Allez xenne als extelenetter moet ge toch weten dat het enige dat spectaculair is zijn de prijzen .xenne schreef:ik denk dat dit nu wel duidelijk is wat TELENET denkt. en als u het daar niet mee eens bent is het tijd om uw conclusies te trekken, ik denk niet dat je op veel spectaculaire verandering moet rekenen op dat gebied.thailand schreef:i
ER IS GEEN vraag naar hogere limieten alleen maar MEER SNELHEID.
vanaf 10 december enorme toename datalimiet
- yama
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 31 keer
dat moet je maar eens antwoorden waarom er op een paar weken tijd +50000 man getekend had op www.geendatalimiet.be
reactie van telenet indertijd: "we zullen er gevolg aan geven", en toen is de verhoging naar 12 (lol) GB doorgevoerd
reactie van telenet indertijd: "we zullen er gevolg aan geven", en toen is de verhoging naar 12 (lol) GB doorgevoerd
Klopt, net zoals de CEO's van:thailand schreef:De bazen van telenet doen gewoon hun goesting.
Agfa-Gevaert, Bekaert, Belgacom, Cofinimmo, Colruyt, Delhaize, Dexia, Fortis, Inbev, KBC, Mobistar, Omega Pharma, Solvay, Suez, UCB, Umicore, ...
Hmm, straf... als ik zo de hele lijst afga (want hij is nog langer) dan heb ik zo de indruk dat élk bedrijf op de wereld er op staat. Mogen we daar uit afleiden dat CEO's altijd hun eigen zin doen? Zouden ze daar voor betaald worden? Het onderzoeken zeker waard!
My vote: laten we wat UB-professoren aan het onderzoeken zetten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Meer snelheid = mensen sneller aan limiet dus limiet bijkopen OF ripoff 3x meer rekenen per Gb dan al veel te pokkeduur aan éénmalig extra volume ...
Gezond bedrijf toch mannen zeg
Gezond bedrijf toch mannen zeg
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
trouwens, waar zitten die mannen hier he, met hun 'gelekte info' over de datalimieten?
'de helpdesk heeft da gezegd'
'de klantendienst heeft da gezegd'
'ne werknemer heeft da gelekt'
awel, nu weet ge eindelijk is hoeveel da waard is he, zo een informatie
'de helpdesk heeft da gezegd'
'de klantendienst heeft da gezegd'
'ne werknemer heeft da gelekt'
awel, nu weet ge eindelijk is hoeveel da waard is he, zo een informatie
Iedereen met een beetje realiteitszin wist dat er niks aan de limieten zou veranderen, Telenet verdient goed geld aan die volumeblokken en de meerderheid van hun klanten betaalt toch zonder morren. Met die 0,0001% van hun klantenbestand die hier zit te zagen (maar ondertussen wel elke maand proper afdokt) daar lachen ze eens goed mee.