief de One 6 formule.

interesse, surf snel naar de product pagina’s, klik op "Ik abonneer me", kies
"Ik ben reeds Scarlet klant.", geef uw huidig Scarlet klantnummer in en volg de rest van het proces. Verbeter uw gegevens indien nodig. "

hier begint het. je kan je beginnen te registreren en hebt twee mogelijkheden, ofwel je huidige abo upgraden ofwel een one 6 erbij nemen. Natuurlijk wil ik enkel upgraden. Dit is evenwel niet aan te vinken :???:

het gaat verder, problemen met registreren, bel naar 0800 84 000
na een kwartiertje muziek eindelijk een stem. Na mijn uitleg krijg ik te horen dat one en one 6 hetzelfde zijn. Nee meneer dat gaat echt niet. Teneinde constructief te zijn vraag ik of het mogelijk is mijn one op te zeggen en dan maar een nieuw abo one 6 te nemen (inclusief de 15 mnd abo) krijg ik te horen dat er dan een wachttijd van 2 maand zal zijn.

Ik laat vallen dat ik dan misschien toch eens moet uitkijken naar een andere formule bij een concurrent. Na een kort " dan doet u dat maar" wordt de horen gewoon neergegooid :twisted:

Dank U scarlet voor de weer uitstekende service. Beloften Beloften en mensen aan het lijntje houden :evil:
olifant
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 nov 2007, 20:31
Locatie: brugge

bel eens naar 02/2752727, het 0800 nummer is enkel een callcenter, die weten dus NIKS

ik ben overgestapt van scarlet one naar scarlet one 6 unlimited, maar als je denkt rapper te zijn, vergeet het maar.

de redenen die ze opgeven :

u zit tever van de centrale, daardoor is het onmogelijk om 6MBs te hebben, Uw lijn geeft U een snelheid van 4MBs. ik haal met moeite 2MBs

U heeft veel spyware op uw PC. test gedaan, nul spyware

indien U 4 MBs of meer snelheid wil, zult U een professionele lijn moeten installeren

waarom verkopen ze dan formules met een snelheid van 6 MBs

is dus echt misleidend
en nu zit ik ook nog eens voor 15 maanden vast, dat terwijl ik al 3 jaar klant ben.

bedankt scarlet :x :x :x
olifant
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 nov 2007, 20:31
Locatie: brugge

kunnen nog 6MBs leveren en nu hebben ze al een formule met 20MBs
http://www.scarlet.be/nl/one/

hoe zullen ze dat doen ???
Pico
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 02 maa 2007, 19:56
Locatie: Belgium
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 25 keer

Blijkbaar biedt Scarlet inderdaad vanaf vandaag zijn Scarlet One formule nu ook met een downloadsnelheid van 20Mbps en een Upload van 1Mbps.

Het maandelijks inbegrepen verbruik bedraagt 100GB

Er staat een postcode-checktool bij, West-Vlaanderen is weeral
geen vette!!
olifant
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 nov 2007, 20:31
Locatie: brugge

heb zopas eindelijk eens iemand aan de lijn gehad bij de technische dienst van scarlet die eerlijk is.
hij vertelde me dat hij iedereen aanraad om niet van formule te veranderen. de 6MBs de ze beloven kan nog niet eens worden geleverd. men is nog bezig met alle lijnen aan te passen. wanneer dit zal gedaan zijn weet men bij scarlet zelf nog niet eens.
en zelfs dan hangt het nog van verschillende factoren af of je de beloofde snelheid krijgt. in het beste geval zal het 4MBs worden

men verkoopt dus een lege zak, en iedereen die zich een lege zak aanschaft zit weer voor 15 maanden vast, of moet een boete betalen gelijk aan het aantal nog lopende maanden, in mij geval, moest ik nu willen opzeggen zou dat dus 750 euro zijn
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

Pico schreef:Blijkbaar biedt Scarlet inderdaad vanaf vandaag zijn Scarlet One formule nu ook met een downloadsnelheid van 20Mbps en een Upload van 1Mbps.

Het maandelijks inbegrepen verbruik bedraagt 100GB

Er staat een postcode-checktool bij, West-Vlaanderen is weeral
geen vette!!
Mijn postcode staat erbij, betekend dit dan dat ik het al kan krijgen? Zou ik wel raar vinden. Een tijdje geleden ging adsl2+ hier toch nog ni en ik woon ni bij een grote stad of zo.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Daar loopt al een draadje over... Scarlet.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

C1nder schreef:Mijn postcode staat erbij, betekent dit dan dat ik het al kan krijgen? Zou ik wel raar vinden. Een tijdje geleden ging adsl2+ hier toch nog ni en ik woon ni bij een grote stad of zo.
Als het er bij staat zal je het wel kunnen krijgen. Je zit misschien op een grote centrale met voldoende klanten om ADSL2+ daar aan te bieden.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”