Dommel is niet goed bezig.

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Ik zit momenteel met een probleem"pje" dat gewoon te lang duurt om opgelost te geraken terwijl het in mijn ogen niet zo moeilijk zou zijn.

Om het kort samen te vatten. Belgacom heeft het gef**ked door IN PLAATS VAN mijn disc. nummer te veranderen hebben ze mij een volledig nieuw classic line aangesmeerd boven op dat disc lijn met de nummer waarvoor ik vroeg.

Ik merkte dit op toen ik het bgc factuur kreeg. Dus had ik onmiddellijk naar bgc gebeld om dit classic line weg te gooien en alleen die disc lijnte behouden MET DIE NUMMER DIE IK WIL. Wel bgc heeft dan hun foutje netjes gecorrigeerd. Ze hebben alleen een disc lijn overgehouden met de nummer die ik wou.

Ondertussen bij dommel...Dommel ziet dat er iets niet klopt met mijn situatie. En wat doen ze? Ze smeren me zomaar ineens een "adsl without fixed line" abo. Ik merkte dit ook op met het factuur. Dus had ik dan maar ook gebeld, en het situatie een beetje uitgelegd. Er werd me ook gevraagd of ik via tickets het probleem kon duidelijk maken (wat ik toch al een beetje in acht stelde wetend hoe snel ze daar zijn). Ik vroeg me ook af waarom dommel me niet eerst op de hoogte had gebracht voor ze mij dat abo hebben verkocht. Want aan de telefoon zegt de meneer dat ze dan "verliezen" hebben gemaakt als koperaar moet opgezegd worden.

Dus nu ben ik het situatie aan't afwachten om te zien wat dommel er van zal maken. In het ticket reply zeiden ze dat ze het zullen in orde proberen te brengen in de volgende weken. Ondertussen zit ik hier ook met één proforma voor het installatie en één gewone proforma waar beide netconnect/digitel en "adsl without fixed line" op staan die binnenkort moeten betaalt worden of ze sluiten men hele boel af. Het is zo'n 90€ btw ipv de gewone 32.95€.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Tja, kleintjes worden iets groter en groter en groter en groter, ruiken dat er geld te verdienen is en laten hun prijzen de lucht in gaan en denken dan bij zichzelf hoe kunnen we dan nog meer overhouden? ....

Tja het zal waarschijnlijk toeval zijn, maar het is duidelijk een bedrijf net zoals duizenden anderen die ook fouten maken en die ook eens een slechte dag hebben .......... maar die jammer genoeg altijd met de mantel der liefde werd toegedekt door een schare fans die vonden dat Dommel niets maar dan ook niets verkeerds kond doen ... tja en Dommel heeft dit goed begrepen en profiteren in die golf om hun prijzen te laten stijgen ....
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 maa 2004, 22:24

ik snap niet waaom je die prijsstijging nog even moet aanhalen, heeft niets met het onderwerp te maken en ze zijn nog steeds goedkoop voor wat je krijgt.
kabouter007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 10 maa 2007, 18:51

*offtopic*
Zambo schreef:Tja, kleintjes worden iets groter en groter en groter en groter, ruiken dat er geld te verdienen is en laten hun prijzen de lucht in gaan en denken dan bij zichzelf hoe kunnen we dan nog meer overhouden? ....

Tja het zal waarschijnlijk toeval zijn, maar het is duidelijk een bedrijf net zoals duizenden anderen die ook fouten maken en die ook eens een slechte dag hebben .......... maar die jammer genoeg altijd met de mantel der liefde werd toegedekt door een schare fans die vonden dat Dommel niets maar dan ook niets verkeerds kond doen ... tja en Dommel heeft dit goed begrepen en profiteren in die golf om hun prijzen te laten stijgen ....
Achterlijke praat... Help liever mee zoeken naar een oplossing ;)

*/offtopic*

Ze hadden tenminste iets kunnen laten weten, zodat je kon ingrijpen... Probeer ze er regelmatig mee lastig te vallen zodat ze het zeker niet vergeten... Als je die classic line niet meer hebt, dan zou het toch in orde moeten zijn tegen de volgende betaling...
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Zambo schreef:Tja, kleintjes worden iets groter en groter en groter en groter, ruiken dat er geld te verdienen is en laten hun prijzen de lucht in gaan en denken dan bij zichzelf hoe kunnen we dan nog meer overhouden? ....

