Nu nog INDI nemen?

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Nu het principeakkoord tussen Telenet en INDI (lichtjes) op de helling staat, vraag ik me af of het nu zin zou hebben om alsnog INDI te nemen in afwachting van de eventuele overname van de INDI klanten door Telenet.

Vandaag immers een foldertje in de bus gekregen van INDI met een promoactie (3 maanden gratis bijna alle extra zenders + gratis activatie). Zouden de INDI klanten een vergelijkbare deal krijgen zoals de ex-UPC klanten gekregen hebben (lees: betere voorwaarden)? Ik heb immers nu echt geen zin om die HD decoder te kopen waarop je bvb gratis programma's kan pauzeren om dan na de overgang daar plots te voor moeten dokken aan Telenet. Dan koop ik me liever een simpele decoder en een aparte HD recorder.

Wat zouden jullie adviseren?
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Zie ook Integan.

Maglor schreef:Wat zouden jullie adviseren?
Wellicht beter wachten... :wink:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Maglor schreef:Ik heb immers nu echt geen zin om die HD decoder te kopen waarop je bvb gratis programma's kan pauzeren om dan na de overgang daar plots te voor moeten dokken aan Telenet.
Om live te pauseren moet je zowel bij INDI (tijdelijk niet als promotie) als bij TN betalen (niet als je een pack hebt).

Als je echt HDTV wil zie ik niet in waarom je zou wachten...
The_One_be
Pro Member
Pro Member

Ik blijf het toch belachelijk vinden dat je moet bijbetalen voor iets wat standaard functionaliteit is op een harddisk-recorder (allee toch bij een philips)
A post without a signature is like a fish without a bike
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

The_One_be schreef:Ik blijf het toch belachelijk vinden dat je moet bijbetalen voor iets wat standaard functionaliteit is op een harddisk-recorder (allee toch bij een philips)
mijn dreambox zonder harddisk,via cif mount kan dit ook.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Ik denk dat ik maar zal wachten. Ik heb nog een gewone TV en het ziet er niet naar uit dat daar binnenkort verandering in komt, dus met HD beelden ben ik niet echt veel.

Ik denk dat ik zal opteren voor een eenvoudige decoder + harddisk recorder met DVD. Zo kan ik tenminste al gratis 'live' pauzeren ipv daar te moeten voor afdokken.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”