hoe kan ik dit het makklijkste doen zonder zonder internet te zitten?
toen ik van adsl2fit naar edpnet ging moest ik eerst bij edpnet aanvragen en daarna opzeggen bij adsl2fit zodat de lijn niet al bezet werd gezet door adsl2fit ..
is het hetzelfde bij dommel?
eerst aanvragen en daarna edpnet opzeggen ? of zorgt dommel daarvoor?
Edpnet naar Dommel overstap
Je moet van een broba verbinding terug naar turboline, dus u kabel zal verstoken moeten worden.
je zal dus minimum een half uurtje zonder zitten, voor de rest is het afhankelijk van edpnet.
Belgacom verdient meer aan u via turboline dus zij zullen het niet vertragen.
je zal dus minimum een half uurtje zonder zitten, voor de rest is het afhankelijk van edpnet.
Belgacom verdient meer aan u via turboline dus zij zullen het niet vertragen.
mijn plan was om edpnet op te zeggen voor 8januari ( dan loopt mijn volgende maand af ) en om deze week al dommel aan te vragen om dan zo ervoor te zorgen dat het mooi overlapt..
lijkt dit de beste oplossing?
//edit: na doorpluizen van dommel hun faq ( wat ik mss beter eerst gedaan heb ) staat er wel gewon bij hun aanvragne en zij zegge ndan wel wanneer je kan opzeggen ( zodat je je lijn niet al vast zet )
gok dat ik morgen ff naar edpnet zal bellen om te horen of mijn jaar al zeker om is ( om contractbreuk te vermijden ) en dan savonds maar ff men dommel bestellen ^^
lijkt dit de beste oplossing?
//edit: na doorpluizen van dommel hun faq ( wat ik mss beter eerst gedaan heb ) staat er wel gewon bij hun aanvragne en zij zegge ndan wel wanneer je kan opzeggen ( zodat je je lijn niet al vast zet )
gok dat ik morgen ff naar edpnet zal bellen om te horen of mijn jaar al zeker om is ( om contractbreuk te vermijden ) en dan savonds maar ff men dommel bestellen ^^
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Vergeet niet dat je bij edpnet sowieso een maand opzeg hebt. Dus vanaf dat ze je factuur ontvangen, betaal je sowieso nog een extra maand voor hun diensten.
Voorbeeld: factuurperiode van 15/xx tot 15/xx+1. Aangetekend schrijven naar edpnet op 08/01, betekent dat je nog bij hen zit tot 15/02.
Voorbeeld: factuurperiode van 15/xx tot 15/xx+1. Aangetekend schrijven naar edpnet op 08/01, betekent dat je nog bij hen zit tot 15/02.
- ctgilles
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 4 keer
In die maand opzeg waren ze bij mij nogal mild nochtans..Goztow schreef:Vergeet niet dat je bij edpnet sowieso een maand opzeg hebt. Dus vanaf dat ze je factuur ontvangen, betaal je sowieso nog een extra maand voor hun diensten.
mjah zit nu in de factuur periode van 08/12 tot 08/01 dus zal dommel bestellen en eens zien wat edpnet zegt.. desnoods betalen we dan maar een maand extra he.. ken nog wel wat mensen die die 60gig wel zouden willen opgebruiken
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
je kan perfect twee verschillende abbo's gebruiken op 1 telefoon lijn . Dus er is geen probleem , gewoon edpen opzeggen .En 30 dagen voor eind van edpnet dommel aan vragen ,dan heb je maar een kleine overlapping.
njah ze gelijk gebruiken gaat niet he aangezien dommel op turboline zit en edpnet op broba..
en ik zie wel dat ik best eerst dommel aanvraag en dan pas edpnet opzeg als dommel zegt dat het mag ( om zo geen proces op de lijn te zetten van edpnet en dan te moeten wachten tot het volledig opgezegd is eer dommel iets op de lijn kan doen )
en ik zie wel dat ik best eerst dommel aanvraag en dan pas edpnet opzeg als dommel zegt dat het mag ( om zo geen proces op de lijn te zetten van edpnet en dan te moeten wachten tot het volledig opgezegd is eer dommel iets op de lijn kan doen )
btw.. is het mogelijk om later gewoon naar cityconnect over te stappen? ik ga niet aansluitbaar zijn onmiddelijk, maar aangezien de prijs ongeveer gelijk is met gewoon adsl zou ik later wel willen overstappen.. en liefst zonder een hele overstap te doen terug
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
is mogelijk. je gaat wel 2x activatie betalenTracer07 schreef:btw.. is het mogelijk om later gewoon naar cityconnect over te stappen? ik ga niet aansluitbaar zijn onmiddelijk, maar aangezien de prijs ongeveer gelijk is met gewoon adsl zou ik later wel willen overstappen.. en liefst zonder een hele overstap te doen terug
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
cityconnect in Tienen? dacht het niet. Cityconnect is enkel voor Leuven, Antwerpen, Brussel, Charleroi, Genk, Gent, Hasselt, Kortrijk, Luik, en Bergen.Tracer07 schreef:dat zou zo de ramp nog niet zijn.. goed om te weten mijn stad ( Tienen ) kennende zal het toch pas eind 2008 of zelfs later zijn
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m