Tja het zal waarschijnlijk toeval zijn, maar het is duidelijk een bedrijf net zoals duizenden anderen die ook fouten maken en die ook eens een slechte dag hebben .......... maar die jammer genoeg altijd met de mantel der liefde werd toegedekt door een schare fans die vonden dat Dommel niets maar dan ook niets verkeerds kond doen ... tja en Dommel heeft dit goed begrepen en profiteren in die golf om hun prijzen te laten stijgen ....
Onnozele vent.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

tsja, Belgacom gaat eerst in de fout. tgv daarvan valt je lijn waarop je adsl geaktiveerd is weg en zet dommel je op "adsl without fixed line". dat ze dat doen zonder overleg met de klant is nogal raar. maar 't zal wel in orde komen, in zo'n gevallen moet je natuurlijk alle facturen netjes betalen, ze zullen het achteraf wel terug storten
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

xenne schreef:tsja, Belgacom gaat eerst in de fout. tgv daarvan valt je lijn waarop je adsl geaktiveerd is weg en zet dommel je op "adsl without fixed line". dat ze dat doen zonder overleg met de klant is nogal raar. maar 't zal wel in orde komen, in zo'n gevallen moet je natuurlijk alle facturen netjes betalen, ze zullen het achteraf wel terug storten
Als ze me dat garanderen zou ik dat doen. Ze hebben ondertussen men ticket gesloten zonder me een antwoord te geven.
donderdag 13 September 2007, Ik:

Zoals ik al aan de telefoon heb uitgelegd. Zit het situatie als volgt.

Belgacom heeft een vergissing gemaakt waardoor men discovery line nummer
die bij dommel geregistreerd stond werd opgezegd. Hier door heeft dommel
dan een "adsl without fixed line" aangerekend.

Nu heb ik wel een discovery line maar met een ander nummer. Kwa
instalatie/aansluiting is er helemaal niets verandered.

Oud disc. nummer: 032724954
Nieuw disc. nummer: 03235****
adsl without fixed line: 10074669****
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
maandag 17 September 2007, Dommel:
Geachte,
We zullen de nodige aanpassingen de volgende weken uitvoeren om uw lijn op uw discoveryline te activeren.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
maandag, 17 September 2007, Ik:
Ik heb zonet het nieuwe proforma gekregen. Waarin de kosten staan voor netconnect/digitel EN de "adsl without fixed line".
Wat moet/gaat er nu juist gebeuren?
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
(en dan werd ik het een beetje beu)
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Donderdag 20 September 2007, Ik:
Ik weet dat de ticket systeem van dommel niet één van de snelste is maar ergens is er toch een limiet.
De betalings termijn is stilletjes aan aan het vergaan en voor ik het weet gooien jullie me nog af netconnect.
Omdat jullie denken dat ik niet heb betaald.

Integendeel, ik ben bereid netconnect/digitel onmiddelijk te betalen maar die "adsl without fixed line" instalatie/abo kosten kan ik en ga ik niet betalen. Omdat ik daar ook niet voor vroeg.
Ik vind het straf dat dommel me niet eerst heeft opgebelt om het situatie beter te begrijpen voor ze zo'n handeling hebben begaan.

Ik hoop dat er spoedig een oplossing komt.

*Ticket Closed*
De nieuwe nummer is percies al doorgevoerd voor het dsl signaal. Maar digitel staat nog steeds op het oude nummer. En de "adsl without fixed line" staat er ook nog steeds.

Dommel Kan hier mee bezig zijn maar kunnen ze dan ook niet ietsje responsiever zijn en een beetje de stand van zaken laten weten aan hun klanten.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

dus als ik het goed begrijp is het enige wat je wou van belgacom een ander nummer voor je discovery lijn?

ik vind dit nogal een vreemde situatie, omdat ik dacht dat bij dommel uw adsl contract vast zit aan uw adsl telefoonnummer, met alle gevolgen vandien, bv. als je van nummer veranderd tijdens het eerste jaar van uw adsl-account (bv tgv verhuis) wordt de resterende periode van deze account aangerekend.

in elk geval zou ik de facturen wel betalen, want anders komen er alleen maar nalatigheidskosten bij. of het in orde gaat komen durf ik al niet meer zeggen, dit is een rare situatie waarover ik me niet durf uitspreken. het kan bv. zijn dat ze uw lijn nu activeren op dat nieuw nummer, maar dat dit een nieuw contract is :?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

xenne schreef:dus als ik het goed begrijp is het enige wat je wou van belgacom een ander nummer voor je discovery lijn?
Dat is correct.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

Zambo schreef:Tja, kleintjes worden iets groter en groter en groter en groter, ruiken dat er geld te verdienen is en laten hun prijzen de lucht in gaan en denken dan bij zichzelf hoe kunnen we dan nog meer overhouden? ....

Tja het zal waarschijnlijk toeval zijn, maar het is duidelijk een bedrijf net zoals duizenden anderen die ook fouten maken en die ook eens een slechte dag hebben .......... maar die jammer genoeg altijd met de mantel der liefde werd toegedekt door een schare fans die vonden dat Dommel niets maar dan ook niets verkeerds kond doen ... tja en Dommel heeft dit goed begrepen en profiteren in die golf om hun prijzen te laten stijgen ....
Offtopic//

Hij Nickelodeon-Jr

Je zouw beter eens tegoei nadenken vooraleer je hier komt zagen over fans , liefde , prijzen .. . rare kerel
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Even updaten...De situatie is nog steeds niet verandert en nog steeds geen reactie van dommel. Ik heb wel al ondetussen alles betaalt. Als ik wist dat de klanten service zo slecht ging zijn had ik mss voor edpnet gekozen.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Ochja zeg, het zijn drukke tijden hoor.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
tumingin
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 sep 2006, 00:53
Locatie: Brussel
Contacteer:

verdickt schreef:ik snap niet waaom je die prijsstijging nog even moet aanhalen, heeft niets met het onderwerp te maken en ze zijn nog steeds goedkoop voor wat je krijgt.
Misschien om even aan te tonen dat er mensen zijn die in akties van hun geliefdkoosde provider nooit iets verkeerd zien ;-)

Technische problemen kunnen altijd voorkomen, en soms zijn ze niet altijd even snel op te lossen, een reclame actie voeren, en nog geen maand erna de prijzen omhoogschroeven echter, daar kan je niet van overmacht spreken.
tumingin
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 sep 2006, 00:53
Locatie: Brussel
Contacteer:

elldiablo schreef:
Zambo schreef:Tja, kleintjes worden iets groter en groter en groter en groter, ruiken dat er geld te verdienen is en laten hun prijzen de lucht in gaan en denken dan bij zichzelf hoe kunnen we dan nog meer overhouden? ....

Tja het zal waarschijnlijk toeval zijn, maar het is duidelijk een bedrijf net zoals duizenden anderen die ook fouten maken en die ook eens een slechte dag hebben .......... maar die jammer genoeg altijd met de mantel der liefde werd toegedekt door een schare fans die vonden dat Dommel niets maar dan ook niets verkeerds kond doen ... tja en Dommel heeft dit goed begrepen en profiteren in die golf om hun prijzen te laten stijgen ....
Offtopic//

Hij Nickelodeon-Jr

Je zouw beter eens tegoei nadenken vooraleer je hier komt zagen over fans , liefde , prijzen .. . rare kerel
Ergens heeft ie nochtans gelijk.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

broli schreef:Even updaten...De situatie is nog steeds niet verandert en nog steeds geen reactie van dommel. Ik heb wel al ondetussen alles betaalt. Als ik wist dat de klanten service zo slecht ging zijn had ik mss voor edpnet gekozen.
oké broli... bedankt voor de update, hou ons vooral op de hoogte, uw zaakt boeit me.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Het probleem is eindelijk opgelost. Ik heb nu bij belgacom 1 lijn en op die lijn zit nu dsl van dommel.

Dit hele zootje heeft me zo'n 170€ EXTRA dan normaal gekost. En iets zegt me dat beide belgacom en dommel me geen eurocent zullen terug geven.

In andere landen zou dit een pure schandaal geweest zijn en onacceptabel service, maar niet in belgarie.
Gebruikersavatar
Raindog
Plus Member
Plus Member
Berichten: 126
Lid geworden op: 28 apr 2003, 00:34
Locatie: Belgium, Ghent

Ik zou compensatie vragen... indien niet via de ombudsdienst vr telecommunicatie je centen terugeisen. Dit was niet jouw schuld, dus hoef je ook geen extra kosten te betalen.

mvg

Raindog
"To err is human..to really screw up you need a computer."
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Zambo schreef:Tja, kleintjes worden iets groter en groter en groter en groter, ruiken dat er geld te verdienen is en laten hun prijzen de lucht in gaan en denken dan bij zichzelf hoe kunnen we dan nog meer overhouden? ....

Tja het zal waarschijnlijk toeval zijn, maar het is duidelijk een bedrijf net zoals duizenden anderen die ook fouten maken en die ook eens een slechte dag hebben .......... maar die jammer genoeg altijd met de mantel der liefde werd toegedekt door een schare fans die vonden dat Dommel niets maar dan ook niets verkeerds kond doen ... tja en Dommel heeft dit goed begrepen en profiteren in die golf om hun prijzen te laten stijgen ....
En voor welke isp werk jij dan?
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

broli schreef:Het probleem is eindelijk opgelost. Ik heb nu bij belgacom 1 lijn en op die lijn zit nu dsl van dommel.

Dit hele zootje heeft me zo'n 170€ EXTRA dan normaal gekost. En iets zegt me dat beide belgacom en dommel me geen eurocent zullen terug geven.

In andere landen zou dit een pure schandaal geweest zijn en onacceptabel service, maar niet in belgarie.
En ik dacht dat het allemaal voorbij was...
Raindog schreef:Ik zou compensatie vragen... indien niet via de ombudsdienst vr telecommunicatie je centen terugeisen. Dit was niet jouw schuld, dus hoef je ook geen extra kosten te betalen.

mvg

Raindog
Ik had jouw advies moeten volgen!

Deel 2

Dit is meer een belgacom probleem maar who cares, ik wil dat het bij de rest hier blijft.

Dus even een recap:

- Ik bestel een discovery line
- Ik bestel dommel op het nummer van discovery line
- Ik vraag belgacom om nummer van discovery line te veranderen.
- Belgacom f*** het up door me een nieuwe classic line abo aan te smeren met het gewilde nummer.
- Ik ontdek dit met het nieuwe factuur en bel belgacom.
- Meneer van belgacom zegt dat het allemaal inorde zou gebracht worden zonder extra kosten.
- Ondertussen killt belgacom de discovery line en houd enkel de classic line over
- Dommel ziet dat ik geen telefoonlijn meer heb en reageert door me een raw copper lijn aan te smeren.
- Dat hele zooitje heeft me dan 170€ gekost om het inorde te brengen.

*En nu begint het nieuwe verhaal*

- Ik krijg vandaag een factuur van belgacom van 46,80€, welke de verbrekingsvergoeding is van het opzegging van de discovery line??? (Dit was hun fout door me een nieuwe abo aan te smeren en ik moet daar voor betalen???)
- En tenslotte wat me ook nog zorgen baart is het feit dat het gaat over het opzeggen van een discoveryline....Zou belgacom zo stom zijn om aan het einde van de dag me op een classic line te zetten, na al dat moeite.

Ik zou graag advies willen krijgen van mensen hier want ik ben bereid om een mailtje naar het BIPT te sturen.
Laatst gewijzigd door broli 13 dec 2007, 10:52, in totaal 2 gewijzigd.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

broli schreef:Ik zou graag advies willen krijgen van mensen hier van ik ben bereid om een mailtje naar het BIPT te sturen.
Stuur eens een PM naar hollebollegijs, hij werkt bij Belgacom en voert de meer dan uitmuntende service van dit bedrijf hoog in het vaandel!
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ik ga me niet uitspreken over broli haar geval, lijkt me een heel ingewikkelde zaak, voer voor specialisten, maar één ding:
broli schreef:- Ik vraag belgacom om nummer van discovery line te veranderen.
is dit mogelijk? en als het mogelijk is, zijn er dan geen kosten aan verbonden? lijkt me wel. en heeft dit geen gevolgen voor je dommel verbinding want ik dacht dat het adsl contract vast zit aan uw adsl telefoonnummer
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je van nummer moet veranderen.
(tenzij je werd lastig gevallen en een privé nummer wil).

Maar voor de rest kan ik ook wel bevestigen dat alhoewel zijn veel te duur zijn, Belgacom een goede klantendienst heeft.
Een 0800-nummer en altijd geholpen.

Een tip : vraag altijd op het einde van het gesprek met wie je gesproken hebt, als er toch een probleem is kan je daar naar refereren.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Ik veranderde van nummer omdat ik telenet telefonie opzegde en die nummer wou behouden. Als ik wist dat zoiets zoveel problemen zou teweeg brengen had ik het liever niet gedaan.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

broli schreef:Ik veranderde van nummer omdat ik telenet telefonie opzegde en die nummer wou behouden. Als ik wist dat zoiets zoveel problemen zou teweeg brengen had ik het liever niet gedaan.
Leg je geval eens uit op,:

http://www.ombudsmantelecom.be/xml/doc__nl-IDC-52-.html

copy en plak desnoods de tekst (wat opgekuist :roll: )uit deze thread

Ik heb ook ongeveer zoiets gehad,:

http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?t=7047&highlight=

en het is dus goed afgelopen dank zij de ombudsman(vrouw in mijn geval :-) )
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Heb ik ook gedaan en ze wachten nu op een antwoord van bgc.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Ik heb net antword gekregen van het ombudsdienst met het standpunt van belgacom:
Standpunt van Belgacom:

Uit nazicht van onze klantenbestanden blijkt dat het nummer 03/272xxxx (Discovery Line) in dienst werd
gesteld op 06/06/2007. De aanvraag voor de aansluiting werd uitgevoerd in onze Teleboetiek® te Antwerpen.

Op 14/06/07 ontvingen we via fax een aanvraagformulier om een nummerportering. Hierbij werd het
nummer 03/235xxxx opgegeven. Op de activeringsbon heeft de klant de keuze aangeduid voor een Classic
Line. Het nummer 03/235xxxx (Classic Line) werd in dienst gesteld op 28/06/2007.

Op 27/08/07 ontvingen we een reactie van Dhr.xxx dat hij voor twee nummers betaalde. Naar aanleiding
hiervan werd het nummer 03/272xxxx opgezegd.

Op 29/08/07 ontvingen we opnieuw een reactie om de Classic Line van het nummer 03/235xxxx om te
vormen naar een Discovery Line. Op 01/09/07 werd deze omvorming uitgevoerd.

Naar aanleiding van de opzegging van de Discovery Line van het nummer 03/272xxxx werd een
verbrekingsvergoeding (46,80 EUR) aangerekend op de factuur 5732002576. Uit commerciële overwegingen
en zonder enige nadelige erkentenis zullen we de verbrekingsvergoeding crediteren. Dhr.xxx zal hiervoor
eerstdaags een creditnota ontvangen.

Belgacom is ervan overtuigd Dhr.xxx met deze toelichting van dienst te zijn geweest en rekent erop dat de
verdere contacten optimaal mogen verlopen.
Even een paar opmerkingen die ik ook de ombudsdienst duidelijk zal maken.

1) Ik heb mijn aanvraag niet via fax gestuurd maar via een gefrankeerd belgacom envelop.

2) Ik heb de juffrouw aan de telefoon zeer goed duidelijk gemaakt dat ik enkel die 03/272xxxx wou omvormen. En kreeg dus de hierboven vermelde brief+envelope.

3) Ik heb totaal geen classic nummer aangevraagd. Ik wou enkel en alleen mijn nummer veranderen (wat volgens de heer en juffrouw aan de telefoon kosteloos was).

4) Ik heb tot nu toe alle extra kosten braafjes betaald van zowel dat flater van belgacom als de soep die dommel had gemaakt. Maar nu gaat het erover.

Dus nu moet ik de ombudsdienst contacteren ivm met mijn conclusie van belgacom's absurde standpunt.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Yep,je kan Uw standpunten en je wensen nu uitleggen .

Ga je niet akkoord met de uitleg van BC ,dan zal de Ombudsman Uw antwoord aan BC voorleggen en heb je normaal gezien binnen de maand een nieuw antwoord.
Waarop dan een wederwoord word verwacht.
Zo gaat het dan voort tot U beiden akkoord zijn.(of naar de rechtbank stappen :lol: )

p.s.: BC is wel de gemakkelijkste om tot een akkoord te komen :banana:
TN is moeilijker om gelijk van te krijgen. :bang:
Met Dommel ben ik bezig en weet ik het nog niet just :think:
Bij Edpnet heb ik nog geen problemen gehad :thumbs: ( terwijl ik dit schrijf ,best mijn houten kop 'ffen vasthouden)
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Belgacom boetiek aan de jezusstraat? De man die er werkt voor nieuwe lijnen en verhuizingen (loket K bij mij .. man met een staartje dacht ik) is een zeer lepe hoor :) .
Hij verzwijgt alle kosten en nadelen van zijn eigen produkten en als je een discovery line aanvraagt en aangeeft adsl en voip te nemen bij andere providers dan verloopt de rest van het gesprek een stuk minder vriendelijk en vlot :)
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Ik heb vandaag een nieuw antwoord gekregen van het bipt en het heeft iets duidelijk gemaakt dat me niet was opgevallen :oops: .

vandaag
"We willen terug verwijzen naar ons basisantwoord van 28/01/08. Hierin werd voldoende informatie gegeven.

We hebben hierin eveneens meegedeeld dat de aanrekening van 46,80 EUR volledig werd gecrediteerd."

28/01/08
Uit commerciële overwegingen
en zonder enige nadelige erkentenis zullen we de verbrekingsvergoeding crediteren.
Dus ze gingen het bedrag inderdaad crediteren naar mijn rekening. Dat is da eindelijk een zorg minder. De bipt lost dan toch zaken op :-) .
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”